𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃
Open in Telegram
koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot
Show more1 990
Subscribers
+1124 hours
+147 days
+9730 days
Posts Archive
1 991
https://t.me/itstartarus/12859
کلا بنظرم تو وقتی میخوای با یه ارتیست دوست بشی اسمش روشه (دوست) نباید به این فکر کنی که طرف چقدر ممبر داره یا آیا از کار من حمایت میکنه بعد حمایت کردن از کارش؟ کلا نباید به یه چشم سو استفاده کردن از شرایط طرف به ارتباط نگاه کنی چون اونجوری این یه رابطه فیکه، اوکی کاراتونو باهم شیر کنید باهم ارت بزنید ولی تو برای دوستی با ارت و چنل طرف تو رابطه نیستی با خودش تو رابطه ای ولی خیلیا اینو متوجه نمیشن متاسفانه😭
1 991
یعنی خب واقعا خیلی کم پیش میاد بتونی ارتیستی رو پیدا کنی که واقعا بدون ادعا و انتظار بخواد کاراتو خودتو همزمان دوست داشته باشه نه اینکه صرفا تعریف کنه از کارات که مقابل انتظار داشته باشه همین کارو انجام بدی یا کارتو حمایت کنه فقط بخاطر اینکه توهم همین کارو انجام بدی
1 991
میگم راسته میگن گرافیک ۲۶ تا ۳۶ تا کتاب داره برای کنکور هنر؟ و کنکور عملی که گفتی من شنیدم از ۱۰۰ نمرس راسته؟
1 991
به جز اون کنکور اصلی یه کنکور عملی برای طراحی هم داریم اگر اونم شرکت کنی طراحیت خوب باشه خیلی کمک کنندس
1 991
ببین ازونجایی که داریم راجب ۳ سال درس خوندن صحبت میکنیم بهتره که الویت بندیتو بر اساس رشته هایی که بهشون علاقه داری بزنی اگر به گرافیک علاقه داری اول فقط گرافیکو بزن اما اگر میخوای پشت کنکور نمونی به جز گرافیک یه الویت دوم و سوم هم بزن چیزی که بهش علاقه داشته باشی ولی اگر معدل دیپلم و رتبت خوب باشه همون گرافیکو میتونی بیاری با بار اول
1 991
کویو انتخاب رشتتو چطور زدی
امسال کنکور دارم میخام برم گرافیک دوباره
ولی میترسم یجوری بزنم یه رشته دیگه بیارم
1 991
تصورشم نمیکنی چندبار این پیامتو از ساعتی که فرستادی تا الان خوندم و واقعا خوشحالم این خیلی برام ارزشمنده که کاری که اینجا به اشتراک گذاشتم تونسته یه تاثیر حتی کوچیک روی روند کاری که میکنی داشته باشه این شاید جز بهترین پیامایی بود که این چند وقت گرفتم و واقعا برات خوشحالم امیدوارم موفق باشی داخل مسیری که هستی😂🖤
1 991
اینو بدون رودربایستی میگم کویوی عزیزم، من به شدت معتاد گوشی ام و همیشه تو فضای مجازیم و ازینجا اونجا خیلی آرتیست دیدم، اما هیچکدومشون مثل تو تاثیری روم نداشتن🙏🏻 شاید چون بیشتر دنبالت میکنم این حسو دارم، شایدم چون اینقدر وایب خوبی میدی؟ درسته نمیشناسمت ولی همین وایبهام خیلی مهمن
همیشه فکرمیکردم دستم فقط کپی میکنه و فقط میتونم از روی آرت های دیگه بکشم، اما کم کم بعد دیدن پسرای خوشگلت(مخصوصا اون ورژن نینی دیگو) دست دلم به طور عجیبی باز شده
نمیدونم چطور بگم ولی خیلی وایب خوبی میدی، آرت هات هر بار یه پیشرفت و لعاب عجیبی توشون حس میشه و قشنگ میشه فهمید چقدر براشون انرژی میزاری
خلاصه که امیدوارم که هر جا هستی موفق و خوشحال باشی🙏🏻
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
