ch
Feedback
Trade & Investment

Trade & Investment

关闭频道
802
订阅者
-124 小时
-87 天
-3230 天

数据加载中...

标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
九月 '26
九月 '260
在0个频道中
八月 '260
在0个频道中
Get PRO
七月 '260
在0个频道中
Get PRO
六月 '26
+2
在2个频道中
Get PRO
五月 '260
在0个频道中
Get PRO
四月 '260
在1个频道中
Get PRO
三月 '260
在1个频道中
Get PRO
二月 '26
+1
在2个频道中
Get PRO
一月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
十二月 '250
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+1
在1个频道中
Get PRO
九月 '25
+8
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+108
在1个频道中
Get PRO
七月 '25
+6
在1个频道中
Get PRO
六月 '25
+2
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+2
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+2
在1个频道中
Get PRO
三月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+19
在3个频道中
Get PRO
十二月 '24
+12
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+55
在1个频道中
Get PRO
十月 '24
+12
在2个频道中
Get PRO
九月 '24
+18
在1个频道中
Get PRO
八月 '24
+16
在1个频道中
Get PRO
七月 '24
+18
在1个频道中
Get PRO
六月 '24
+28
在1个频道中
Get PRO
五月 '24
+538
在9个频道中
Get PRO
四月 '240
在2个频道中
Get PRO
三月 '240
在1个频道中
Get PRO
二月 '24
+11
在1个频道中
Get PRO
一月 '24
+1 955
在2个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
04 九月0
03 九月0
02 九月0
01 九月0
频道帖子
🟢 UNI USDT 🟢 🌖BUY 🌖Entry : 3.780- 3.7300 🌖Laverage : 20/30 🫥Stop loss : 3.61 🌝Tp 1 : 3:950 🌝Tp 2: 4:1600

2
ᴄʀʏᴘᴛᴏ ᴀᴄᴀᴅᴇᴍʏ: https://t.me/+mLitSoNFgcNmNDJl https://t.me/+Bgp1C_A5YvEyNDc0 මේ චැනල් දෙකම විකුණනවා අරගන්න කැමති අය inbox enna එන්න. @Crypto_Academy_owner
60
3
Forex trade කරන අය ඉන්නවනම් inbox එන්න @Bull_Vipnew
29
4
Trade කරන අය ඉන්නවද
31
5
Pvt Trade එකක් open කරගන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නවනම් inbox එන්න. @Bull_Vipnew
23
6
Pvt Trade එකක් open කරගන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නවනම් inbox එන්න. @Bull_Vipnew
29
7
没有文字...
1
8
没有文字...
304
9
没有文字...
297
10
Entry ගන්න හැමෝම
62
11
🔥Futures Signal 👉 B / USDT 🟢 BUY Entry : 0.1770 - 0.17500 Laverage 20/30 Take Profits : 1 tp 100% 2 tp 200% 3 tp 300% Stop loss :
240
12
🔥Futures Signal 👉 SKYAI / USDT 🟢 BUY Entry : 0.05300 - 0.05170 Laverage - 20/ 30 Take Profits : 1 tp 100% 2 tp 200% 3 tp 300% Stop loss :
235
13
Free Signal ඒකක් දෙන්නද
52
14
ඒක Signal එකකින් ලක්ෂ 4 කට වඩා Profit කියන්නෙ වෙන මොන කතාද 🥰+1
ඒක Signal එකකින් ලක්ෂ 4 කට වඩා Profit කියන්නෙ වෙන මොන කතාද 🥰
51
15
Pvt trade දාන්න කැමති අය දැන් inbox එන්න. @Bull_TradingVip
41
16
මේ වගෙ profit අරගන්න කැමතිද , මේ වගෙ profit එකක් අරගන්න කොච්චර කල් ගියාද, Profit ඒකට වඩා loss ඒක වැඩිද, මේ වගෙ ප්‍රශ්න තියාගන trade කරන ඔයාලට අපි එක්ක එකතු වෙලා Trade කරලා ගෙමක් ගහා ගහන්න කැමතිද. USDT 100$ + Capital එකක් තියන අය inbox එන්න. @Bull_TradingVip
178
17
ඔන්න අද අලුතින් join උන කෙනාගෙ පලවෙනි Trade ඒක 🥰
ඔන්න අද අලුතින් join උන කෙනාගෙ පලවෙනි Trade ඒක 🥰
1
18
ඔන්න අද අලුතින් join උන කෙනාගෙ පලවෙනි Trade ඒක 🥰
ඔන්න අද අලුතින් join උන කෙනාගෙ පලවෙනි Trade ඒක 🥰
161
19
Profit 🥰
Profit 🥰
143
20
Trade කරලා Loss වෙලා කෙලවෙලා ඉන්න අය , Usdt තියාගන Trade දාගන්න බයෙ ඉන්න අය, ඔය හැමෝගෙම Loss cover කරගන්න කැමතිද. අපේ Pvt trade program ඒකට join වෙලා ඉක්මන් කාලයක් තුල ඔයාලගෙ Targets වලට යන්න අපි උදව් කරන්නම් . මේ Trade වලදි Profit එකෙන් 50% ක් අපි ගන්නවා . දවසට Signal 2 ක් දෙනවා Market ඒකේ තියන හොදම Entry දෙන්නෙ. අපි දෙන Signal එකක Sl වැදුනොත් අනිවාර්යයෙන් next Signal ඒක Free දෙනවා අපි ඒ Signal එකෙන් 50% ක් අරගන්නෙ නැහැ . මේ Program ඒකට එන්න කැමති අය ඉන්නවනම් inbox එන්න. @Bull_TradingVip
41