en
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

Open in Telegram
7 103
Subscribers
-2124 hours
-1257 days
-12530 days
Posts Archive
چیزی نمیگن...مشکل همینه دیگه...کاش چیزی میگفتن که میشد برینم بهشون. نمیتونم عرزشی جماعت تحمل کنم خدایا کمک.

خب مشکلش چیه؟! چیزی بهت میگن؟ https://t.me/simbalious/49267

https://t.me/simbalious/49266 کوفت بریز تو غذاشون بخورن عرزشی کمتر زندگی بهتر💞💞

تبریکم نگی هم باز یطوریه دیگه...دوماهه باهم داریم زندگی میکنیم مثلا.

تولد اینو الان من پاشم جشن بگیرم؟ متولد شدی طرفدار اونیو که من روزی صدبار میرینم به قبرش؟

البته پسره ی عنتر یدور صورتمو چنگ انداخته بود همین الانم داره عر میزنه

با بچه‌شونو تحمل کنم که خب مسلمه بزرگ بشه قراره یه عرزشی تمام عیار بشه(همین الانشم یه پسر جیغ جیغوی رومخه) تحمل نکنمم خب آخه اون فقط یه بچه‌س چیزی حالیش نمیشه.

مهربون نباشم باهاشون میگن خب اینقدر مهربونیم باهات....مهربون باشمم مگه میشه با طرفدار قاتلا مهربون بود اخه.

هم‌خونه‌م با خانواده‌ش اومده...عرزشی‌ان...بچه کوچیک دارن که هی سعی میکنم تحملش کنم هی یادم می‌افته عرزشین...تولد هم‌خونه‌مم هست.

چیکار کنم الان واقعا

الان من چطوری این عرزشیا رو تحمل کنم.