ּ 𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ
الذهاب إلى القناة على Telegram
إظهار المزيد
7 118
المشتركون
-1324 ساعات
-1237 أيام
-11030 أيام
أرشيف المشاركات
هربار نت قطع میشه میگم "اینبار دیگه شماره دوستامو میگیرم"...و هربار باز نمیگیرم.
سلام.
ممنون میشم بذاری توی چنلت؛ بچه های کرج نرید گوهردشت٫ فردیس و عظیمیه میدون بعثت بهترین جاست
گوهردشت رسماً تلهست هیچ کاری از دستمون بر نمیاد پاشید بیاید عظیمیه ترجیحاً
اینو یه چنل داده بودن
منظورم از کالیبر، قطر ساچمهست...ساچمه های ورزشی که مثلا ۴.۵ میلی هستن خب کوچیکترن و اگه به کسی بخوره تو پوست فرو میره...در اصل نفوذ میکنه و خب اگه کسی دقیق بزنه و بدونه کجا میزنه خطریه...ولی خب از یه طرف هم این ساچمه هایی که اینا استفاده میکنن کالیبرشون بالای ۱۸عه...یعنی چی؟ یعنی قطرشون بزرگتره وقتی قطرش بزرگتره یعنی سطح تماسش هم بزرگتره و طوری تیز نیست که پوست رو پاره کنه و فرو بره توی بدن(منظورم این نیست که زخم ایجاد نمیکنه، اگه به جاهایی مثل دست و پا بخوره زخم سطحی ایجاد میکنه و به شدت تیر های دیگه داخل بدن فرو نمیره)...بلکه بیشتر بخاطر دردش استفاده میکنن که مردم رو فراری بدن، چون با شدت زیادی برخورد میکنه قطعا فشار زیادی هم به اون ناحیه میاره و میتونه به اونجا آسیب بافتی بزنه یا حتی به استخون فشار بیاره...ولی در هرحال هردوشون وقتی به جاهای خطرناک مثل سر، گردن یا قفسه سینه بخورن میتونن خیلی خطرناک باشن پس بیشتر باید مراقب جاهای حساس باشید.
تیر هایی که استفاده میکنن تیر جنگی نیست، ساچمه نظامیه...ساچمه های نظامی یا پلاستیکین یا فلزی...ولی خب در هرحال کالیبرشون از کالیبر ساچمه هایی که تو سلاح بادی ورزشی استفاده میشه بیشتره.
چندلایه لباسم یادتون نره بپوشید...مخصوصا الان که هوا سرده چند لایه لباس ضخیم اونقدر اذیت نمیکنه...هم گرم نگهمیداره هم محافظه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
