en
Feedback
Electrical Power 26⚡

Electrical Power 26⚡

Open in Telegram
468
Subscribers
-124 hours
No data7 days
+1230 days
Posts Archive
Electrical Power 2nd Level Mid-Term 2024 (1) (1).pdf2.14 MB

صباح الخير فورم الناس الي لسه مش في تيم ياريت نسجل بسرعه يا شباب https://forms.gle/SyERhVuX2bxxYacY6

لاب الماشينز فترة اولي إن شاء الله هيبدأ الساعة 9 وربع

ديدلاين بكرا بليل 🫣

فورم تيمات الTransmission منعا للأخطاء والمشاكل الي بتحصل كل مرة ياريت نركز في الكلام دا: التيم من 2 ل 4 وممكن من سكاشن مختلفة عادي محدش يسجل غير لما يتأكد من كل الي معاه ويكون مسجلهم صح محدش يسجل مرتين لأي سبب لو عنده مشكلة يعمل edit response أو يكلمنا وأحنا هنتصرف محدش يسجل في الفورم دي والتانية بتاعت الي عايزين تيم حتي لو ساب فريقه بعد ما سجلوا يبلغنا وأحنا هنتصرف https://forms.gle/gfGNfNzXdzsk9sYa8

Week 4 😔 Sections: 🔺Math 5 زوجي كل سكاشن الماث شغالة الأسبوع دا ماعدا سكشن ١ و ٢ يُفضل الزوجي و الفردي يحضروا السكشن الأسبوع دا عشان الأسبوع الخامس و السادس هيكون الكويز 🔺Power Stations ✅ 🔺Machines ✅ 🔺Electronics ❌ 🔺Communication ✅ 🔺Transmission اول فيديو نزل علي تيمز و هتلاقوه علي توبيك المادة Labs: 🔺Machines فردي مش محتاجين تتفرجوا علي فيديو 🔺Electronics فردي هتسلموا البريد بورد في اللاب 🔺Transmission تابعوا الفيديوز علي تيمز أو توبيك المادة

اخر تعديل لتيمات الماشينز ياريت كله يخش يتأكد انه تمام https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DT93Nqc18zVLoOi3wvZX174wpMTphD7NxP_zYQRYrFk/edit?usp=sharing

ازيكم يا شباب دكتور محمد مصطفي احتمال يعمل survey في المحاضرة الجاية و هيسأل احنا فاهمين والا لا ف اللي عنده تعليق علي اي حاجة أو حابب يسأل في حاجة يحضر كلامه

أي حد عنده مشكلة أو شكوي رقم الشكاوي👆
أي حد عنده مشكلة أو شكوي رقم الشكاوي👆

ازيكم يا شباب دا شيت تيمات الماشينز لو حد حابب يتواصل مع حد يبعتلنا ،و كله يتأكد من تيمه https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DT93Nqc18zVLoOi3wvZX174wpMTphD7NxP_zYQRYrFk/edit?usp=sharing

ديدلاين الساعة 10 بليل يا شباب عشان نلحق نخلصها ياريت كله يكون سجل في اليتمات أو هنا

ازيكم يا شباب 💗 قولنا ننبه عليكم بدري شوية عشان تلحقوا تذاكروا هيكون في كويز ماث 5 في السكشن في الأسبوع الخامس و السادس إن شاء الله الاتنين الفترة الأولي سكشن ٣ و ٤ م/ ميريهان الاتنين الفترة التالتة سكشن ٥ و ٦ م/النجار الاربع الفترة التالتة سكشن ١ و ٢ م/محمد جمال

فورم للناس الي لسا مدخلتش تيم *ياريت كله يسجل انهارده عشان نلحق نجمع التيمات ونبعت للمعيد* https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeTWfyAZR_oHFihpopmmBL2T-TpHtLbQ76Y7965xWqYjGwx6Q/viewform?usp=sf_link

اسايمنت اول لاب ماشينز ديدلاين يوم السبت الساعة 12 بليل إن شاء الله اول صفحة من الريبورت يبقي فيها اسماء التيم كله وال IDs بتاعتهم هينزل فورم تسلموا عليها و واحد بس من التيم هيسلم في الفورم https://drive.google.com/drive/folders/1ZYOwvin-7xzPNyWQyS87GcADheiYIJS8

شباب معلش ياريت كل واحد يلتزم بالسيكشن الي فيه عشان المعيد بينبه علينا في الموضوع دا عشان رصد الدرجات

لو اي حد مش لاقي تيم هننزل فورم كمان شويه تسجلوا فيها

ديد لاين الفورم النهارده الساعه ١٢ يا شباب عشان نلحق نبعتها للمعيد

الطالبين دول يتواصلوا مع دكتور حسام قطب ضروري احمد جابر عثمان 21010056 يحيى مدحت يوسف 22011360

مساء الخير فورم الماشينز *نفس نظام فورم الالكترونيكس بظبط* https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfAxKrWohzZLooLVtyLp5vZC9htwV-CPURoIdpj_Xz3zgYjqg/viewform?usp=sharing