en
Feedback
‌‌M𝖺𝗇𝗂𝖾 ֶָ🏳‍🌈closed

‌‌M𝖺𝗇𝗂𝖾 ֶָ🏳‍🌈closed

Open in Telegram

بی‌اِل‌مانیه(BLManie) /bi-el-mâ-ni-ye/ فردی که شیفته یا دلباختهٔ BL است. t.me/BluChtBot?start=blmanie

Show more
1 172
Subscribers
-324 hours
-427 days
-12130 days
Posts Archive
راستش نمی‌دونم بچه‌ها این مدت خیلی حالم خوب نیست و خیلی درگیر درس و مدرسه‌ام و خب نمی‌تونم اونطوری که می‌خوام فعالیت کنم وقتی حتی فیلم یا سریالی نمی‌بینم و حس می‌کنم زشته آخرشبا میام اینجا فقط غرغر می‌کنم ولی خب اگه همه‌چیز خوب پیش بره به برنامه هام برسم تو مرداد. تا اون موقع مراقب خودتون باشید شاینی های من💛.

‎ آکی کی برمیگردی؟😭😭

چقدر ریکشن گریه

اگه دوست داشتید دیلیم بیاید پیشم

بعدا اگه تونستم برمیگردم.

خوش گذشت.

فیزیکی که باید ۶ اردیبهشت تموم میکردم رو الان تموم کردم

الان هوا روشن میشه من هنوز بیدارم

چرا بیدارید

دیگه ناراحت نیستم، کلا هیچ چیزیو حس نمی‌کنم.

ولی قرصام دارن اثر میکننا

هرکس که حال داره رو تحسین می‌کنم

من واقعا حال ندارم فعالیت کنم یعنی کلا حال هیچ‌چیزیو ندارم حتی سریال هم نمی‌بینم

چقدر لفتی داشتیم

امشب قرصمو نخوردم بیدار موندم

بیا پیوی

یکی بیاد با من صحبت کنه دارم دیوونه میشم جدیدا اصلا حالم خوب نیست

یادش بخیر یه زمانی فعالیت می‌کردم

یادش بخیر یه زمانی می‌خوابیدیم

کاش یکی بود که واقعا take away all of my pains می‌کرد