en
Feedback
02:08

02:08

Open in Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Show more
854
Subscribers
-124 hours
-17 days
+730 days
Posts Archive
https://t.me/ZER0TW08/6780 نه، من تجربه‌ش رو داشتم. انقدر راحت هم نمیشه‌ کمک خواست حتی اگه کمک بخوای، نود و نه درصد آدم های اطرافمون بلد نیستن چطور برخورد کنن و بهت کمک کنن و دستت رو بگیرن. و این که بله، منطقی فکر نکردن وقتی درگیر افسردگی هستی یک نوع ضعفه.. اما این دلیل نمیشه که تو قوی نباشی، به هر حال قوی ترین انسان ها هم ضعف هایی دارن.. خودکشی و افسردگی مسئله‌ی پیچیده‌ای هست و بحث های مفصلی رو می‌طلبه، نمیشه انقدر راحت یه نسخه رو واسه همه پیچید.

کسی واسه این بنده خدا پیدا نشد باهاش زندگی کنه؟

دیگه چخبر چرا نصف شبی از خودکشی حرف میزنین؟

آره خب امسال انقد قوی اید‌ که سه گانه بردین‌. نباید بهتون حسودی کنیم؟ 😔

توی بحث خودکشی هم ول‌کن بارسلونای ما نیستیا😂😒

اینکه میگم اینو قبول دارم منظورم اینه ک «طرف منطقی فکر نمیکنه» و خب این هم خودش یه ضعفه‌ نیست؟

اما خب ربطی به کمک خواستن نداره. اون می‌تونه کمکشو بخواد

اینو قبول دارم

https://t.me/ZER0TW08/6774 قطعا خیر. اما افکار خودکشی و افسردگی اجازه نمی‌ده انقدر منطقی راجبش فکر کنی و تصمیم بگیری.

https://t.me/ZER0TW08/6772 موضوعایی که حرف میزنید دربارش

مدتهاست که گذر زمان رو توی خواب حس نمیکنم و وقتی ک بیدار میشم انگار کم خوابیدم و حس میکنم همین یکساعت پیش خوابیدم ک خب از اثرات ADHDعه‌. این اواخر خیلی حاد شده اوضاعم و واسه من این اواخر، خوابیدن جواب نیست

میخوام معمولا تو‌خواب راحت تره همچی

خب آره. اینکه طبیعیه. هم اینکه اونا نیاز ب کمک داشتن، هم اینکه آدمای قوی هم نیاز ب کمک دارن. من اصلا در اینباره صحبتی نکردم. ولی آیا نیاز به کمک داشتن دلیل قانع کننده ای میشه برای پایان دادن به زندگی؟ قطعا خیر

کسی که قصد خودکشی داره یا حتی کسی که انجامش داده فقط و فقط نیاز به کمک داشته. حتی آدم های قوی هم ممکنه نیاز به کمک داشته باشن عزیزم.

الان چی خوبه؟

نمیشه فوروارد باز باشه؟ منظورم الانه که خوبه خب😂🥲

هیچ ایرادی نداره‌. ولی نه توی مسأله ای مثل زندگی

چه ایرادی داره بعضی وقتا کار آسونو انتخاب کنی

اینم ایده ایه‌. ولی دیگ خیلی باید قوی باشی ک بهش دچار نشی

سیخ و منقل کار آدمای قوی-