en
Feedback
Expose illuminati

Expose illuminati

Open in Telegram
2 958
Subscribers
+124 hours
+67 days
+3630 days
Posts Archive
photo content

De situatie in Den Haag is een duidelijk voorbeeld van wanbeleid op alle fronten. De politie, die een neutrale handhaver zou moeten zijn, is een instrument van een misplaatst beleid en van de elitesekte het WEF geworden. Het is tijd dat de gemeente Den Haag en de politie hun ogen openen voor de realiteit. De rechten van Nederlanders en de veiligheid van de gemeenschap moeten voorop staan, niet de uitvoering van een ondoordacht plan. Pieter Parlevliet heeft de moed gehad om de waarheid te laten zien en is onterecht als een hond weggejaagd. Het laat zien dat de politie gekoppeld is aan Europol en aan het WEF is, niet in ons belang handeld. Pieter, dank voor je inzet. Liefs, Elisa He https://rumble.com/v79xyqi-er-komt-een-omvolkingscentrum-ovc-in-het-voormalig-ziekenhuis-in-den-haag-1.html?e9s=src_v1_upp_v

Politie gebruikt onterecht APV Pieter Parlevliet, van Nederland wat is er gaande, is een onvermoeibare zoeker naar de waarheid, was gisteren in Den Haag om zijn licht te laten schijnen over een situatie die op zijn grondvesten doet schudden. De gemeente heeft het gewaagde plan opgevat om het oude Haga ziekenhuis om te vormen tot een omvolkingscentrum (AZC). Dit plan is niets minder dan een bom die op het punt staat te ontploffen. Maar liefst 750 mensen, waaronder 440 asielzoekers met forse problemen, zullen hier hun intrek nemen en met elkaar hutje mutje verblijven. Het is een beslissing die de zorgen van buurtbewoners en lokale politici, zoals Richard de Mos, in vuur en vlam zet. Mensen van de gemeente hebben een controversiรซle mix van bewoners voor ogen: asielzoekers, statushouders met verslavingsproblemen, daklozen, studenten, alleenstaande vrouwen met kinderen en jonge starters. Een ware cocktail van problemen, als je het mij vraagt. Deze situatie doet denken aan de opvang in Amsterdam, bij Sek Oost, waar de kleinere opvang al leidde tot verkrachtingen, intimidatie en geweld. En nu willen de mensen van Den Haag dit herhalen, maar dan met een veel grotere groep probleemgevallen? Dat is vragen om problemen. Bovendien willen de inwoners van Den Haag dit niet, dus er is totaal geen commitment. De situatie rondom het oude Haga ziekenhuis is dus een fiasco in de maak. De zorgen van de buurtbewoners zijn gegrond en de aanpak van de gemeente is blind voor de realiteit. Het is alsof men in Den Haag met oogkleppen op loopt, niet in te willen zien wat de risicoโ€™s zijn. De politie, die zou moeten beschermen en dienen, lijkt hier een verlengstuk te zijn van een falend beleid. Want nu Pieter dit pand in beeld brengt, wordt hij staande gehouden. Pieter Parlevliet, die niets anders doet dan het gebouw filmen om ons verslag uit te brengen, wordt staande gehouden door twee vrouwelijke agenten en ingesloten met een politiebusje. Met de mededeling dat hij niet uit Den Haag kwam, wordt hij verzocht te vertrekken en als hij dat niet doet of bij een volgende controle daar loopt, wordt hij opgepakt. Pieter vraagt nog: "Nu al?" "Ja, want dit is volgens de APV," aldus een van de dames. Wat een belachelijke vertoning! Dit is pure provocatie en een flagrante schending van de rechten van een Nederlander. Bovendien bepaalt de APV dit niet. Want het is niet mogelijk dat de APV van Den Haag stelt dat niemand die niet in Den Haag komt wordt gestraft, want dit zou in strijd zijn met de Grondwet en de nationale wetgeving. Iedereen in Nederland is gebonden aan de verzonnen basiswetten, ook de politie Den Haag. De Algemene Plaatselijke Verordening is enkel bedoeld om de lokale openbare orde, veiligheid en leefbaarheid te handhaven. Regels uit de APV gelden voor iedereen die zich op dat moment binnen de gemeentegrenzen van Den Haag bevindt, ook als je er niet woont, bijvoorbeeld toeristen, forenzen of in dit geval Pieter Parlevliet. Pieter heeft dus geen strafbaar feit gepleegd en is onterecht aangehouden met onterechte macht. Een schokkende realiteit die velen van ons overstuur zou maken, maar Pieter is de rust zelve en heeft dit ook op beeld gezet. Hij kreeg niet alleen een onterechte waarschuwing en is onterecht ingesloten, maar ook de schaduw van wantrouwen die daarmee gepaard gaat. Het is dan ook niet meer dan logisch dat Pieter vraagt: "Jan van Zaanen, wat ben jij aan het doen?" Jan van Zaanen, als hoofd van de politie en uitroller van de SDGโ€™s, zou zich moeten afvragen wat de gevolgen zijn van zijn beslissingen. De rechten van Nederlanders worden niet zomaar geschonden; ze worden met voeten getreden door de politie waarvan verondersteld wordt ons te beschermen. Pieter heeft dit bij toeval gefilmd, maar is hij de enige? Of wie zal er nog meer in de toekomst met onterecht geweld of beschuldigingen geconfronteerd worden door dit Haagse politieteam? Is dit de koers die zij willen varen? De politie is dan wel van het WEF, maar dat wil nog niet zeggen dat wij dit moeten pikken.

photo content

https://www.facebook.com/share/r/1HDyfwr1BZ/ From gathering England 16-5-2026

photo content

๐—Ÿ๐—ผ๐—ผ๐˜€๐—ฑ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฐ๐—ต๐˜ ๐Ÿญ๐Ÿฒ ๐—บ๐—ฒ๐—ถ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿฒ Na bijna 4 weken lang, รฉlke dag demonstraties was gisterenavond de eerste avond waarvan ik รฉcht volledig in ๐˜€๐—ต๐—ผ๐—ฐ๐—ธ ben. Op de andere avonden dat er ๐—ฝ๐—ผ๐—น๐—ถ๐˜๐—ถ๐—ฒ, ๐—ฅ๐—ผ๐—บ๐—ฒ๐—ผ'๐˜€ ๐—ฒ๐—ป ๐— ๐—˜ aanwezig was, kon je wel min of meer aanvoelen dat er iets aan zat te komen. Er zijn avonden geweest waar kinderen ingesloten werden en klappen moesten vangen, mensen die vreedzaam de demo verlieten en alsnog meppen kregen en natuurlijk nog de vrouw die zonder aanleiding in haar gezicht van een elleboog en pepperspray bediend werd. We kennen inmiddels allemaal de beelden. ๐— ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป๐—ฎ๐˜ƒ๐—ผ๐—ป๐—ฑ ๐˜„๐—ฎ๐˜€ ๐˜๐—ผ๐—ฐ๐—ต ๐—ป๐—ฒ๐˜ ๐—ถ๐—ฒ๐˜๐˜€ ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€. De demonstratie was bijna afgelopen en een groepje mensen liep de polonaise richting de rotonde. Binnen no time stond er een politiebus om de weg te blokkeren. Ok, einde polonaise, niks aan de hand. We kletsen nog wat en wachten op het moment, 22:00 uur, dat รฉรฉn van onze eigen mensen door de megafoon iedereen oproept om naar huis te gaan. En ineens gebeurt het, ongeveer 5 meter voor mijn neus: ๐—•๐˜‚๐˜€๐—ท๐—ฒ๐˜€, ๐—ฅ๐—ผ๐—บ๐—ฒ๐—ผ'๐˜€, ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ๐˜€ ๐˜€๐˜๐—ผ๐—ป๐—ฑ ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ถ๐—ป๐—ฒ๐—ฒ๐—ป๐˜€. ๐—˜๐—ป ๐—ผ๐—ผ๐—ธ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ๐˜€ ๐˜€๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ป๐—ด ๐—ถ๐—ป ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐˜€๐—ฝ๐—น๐—ถ๐˜ ๐˜€๐—ฒ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ฑ ๐˜‚๐—ถ๐˜ ๐—ฑ๐—ถ๐—ฒ ๐—ฏ๐˜‚๐˜€๐—ท๐—ฒ๐˜€. Het ging allemaal zo snel, geen aankondiging, geen oproep om weg te gaan. Ik hoor geschreeuw, ik zie klappen die uitgedeeld worden en ik zie dat mensen hardhandig in de busjes worden gedouwd. ๐—ช๐—ฎ๐˜€ ๐—ฒ๐—ฟ ๐˜ƒ๐˜‚๐˜‚๐—ฟ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ? ๐—ก๐—ฒ๐—ฒ. ๐—ช๐—ฎ๐˜€ ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐—ฎ๐˜€๐˜? ๐—ก๐—ฒ๐—ฒ. ๐—›๐—ถ๐—ฒ๐—น๐—ฑ๐—ฒ๐—ป ๐˜„๐—ฒ ๐—ผ๐—ป๐˜€ ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฟ๐—ฒ๐—ด๐—ฒ๐—น๐˜€? ๐—๐—ฎ. Er was werkelijk gรฉรฉn enkele aanleiding om zonder aankondiging random op diverse mensen in te slaan of ze in busjes te trekken. Zelfs een journalist die met zijn perskaart(!) alles stond te filmen, kreeg een rake klap met een wapenstok op zijn been. ๐—ฉ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฑ๐˜‡๐—ฎ๐—ฎ๐—บ ๐—ฑ๐—ฒ๐—บ๐—ผ๐—ป๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป ๐—ถ๐˜€ ๐—ผ๐—ป๐˜€ ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฐ๐—ต๐˜. En dat is precies wat we aan het doen waren. Ik bedoel de polonaise werd zelfs gelopen. Hallo, hoe vreedzaam wil je het hebben?! ๐——๐—ฎ๐˜ ๐—ถ๐˜€ ๐—ด๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฑ๐—ฟ๐—ฒ๐—ถ๐—ด๐—ถ๐—ป๐—ด, ๐—ฑ๐—ฎ๐˜ ๐—ถ๐˜€ ๐—ด๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฟ๐—ฒ๐—ด๐—ฒ๐—น๐˜€ ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป, ๐—ฑ๐—ฎ๐˜ ๐—ถ๐˜€ ๐—ด๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฒ๐˜…๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐—ฒ๐—บ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฐ๐—ต๐˜๐˜€ ๐—ด๐—ฒ๐˜„๐—ฒ๐—น๐—ฑ ๐˜‡๐—ผ๐—ฎ๐—น๐˜€ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—บ๐—ฒ๐—ฑ๐—ถ๐—ฎ ๐—ผ๐—ป๐˜‡๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฒ๐—บ๐—ผ๐—ป๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐˜€ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ฎ๐—น ๐˜๐—ฒ ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐—ฎ๐—ด ๐—ป๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜‡๐—ฒ๐˜. Kennelijk is er iets wat "ze" ons duidelijk willen maken, "zij zijn de baas" en wij lopen รฉnorm in de weg met onze vrijheid van meningsuiting en uithoudingsvermogen. ๐—œ๐—ธ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ป ๐—ถ๐—ป ๐˜€๐—ต๐—ผ๐—ฐ๐—ธ, ๐—ถ๐—ธ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ๐˜๐—ถ๐—ด ๐—ฒ๐—ป ๐—ถ๐—ธ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ป ๐—ฏ๐—ผ๐—ผ๐˜€. #loosdrecht #Asiel #AZC #demonstratie #democratie

photo content

Celltower shut off after several cases of child cancer. https://www.facebook.com/share/r/18oPGETNzh/

Iedereen die slachtoffer is van misdrijven kan een e-mail sturen naar de USSF-hotline (United States Space Force), beheerd door hetย Amerikaanse leger. Deze organisatieย verzamelt bewijs en stelt dossiers op tegen criminelen perย land

Blade runner Matt. To everybody. https://www.facebook.com/share/v/1Dx3KPjBkh/

De grootste veroorzaker van deze 'asielcrisis' is de Bredanaar Klaas Dijkhoff, (Ginnekenees) in zijn hoedanigheid van Staatsecretaris van Veiligheid en Justitie tussen 2015 en 2017, die nu 'mooi weer speelt met zijn beweging ONS tegen polarisatie'...... Dijkhoff besloot om het aantal opvanglocaties van het COA (Centraal Orgaan opvang asielzoekers) drastisch te verminderen. In 2016 en 2017 werden tientallen locaties gesloten en contracten met gemeenten opgezegd omdat de prognoses wezen op minder asielzoekers.Ontslagen bij COA en IND: Door de krimp van de opvangcapaciteit moesten duizenden medewerkers bij het COA en de IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst) vertrekken of werden tijdelijke contracten niet verlengd.Bezuinigingen: Het doel was een goedkopere en flexibelere asielketen, maar dit leidde er later toe dat bij een nieuwe stijging van het aantal asielzoekers de organisatie capaciteit tekortkwam. Verscherping beleid: Dijkhoff stond bekend om het voeren van een "streng" asielbeleid, gericht op snellere procedures en het ontmoedigen van nareis. Deze keuzes uit de periode-Dijkhoff worden in latere analyses vaak aangehaald als een oorzaak voor de opvangcrisis in de jaren daarna tot nu toe, omdat de flexibele schil destijds grotendeels werd afgebouwd. Wat er nu gebeurt is compleet veroorzaakt door zijn handelen toen ! En dan nu schelden al drie driecelligen op de asielzoekers, terwijl ze zouden moeten schelden op de VVD...maar daar stemmen ze dan weer op......Yesilgoz maakt (middels haar nareis op nareis leugen) nog steeds electorale winst door zijn afbraakpolitiek ! Zonder de VVD was dir probleem nooit ontstaan....en dat geldt ook voor de krapte op de woningmarkt, maar dat komt dan weer door Stef Blok (VVD) die "minister voor Wonen en Rijksdienst" werd, een post die onder het ministerie van Binnenlandse Zaken viel. Hij noemde zichzelf gekscherend "de eerste VVD'er die een heel ministerie heeft doen verdwijnen".

photo content

Opend niet.