en
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

Open in Telegram
7 118
Subscribers
-1324 hours
-1237 days
-11030 days
Posts Archive
ابهان وصل بود من نمیتونستم وصل بشم...الانم من میتونم اون نمیتونه

هربار نت قطع میشه میگم "اینبار دیگه شماره دوستامو میگیرم"...و هربار باز نمیگیرم.

وسط داروخونه چایی پرید تو گلوم رسوای دو عالم شدم

بیایید نجاتم بدهید.

من این زندگی رو دوست ندارم رابرت

این Last seen within a week توی پروفایل عزیزانم آزارم می‌دهد.

چه فایده وقتی هیچکس دیگه ای وصل نیست

وصل شدم بالاخرهههه

به قول بچه ها اینم بگم که هیچ بیماری زمینه ای و قصد خودکشی هم ندارم.

برگشتم میام صحبت میکنیم

من برم دیگه فعلا

سلام. ممنون می‌شم بذاری توی چنلت؛ بچه های کرج نرید گوهردشت٫ فردیس و عظیمیه میدون بعثت بهترین جاست گوهردشت رسماً تله‌ست هیچ کاری از دستمون بر نمیاد پاشید بیاید عظیمیه ترجیحاً این‌و یه چنل داده بودن

منظورم از کالیبر، قطر ساچمه‌ست...ساچمه های ورزشی که مثلا ۴.۵ میلی هستن خب کوچیکترن و اگه به کسی بخوره تو پوست فرو میره...در اصل نفوذ میکنه و خب اگه کسی دقیق بزنه و بدونه کجا میزنه خطریه...ولی خب از یه طرف هم این ساچمه هایی که اینا استفاده میکنن کالیبرشون بالای ۱۸عه...یعنی چی؟ یعنی قطرشون بزرگتره وقتی قطرش بزرگتره یعنی سطح تماسش هم بزرگتره و طوری تیز نیست که پوست رو پاره کنه و فرو بره توی بدن(منظورم این نیست که زخم ایجاد نمیکنه، اگه به جاهایی مثل دست و پا بخوره زخم سطحی ایجاد میکنه و به شدت تیر های دیگه داخل بدن فرو نمیره)...بلکه بیشتر بخاطر دردش استفاده میکنن که مردم رو فراری بدن، چون با شدت زیادی برخورد میکنه قطعا فشار زیادی هم به اون ناحیه میاره و میتونه به اونجا آسیب بافتی بزنه یا حتی به استخون فشار بیاره...ولی در هرحال هردوشون وقتی به جاهای خطرناک مثل سر، گردن یا قفسه سینه بخورن میتونن خیلی خطرناک باشن پس بیشتر باید مراقب جاهای حساس باشید.

تیر هایی که استفاده میکنن تیر جنگی نیست، ساچمه نظامیه...ساچمه های نظامی یا پلاستیکین یا فلزی...ولی خب در هرحال کالیبرشون از کالیبر ساچمه هایی که تو سلاح بادی ورزشی استفاده میشه بیشتره.

چندلایه لباسم یادتون نره بپوشید...مخصوصا الان که هوا سرده چند لایه لباس ضخیم اونقدر اذیت نمیکنه...هم گرم نگهمیداره هم محافظه

همه ی بیمارستان ها همینن اکثرا...تا حد ممکن هیچ جایی بیمارستان نرید.