7 103
Subscribers
-2124 hours
-1257 days
-12530 days
Posts Archive
چیزی نمیگن...مشکل همینه دیگه...کاش چیزی میگفتن که میشد برینم بهشون.
نمیتونم عرزشی جماعت تحمل کنم خدایا کمک.
تولد اینو الان من پاشم جشن بگیرم؟ متولد شدی طرفدار اونیو که من روزی صدبار میرینم به قبرش؟
البته پسره ی عنتر یدور صورتمو چنگ انداخته بود همین الانم داره عر میزنه
با بچهشونو تحمل کنم که خب مسلمه بزرگ بشه قراره یه عرزشی تمام عیار بشه(همین الانشم یه پسر جیغ جیغوی رومخه) تحمل نکنمم خب آخه اون فقط یه بچهس چیزی حالیش نمیشه.
مهربون نباشم باهاشون میگن خب اینقدر مهربونیم باهات....مهربون باشمم مگه میشه با طرفدار قاتلا مهربون بود اخه.
همخونهم با خانوادهش اومده...عرزشیان...بچه کوچیک دارن که هی سعی میکنم تحملش کنم هی یادم میافته عرزشین...تولد همخونهمم هست.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
