02:08
Відкрити в Telegram
همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه
Показати більше854
Підписники
-124 години
-17 днів
+730 день
Архів дописів
854
https://t.me/ZER0TW08/6780
نه، من تجربهش رو داشتم.
انقدر راحت هم نمیشه کمک خواست حتی اگه کمک بخوای، نود و نه درصد آدم های اطرافمون بلد نیستن چطور برخورد کنن و بهت کمک کنن و دستت رو بگیرن.
و این که بله، منطقی فکر نکردن وقتی درگیر افسردگی هستی یک نوع ضعفه..
اما این دلیل نمیشه که تو قوی نباشی،
به هر حال قوی ترین انسان ها هم ضعف هایی دارن..
خودکشی و افسردگی مسئلهی پیچیدهای هست و بحث های مفصلی رو میطلبه، نمیشه انقدر راحت یه نسخه رو واسه همه پیچید.
854
اینکه میگم اینو قبول دارم منظورم اینه ک «طرف منطقی فکر نمیکنه»
و خب این هم خودش یه ضعفه
نیست؟
854
https://t.me/ZER0TW08/6774
قطعا خیر.
اما افکار خودکشی و افسردگی اجازه نمیده انقدر منطقی راجبش فکر کنی و تصمیم بگیری.
854
مدتهاست که گذر زمان رو توی خواب حس نمیکنم و وقتی ک بیدار میشم انگار کم خوابیدم و حس میکنم همین یکساعت پیش خوابیدم ک خب از اثرات ADHDعه. این اواخر خیلی حاد شده اوضاعم
و واسه من این اواخر، خوابیدن جواب نیست
854
خب آره. اینکه طبیعیه. هم اینکه اونا نیاز ب کمک داشتن، هم اینکه آدمای قوی هم نیاز ب کمک دارن. من اصلا در اینباره صحبتی نکردم.
ولی آیا نیاز به کمک داشتن دلیل قانع کننده ای میشه برای پایان دادن به زندگی؟
قطعا خیر
854
کسی که قصد خودکشی داره یا حتی کسی که انجامش داده فقط و فقط نیاز به کمک داشته.
حتی آدم های قوی هم ممکنه نیاز به کمک داشته باشن عزیزم.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
