es
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

Ir al canal en Telegram

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

Mostrar más
1 990
Suscriptores
+1124 horas
+147 días
+9730 días
Archivo de publicaciones
https://t.me/itstartarus/12859 کلا بنظرم تو وقتی میخوای با یه ارتیست دوست بشی اسمش روشه (دوست) نباید به این فکر کنی که طرف چقدر ممبر داره یا آیا از کار من حمایت میکنه بعد حمایت کردن از کارش؟ کلا نباید به یه چشم سو استفاده کردن از شرایط طرف به ارتباط نگاه کنی چون اونجوری این یه رابطه فیکه، اوکی کاراتونو باهم شیر کنید باهم ارت بزنید ولی تو برای دوستی با ارت و چنل طرف تو رابطه نیستی با خودش تو رابطه ای ولی خیلیا اینو متوجه نمیشن متاسفانه😭

یعنی خب واقعا خیلی کم پیش میاد بتونی ارتیستی رو پیدا کنی که واقعا بدون ادعا و انتظار بخواد کاراتو خودتو همزمان دوست داشته باشه نه اینکه صرفا تعریف کنه از کارات که مقابل انتظار داشته باشه همین کارو انجام بدی یا کارتو حمایت کنه فقط بخاطر اینکه توهم همین کارو انجام بدی

اما اخه_

ایده دوست بودن با ارتیستا همیشه برام ترسناکه

:)
:)

خیلی ممنون.
خیلی ممنون.

داشتم به این فکر میکردم بجای فن ارت زدن از گنشین بیام یه کرکتر بسازم براش📼
داشتم به این فکر میکردم بجای فن ارت زدن از گنشین بیام یه کرکتر بسازم براش📼

sticker.webp0.11 KB

دقیقا بخاطر همینه نباید پشت کنکور بمونید چون معلوم نیست چندسال دیگه اینا چه تری میزنن

زمان ما کمتر بود ولی الان اره میدونم که سی به بالاس و بله از ۱۰۰ نمرس

میگم راسته میگن گرافیک ۲۶ تا ۳۶ تا کتاب داره برای کنکور هنر؟ و کنکور عملی که گفتی من شنیدم از ۱۰۰ نمرس راسته؟

به جز اون کنکور اصلی یه کنکور عملی برای طراحی هم داریم اگر اونم شرکت کنی طراحیت خوب باشه خیلی کمک کنندس

ببین ازونجایی که داریم راجب ۳ سال درس خوندن صحبت میکنیم بهتره که الویت بندیتو بر اساس رشته هایی که بهشون علاقه داری بزنی اگر به گرافیک علاقه داری اول فقط گرافیکو بزن اما اگر میخوای پشت کنکور نمونی به جز گرافیک یه الویت دوم و سوم هم بزن چیزی که بهش علاقه داشته باشی ولی اگر معدل دیپلم و رتبت خوب باشه همون گرافیکو میتونی بیاری با بار اول

کویو انتخاب رشتتو چطور زدی امسال کنکور دارم میخام برم گرافیک دوباره ولی میترسم یجوری بزنم یه رشته دیگه بیارم

کاش زمان برگرده موقع انتخاب رشته برای دانشگاه من گرافیکو انتخاب نکنم.

تصورشم نمیکنی چندبار این پیامتو از ساعتی که فرستادی تا الان خوندم و واقعا خوشحالم این خیلی برام ارزشمنده که کاری که اینجا به اشتراک گذاشتم تونسته یه تاثیر حتی کوچیک روی روند کاری که میکنی داشته باشه این شاید جز بهترین پیامایی بود که این چند وقت گرفتم و واقعا برات خوشحالم امیدوارم موفق باشی داخل مسیری که هستی😂🖤

اینو بدون رودربایستی میگم کویوی عزیزم، من به شدت معتاد گوشی ام و همیشه تو فضای مجازیم و ازینجا اونجا خیلی آرتیست دیدم، اما هیچکدومشون مثل تو تاثیری روم نداشتن🙏🏻 شاید چون بیشتر دنبالت میکنم این حسو دارم، شایدم چون اینقدر وایب خوبی میدی؟ درسته نمیشناسمت ولی همین وایب‌هام خیلی مهمن همیشه فکرمیکردم دستم فقط کپی میکنه و فقط میتونم از روی آرت های دیگه بکشم، اما کم کم بعد دیدن پسرای خوشگلت(مخصوصا اون ورژن نینی دیگو) دست دلم به طور عجیبی باز شده نمیدونم چطور بگم ولی خیلی وایب خوبی میدی، آرت هات هر بار یه پیشرفت و لعاب عجیبی توشون حس میشه و قشنگ میشه فهمید چقدر براشون انرژی میزاری خلاصه که امیدوارم که هر جا هستی موفق و خوشحال باشی🙏🏻

sticker.webp0.12 KB

اینم چیز خوبیه

ورژن جی‌ال‌ کرکترا؟😭