en
Feedback
Trade & Investment

Trade & Investment

Closed channel
800
Subscribers
-124 hours
-97 days
-3030 days

Data loading in progress...

Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
September '26
September '260
in 0 channels
August '260
in 0 channels
Get PRO
July '260
in 0 channels
Get PRO
June '26
+2
in 2 channels
Get PRO
May '260
in 0 channels
Get PRO
April '260
in 1 channels
Get PRO
March '260
in 1 channels
Get PRO
February '26
+1
in 2 channels
Get PRO
January '26
+1
in 0 channels
Get PRO
December '250
in 0 channels
Get PRO
November '25
+1
in 0 channels
Get PRO
October '25
+1
in 1 channels
Get PRO
September '25
+8
in 0 channels
Get PRO
August '25
+108
in 1 channels
Get PRO
July '25
+6
in 1 channels
Get PRO
June '25
+2
in 0 channels
Get PRO
May '25
+2
in 0 channels
Get PRO
April '25
+2
in 1 channels
Get PRO
March '25
+1
in 0 channels
Get PRO
February '25
+9
in 0 channels
Get PRO
January '25
+19
in 3 channels
Get PRO
December '24
+12
in 0 channels
Get PRO
November '24
+55
in 1 channels
Get PRO
October '24
+12
in 2 channels
Get PRO
September '24
+18
in 1 channels
Get PRO
August '24
+16
in 1 channels
Get PRO
July '24
+18
in 1 channels
Get PRO
June '24
+28
in 1 channels
Get PRO
May '24
+538
in 9 channels
Get PRO
April '240
in 2 channels
Get PRO
March '240
in 1 channels
Get PRO
February '24
+11
in 1 channels
Get PRO
January '24
+1 955
in 2 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
06 September0
05 September0
04 September0
03 September0
02 September0
01 September0
Channel Posts
🟢 UNI USDT 🟢 🌖BUY 🌖Entry : 3.780- 3.7300 🌖Laverage : 20/30 🫥Stop loss : 3.61 🌝Tp 1 : 3:950 🌝Tp 2: 4:1600

2
ᴄʀʏᴘᴛᴏ ᴀᴄᴀᴅᴇᴍʏ: https://t.me/+mLitSoNFgcNmNDJl https://t.me/+Bgp1C_A5YvEyNDc0 මේ චැනල් දෙකම විකුණනවා අරගන්න කැමති අය inbox enna එන්න. @Crypto_Academy_owner
60
3
Forex trade කරන අය ඉන්නවනම් inbox එන්න @Bull_Vipnew
29
4
Trade කරන අය ඉන්නවද
31
5
Pvt Trade එකක් open කරගන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නවනම් inbox එන්න. @Bull_Vipnew
23
6
Pvt Trade එකක් open කරගන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නවනම් inbox එන්න. @Bull_Vipnew
29
7
No text...
1
8
No text...
304
9
No text...
297
10
Entry ගන්න හැමෝම
62
11
🔥Futures Signal 👉 B / USDT 🟢 BUY Entry : 0.1770 - 0.17500 Laverage 20/30 Take Profits : 1 tp 100% 2 tp 200% 3 tp 300% Stop loss :
240
12
🔥Futures Signal 👉 SKYAI / USDT 🟢 BUY Entry : 0.05300 - 0.05170 Laverage - 20/ 30 Take Profits : 1 tp 100% 2 tp 200% 3 tp 300% Stop loss :
235
13
Free Signal ඒකක් දෙන්නද
52
14
ඒක Signal එකකින් ලක්ෂ 4 කට වඩා Profit කියන්නෙ වෙන මොන කතාද 🥰+1
ඒක Signal එකකින් ලක්ෂ 4 කට වඩා Profit කියන්නෙ වෙන මොන කතාද 🥰
51
15
Pvt trade දාන්න කැමති අය දැන් inbox එන්න. @Bull_TradingVip
41
16
මේ වගෙ profit අරගන්න කැමතිද , මේ වගෙ profit එකක් අරගන්න කොච්චර කල් ගියාද, Profit ඒකට වඩා loss ඒක වැඩිද, මේ වගෙ ප්‍රශ්න තියාගන trade කරන ඔයාලට අපි එක්ක එකතු වෙලා Trade කරලා ගෙමක් ගහා ගහන්න කැමතිද. USDT 100$ + Capital එකක් තියන අය inbox එන්න. @Bull_TradingVip
178
17
ඔන්න අද අලුතින් join උන කෙනාගෙ පලවෙනි Trade ඒක 🥰
ඔන්න අද අලුතින් join උන කෙනාගෙ පලවෙනි Trade ඒක 🥰
1
18
ඔන්න අද අලුතින් join උන කෙනාගෙ පලවෙනි Trade ඒක 🥰
ඔන්න අද අලුතින් join උන කෙනාගෙ පලවෙනි Trade ඒක 🥰
161
19
Profit 🥰
Profit 🥰
143
20
Trade කරලා Loss වෙලා කෙලවෙලා ඉන්න අය , Usdt තියාගන Trade දාගන්න බයෙ ඉන්න අය, ඔය හැමෝගෙම Loss cover කරගන්න කැමතිද. අපේ Pvt trade program ඒකට join වෙලා ඉක්මන් කාලයක් තුල ඔයාලගෙ Targets වලට යන්න අපි උදව් කරන්නම් . මේ Trade වලදි Profit එකෙන් 50% ක් අපි ගන්නවා . දවසට Signal 2 ක් දෙනවා Market ඒකේ තියන හොදම Entry දෙන්නෙ. අපි දෙන Signal එකක Sl වැදුනොත් අනිවාර්යයෙන් next Signal ඒක Free දෙනවා අපි ඒ Signal එකෙන් 50% ක් අරගන්නෙ නැහැ . මේ Program ඒකට එන්න කැමති අය ඉන්නවනම් inbox එන්න. @Bull_TradingVip
41