M𝖺𝗇𝗂𝖾 ֶָ🏳🌈closed
الذهاب إلى القناة على Telegram
بیاِلمانیه(BLManie) /bi-el-mâ-ni-ye/ فردی که شیفته یا دلباختهٔ BL است. t.me/BluChtBot?start=blmanie
إظهار المزيد1 172
المشتركون
-324 ساعات
-427 أيام
-12130 أيام
أرشيف المشاركات
1 171
راستش نمیدونم بچهها این مدت خیلی حالم خوب نیست و خیلی درگیر درس و مدرسهام و خب نمیتونم اونطوری که میخوام فعالیت کنم وقتی حتی فیلم یا سریالی نمیبینم و حس میکنم زشته آخرشبا میام اینجا فقط غرغر میکنم ولی خب اگه همهچیز خوب پیش بره به برنامه هام برسم تو مرداد. تا اون موقع مراقب خودتون باشید شاینی های من💛.
1 171
من واقعا حال ندارم فعالیت کنم یعنی کلا حال هیچچیزیو ندارم حتی سریال هم نمیبینم
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
