7 103
مشترکین
-2124 ساعت
-1257 روز
-12530 روز
آرشیو پست ها
چیزی نمیگن...مشکل همینه دیگه...کاش چیزی میگفتن که میشد برینم بهشون.
نمیتونم عرزشی جماعت تحمل کنم خدایا کمک.
تولد اینو الان من پاشم جشن بگیرم؟ متولد شدی طرفدار اونیو که من روزی صدبار میرینم به قبرش؟
البته پسره ی عنتر یدور صورتمو چنگ انداخته بود همین الانم داره عر میزنه
با بچهشونو تحمل کنم که خب مسلمه بزرگ بشه قراره یه عرزشی تمام عیار بشه(همین الانشم یه پسر جیغ جیغوی رومخه) تحمل نکنمم خب آخه اون فقط یه بچهس چیزی حالیش نمیشه.
مهربون نباشم باهاشون میگن خب اینقدر مهربونیم باهات....مهربون باشمم مگه میشه با طرفدار قاتلا مهربون بود اخه.
همخونهم با خانوادهش اومده...عرزشیان...بچه کوچیک دارن که هی سعی میکنم تحملش کنم هی یادم میافته عرزشین...تولد همخونهمم هست.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
