2 958
Obunachilar
+124 soatlar
+67 kunlar
+3630 kunlar
Postlar arxiv
2 958
De situatie in Den Haag is een duidelijk voorbeeld van wanbeleid op alle fronten. De politie, die een neutrale handhaver zou moeten zijn, is een instrument van een misplaatst beleid en van de elitesekte het WEF geworden.
Het is tijd dat de gemeente Den Haag en de politie hun ogen openen voor de realiteit. De rechten van Nederlanders en de veiligheid van de gemeenschap moeten voorop staan, niet de uitvoering van een ondoordacht plan.
Pieter Parlevliet heeft de moed gehad om de waarheid te laten zien en is onterecht als een hond weggejaagd. Het laat zien dat de politie gekoppeld is aan Europol en aan het WEF is, niet in ons belang handeld.
Pieter, dank voor je inzet.
Liefs, Elisa He
https://rumble.com/v79xyqi-er-komt-een-omvolkingscentrum-ovc-in-het-voormalig-ziekenhuis-in-den-haag-1.html?e9s=src_v1_upp_v
2 958
Politie gebruikt onterecht APV
Pieter Parlevliet, van Nederland wat is er gaande, is een onvermoeibare zoeker naar de waarheid, was gisteren in Den Haag om zijn licht te laten schijnen over een situatie die op zijn grondvesten doet schudden.
De gemeente heeft het gewaagde plan opgevat om het oude Haga ziekenhuis om te vormen tot een omvolkingscentrum (AZC). Dit plan is niets minder dan een bom die op het punt staat te ontploffen. Maar liefst 750 mensen, waaronder 440 asielzoekers met forse problemen, zullen hier hun intrek nemen en met elkaar hutje mutje verblijven. Het is een beslissing die de zorgen van buurtbewoners en lokale politici, zoals Richard de Mos, in vuur en vlam zet.
Mensen van de gemeente hebben een controversiรซle mix van bewoners voor ogen: asielzoekers, statushouders met verslavingsproblemen, daklozen, studenten, alleenstaande vrouwen met kinderen en jonge starters. Een ware cocktail van problemen, als je het mij vraagt. Deze situatie doet denken aan de opvang in Amsterdam, bij Sek Oost, waar de kleinere opvang al leidde tot verkrachtingen, intimidatie en geweld. En nu willen de mensen van Den Haag dit herhalen, maar dan met een veel grotere groep probleemgevallen? Dat is vragen om problemen. Bovendien willen de inwoners van Den Haag dit niet, dus er is totaal geen commitment.
De situatie rondom het oude Haga ziekenhuis is dus een fiasco in de maak. De zorgen van de buurtbewoners zijn gegrond en de aanpak van de gemeente is blind voor de realiteit. Het is alsof men in Den Haag met oogkleppen op loopt, niet in te willen zien wat de risicoโs zijn. De politie, die zou moeten beschermen en dienen, lijkt hier een verlengstuk te zijn van een falend beleid. Want nu Pieter dit pand in beeld brengt, wordt hij staande gehouden.
Pieter Parlevliet, die niets anders doet dan het gebouw filmen om ons verslag uit te brengen, wordt staande gehouden door twee vrouwelijke agenten en ingesloten met een politiebusje. Met de mededeling dat hij niet uit Den Haag kwam, wordt hij verzocht te vertrekken en als hij dat niet doet of bij een volgende controle daar loopt, wordt hij opgepakt. Pieter vraagt nog: "Nu al?" "Ja, want dit is volgens de APV," aldus een van de dames.
Wat een belachelijke vertoning! Dit is pure provocatie en een flagrante schending van de rechten van een Nederlander. Bovendien bepaalt de APV dit niet.
Want het is niet mogelijk dat de APV van Den Haag stelt dat niemand die niet in Den Haag komt wordt gestraft, want dit zou in strijd zijn met de Grondwet en de nationale wetgeving. Iedereen in Nederland is gebonden aan de verzonnen basiswetten, ook de politie Den Haag. De Algemene Plaatselijke Verordening is enkel bedoeld om de lokale openbare orde, veiligheid en leefbaarheid te handhaven. Regels uit de APV gelden voor iedereen die zich op dat moment binnen de gemeentegrenzen van Den Haag bevindt, ook als je er niet woont, bijvoorbeeld toeristen, forenzen of in dit geval Pieter Parlevliet.
Pieter heeft dus geen strafbaar feit gepleegd en is onterecht aangehouden met onterechte macht. Een schokkende realiteit die velen van ons overstuur zou maken, maar Pieter is de rust zelve en heeft dit ook op beeld gezet. Hij kreeg niet alleen een onterechte waarschuwing en is onterecht ingesloten, maar ook de schaduw van wantrouwen die daarmee gepaard gaat. Het is dan ook niet meer dan logisch dat Pieter vraagt: "Jan van Zaanen, wat ben jij aan het doen?"
Jan van Zaanen, als hoofd van de politie en uitroller van de SDGโs, zou zich moeten afvragen wat de gevolgen zijn van zijn beslissingen. De rechten van Nederlanders worden niet zomaar geschonden; ze worden met voeten getreden door de politie waarvan verondersteld wordt ons te beschermen. Pieter heeft dit bij toeval gefilmd, maar is hij de enige? Of wie zal er nog meer in de toekomst met onterecht geweld of beschuldigingen geconfronteerd worden door dit Haagse politieteam? Is dit de koers die zij willen varen? De politie is dan wel van het WEF, maar dat wil nog niet zeggen dat wij dit moeten pikken.
2 958
๐๐ผ๐ผ๐๐ฑ๐ฟ๐ฒ๐ฐ๐ต๐ ๐ญ๐ฒ ๐บ๐ฒ๐ถ ๐ฎ๐ฌ๐ฎ๐ฒ
Na bijna 4 weken lang, รฉlke dag demonstraties was gisterenavond de eerste avond waarvan ik รฉcht volledig in ๐๐ต๐ผ๐ฐ๐ธ ben.
Op de andere avonden dat er ๐ฝ๐ผ๐น๐ถ๐๐ถ๐ฒ, ๐ฅ๐ผ๐บ๐ฒ๐ผ'๐ ๐ฒ๐ป ๐ ๐ aanwezig was, kon je wel min of meer aanvoelen dat er iets aan zat te komen.
Er zijn avonden geweest waar kinderen ingesloten werden en klappen moesten vangen, mensen die vreedzaam de demo verlieten en alsnog meppen kregen en natuurlijk nog de vrouw die zonder aanleiding in haar gezicht van een elleboog en pepperspray bediend werd.
We kennen inmiddels allemaal de beelden.
๐ ๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐๐ฎ๐ป๐ฎ๐๐ผ๐ป๐ฑ ๐๐ฎ๐ ๐๐ผ๐ฐ๐ต ๐ป๐ฒ๐ ๐ถ๐ฒ๐๐ ๐ฎ๐ป๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐.
De demonstratie was bijna afgelopen en een groepje mensen liep de polonaise richting de rotonde.
Binnen no time stond er een politiebus om de weg te blokkeren.
Ok, einde polonaise, niks aan de hand.
We kletsen nog wat en wachten op het moment, 22:00 uur, dat รฉรฉn van onze eigen mensen door de megafoon iedereen oproept om naar huis te gaan.
En ineens gebeurt het, ongeveer 5 meter voor mijn neus:
๐๐๐๐ท๐ฒ๐, ๐ฅ๐ผ๐บ๐ฒ๐ผ'๐, ๐ฎ๐น๐น๐ฒ๐ ๐๐๐ผ๐ป๐ฑ ๐ฒ๐ฟ ๐ถ๐ป๐ฒ๐ฒ๐ป๐.
๐๐ป ๐ผ๐ผ๐ธ ๐ฎ๐น๐น๐ฒ๐ ๐๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ป๐ด ๐ถ๐ป ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐ฝ๐น๐ถ๐ ๐๐ฒ๐ฐ๐ผ๐ป๐ฑ ๐๐ถ๐ ๐ฑ๐ถ๐ฒ ๐ฏ๐๐๐ท๐ฒ๐.
Het ging allemaal zo snel, geen aankondiging, geen oproep om weg te gaan.
Ik hoor geschreeuw, ik zie klappen die uitgedeeld worden en ik zie dat mensen hardhandig in de busjes worden gedouwd.
๐ช๐ฎ๐ ๐ฒ๐ฟ ๐๐๐๐ฟ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ?
๐ก๐ฒ๐ฒ.
๐ช๐ฎ๐ ๐ฒ๐ฟ ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ๐น๐ฎ๐๐?
๐ก๐ฒ๐ฒ.
๐๐ถ๐ฒ๐น๐ฑ๐ฒ๐ป ๐๐ฒ ๐ผ๐ป๐ ๐ฎ๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐ฟ๐ฒ๐ด๐ฒ๐น๐?
๐๐ฎ.
Er was werkelijk gรฉรฉn enkele aanleiding om zonder aankondiging random op diverse mensen in te slaan of ze in busjes te trekken.
Zelfs een journalist die met zijn perskaart(!) alles stond te filmen, kreeg een rake klap met een wapenstok op zijn been.
๐ฉ๐ฟ๐ฒ๐ฒ๐ฑ๐๐ฎ๐ฎ๐บ ๐ฑ๐ฒ๐บ๐ผ๐ป๐๐๐ฟ๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐ป ๐ถ๐ ๐ผ๐ป๐ ๐ฟ๐ฒ๐ฐ๐ต๐.
En dat is precies wat we aan het doen waren.
Ik bedoel de polonaise werd zelfs gelopen. Hallo, hoe vreedzaam wil je het hebben?!
๐๐ฎ๐ ๐ถ๐ ๐ด๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฏ๐ฒ๐ฑ๐ฟ๐ฒ๐ถ๐ด๐ถ๐ป๐ด, ๐ฑ๐ฎ๐ ๐ถ๐ ๐ด๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฟ๐ฒ๐ด๐ฒ๐น๐ ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ๐๐ฟ๐ฒ๐ฑ๐ฒ๐ป, ๐ฑ๐ฎ๐ ๐ถ๐ ๐ด๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฒ๐
๐๐ฟ๐ฒ๐ฒ๐บ๐ฟ๐ฒ๐ฐ๐ต๐๐ ๐ด๐ฒ๐๐ฒ๐น๐ฑ ๐๐ผ๐ฎ๐น๐ ๐ฑ๐ฒ ๐บ๐ฒ๐ฑ๐ถ๐ฎ ๐ผ๐ป๐๐ฒ ๐ฑ๐ฒ๐บ๐ผ๐ป๐๐๐ฟ๐ฎ๐๐ถ๐ฒ๐ ๐บ๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐ฎ๐น ๐๐ฒ ๐ด๐ฟ๐ฎ๐ฎ๐ด ๐ป๐ฒ๐ฒ๐ฟ๐๐ฒ๐.
Kennelijk is er iets wat "ze" ons duidelijk willen maken, "zij zijn de baas" en wij lopen รฉnorm in de weg met onze vrijheid van meningsuiting en uithoudingsvermogen.
๐๐ธ ๐ฏ๐ฒ๐ป ๐ถ๐ป ๐๐ต๐ผ๐ฐ๐ธ, ๐ถ๐ธ ๐ฏ๐ฒ๐ป ๐๐ฒ๐ฟ๐ฑ๐ฟ๐ถ๐ฒ๐๐ถ๐ด ๐ฒ๐ป ๐ถ๐ธ ๐ฏ๐ฒ๐ป ๐ฏ๐ผ๐ผ๐.
#loosdrecht #Asiel #AZC #demonstratie #democratie
2 958
Celltower shut off after several cases of child cancer.
https://www.facebook.com/share/r/18oPGETNzh/
2 958
Iedereen die slachtoffer is van misdrijven kan een e-mail sturen naar de USSF-hotline (United States Space Force), beheerd door hetย Amerikaanse leger. Deze organisatieย verzamelt bewijs en stelt dossiers op tegen criminelen perย land
2 958
De grootste veroorzaker van deze 'asielcrisis' is de Bredanaar Klaas Dijkhoff, (Ginnekenees) in zijn hoedanigheid van Staatsecretaris van Veiligheid en Justitie tussen 2015 en 2017, die nu 'mooi weer speelt met zijn beweging ONS tegen polarisatie'......
Dijkhoff besloot om het aantal opvanglocaties van het COA (Centraal Orgaan opvang asielzoekers) drastisch te verminderen. In 2016 en 2017 werden tientallen locaties gesloten en contracten met gemeenten opgezegd omdat de prognoses wezen op minder asielzoekers.Ontslagen bij COA en IND: Door de krimp van de opvangcapaciteit moesten duizenden medewerkers bij het COA en de IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst) vertrekken of werden tijdelijke contracten niet verlengd.Bezuinigingen: Het doel was een goedkopere en flexibelere asielketen, maar dit leidde er later toe dat bij een nieuwe stijging van het aantal asielzoekers de organisatie capaciteit tekortkwam.
Verscherping beleid: Dijkhoff stond bekend om het voeren van een "streng" asielbeleid, gericht op snellere procedures en het ontmoedigen van nareis. Deze keuzes uit de periode-Dijkhoff worden in latere analyses vaak aangehaald als een oorzaak voor de opvangcrisis in de jaren daarna tot nu toe, omdat de flexibele schil destijds grotendeels werd afgebouwd. Wat er nu gebeurt is compleet veroorzaakt door zijn handelen toen ! En dan nu schelden al drie driecelligen op de asielzoekers, terwijl ze zouden moeten schelden op de VVD...maar daar stemmen ze dan weer op......Yesilgoz maakt (middels haar nareis op nareis leugen) nog steeds electorale winst door zijn afbraakpolitiek ! Zonder de VVD was dir probleem nooit ontstaan....en dat geldt ook voor de krapte op de woningmarkt, maar dat komt dan weer door Stef Blok (VVD) die "minister voor Wonen en Rijksdienst" werd, een post die onder het ministerie van Binnenlandse Zaken viel. Hij noemde zichzelf gekscherend "de eerste VVD'er die een heel ministerie heeft doen verdwijnen".
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 โ yilning asosiy insaytlari 
