468
Suscriptores
-124 horas
Sin datos7 días
+1230 días
Archivo de publicaciones
صباح الخير
فورم الناس الي لسه مش في تيم ياريت نسجل بسرعه يا شباب
https://forms.gle/SyERhVuX2bxxYacY6
فورم تيمات الTransmission
منعا للأخطاء والمشاكل الي بتحصل كل مرة ياريت نركز في الكلام دا:
التيم من 2 ل 4 وممكن من سكاشن مختلفة عادي
محدش يسجل غير لما يتأكد من كل الي معاه ويكون مسجلهم صح
محدش يسجل مرتين لأي سبب لو عنده مشكلة يعمل edit response أو يكلمنا وأحنا هنتصرف
محدش يسجل في الفورم دي والتانية بتاعت الي عايزين تيم حتي لو ساب فريقه بعد ما سجلوا يبلغنا وأحنا هنتصرف
https://forms.gle/gfGNfNzXdzsk9sYa8
Week 4 😔
Sections:
🔺Math 5 زوجي
كل سكاشن الماث شغالة الأسبوع دا ماعدا سكشن ١ و ٢
يُفضل الزوجي و الفردي يحضروا السكشن الأسبوع دا عشان الأسبوع الخامس و السادس هيكون الكويز
🔺Power Stations ✅
🔺Machines ✅
🔺Electronics ❌
🔺Communication ✅
🔺Transmission
اول فيديو نزل علي تيمز و هتلاقوه علي توبيك المادة
Labs:
🔺Machines فردي
مش محتاجين تتفرجوا علي فيديو
🔺Electronics فردي
هتسلموا البريد بورد في اللاب
🔺Transmission
تابعوا الفيديوز علي تيمز أو توبيك المادة
اخر تعديل لتيمات الماشينز
ياريت كله يخش يتأكد انه تمام
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DT93Nqc18zVLoOi3wvZX174wpMTphD7NxP_zYQRYrFk/edit?usp=sharing
ازيكم يا شباب
دكتور محمد مصطفي احتمال يعمل survey في المحاضرة الجاية و هيسأل احنا فاهمين والا لا
ف اللي عنده تعليق علي اي حاجة أو حابب يسأل في حاجة يحضر كلامه
ازيكم يا شباب
دا شيت تيمات الماشينز لو حد حابب يتواصل مع حد يبعتلنا ،و كله يتأكد من تيمه
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DT93Nqc18zVLoOi3wvZX174wpMTphD7NxP_zYQRYrFk/edit?usp=sharing
ديدلاين الساعة 10 بليل يا شباب عشان نلحق نخلصها ياريت كله يكون سجل في اليتمات أو هنا
ازيكم يا شباب 💗
قولنا ننبه عليكم بدري شوية عشان تلحقوا تذاكروا
هيكون في كويز ماث 5 في السكشن في الأسبوع الخامس و السادس إن شاء الله
الاتنين الفترة الأولي سكشن ٣ و ٤ م/ ميريهان
الاتنين الفترة التالتة سكشن ٥ و ٦ م/النجار
الاربع الفترة التالتة سكشن ١ و ٢ م/محمد جمال
فورم للناس الي لسا مدخلتش تيم
*ياريت كله يسجل انهارده عشان نلحق نجمع التيمات ونبعت للمعيد*
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeTWfyAZR_oHFihpopmmBL2T-TpHtLbQ76Y7965xWqYjGwx6Q/viewform?usp=sf_link
اسايمنت اول لاب ماشينز
ديدلاين يوم السبت الساعة 12 بليل إن شاء الله
اول صفحة من الريبورت يبقي فيها اسماء التيم كله وال IDs بتاعتهم
هينزل فورم تسلموا عليها و واحد بس من التيم هيسلم في الفورم
https://drive.google.com/drive/folders/1ZYOwvin-7xzPNyWQyS87GcADheiYIJS8
شباب معلش ياريت كل واحد يلتزم بالسيكشن الي فيه عشان المعيد بينبه علينا في الموضوع دا عشان رصد الدرجات
الطالبين دول يتواصلوا مع دكتور حسام قطب ضروري
احمد جابر عثمان
21010056
يحيى مدحت يوسف
22011360
مساء الخير
فورم الماشينز
*نفس نظام فورم الالكترونيكس بظبط*
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfAxKrWohzZLooLVtyLp5vZC9htwV-CPURoIdpj_Xz3zgYjqg/viewform?usp=sharing
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
