en
Feedback
•SHORTNOTES_3IN_1 || 🥀✨

•SHORTNOTES_3IN_1 || 🥀✨

Open in Telegram

Make Your Own Path to Your DREAMS 🕊✨ Channel Link :- t.me/Short_notes_3in1

Show more
7 884
Subscribers
No data24 hours
-507 days
-18430 days
Posts Archive
" 2025 ✨ HAPPY NEW YEAR ළමයී...!
" 2025 ✨
HAPPY NEW YEAR ළමයී...!

2024 ' අවසන් ප්‍රතිඵලය ✨
අවුරුදු ගානක මහන්සියේ අවසානයට ඇවිල්ලා...එහෙනම් හැමෝටම අවසන් ප්‍රතිඵලයත් සාර්ථකව ඉවර කරන්න පුළුවන් වෙන්න කියල හදවතින්ම ප්‍රාර්ථනා කරනවා 🥰🤍 🫧 Short_notes_3in1 | 2024©

https://youtube.com/playlist?list=PLZaHcontNCl6E0zyb19UW6kpp16axLny4&si=egl_N8gKMIyE3Zep මිනුම් උපකරණ Practicals එහෙම ඉක්මණට Revise කරගන්න ඕන නම් මේකෙන් බලන්න practically ම හොදටම මතක් කරනවා අඩු වෙලාවකින් 🔥

ටිකක් දිගට ගියා... අව්ලක් නෑ. වැඩක් කරන ගමන් අහපන්.. Physics mcq එක අව්ල් උනාද 😒 මෝඩ නොවී වැඩේට බැහැපන් අන්තිම ටික විශේෂයෙන් අහපන්... Physics ESSAY එකෙන් මුලු ඔක්කොම වෙනස් කරන්න පුලුවන් . කියනවට මහන්සි වෙලා මේකත් ඉවර කරපන් @ghostacademy2024 @noonecare96

AnimatedSticker.tgs0.63 KB

MERRY CHRISTMAS ළමයී...! 🎄💗✨🧚
MERRY CHRISTMAS ළමයී...! 🎄💗✨🧚

+1
Practicale Notes.pdf2.02 MB

🛑 PHYSICS ප්‍රායෝගික පරීක්ෂණ සියල්ල ආවරණය හෙට උදේ 8:00 සිට අපගේ YouTube චැනලය ඔස්සේ විකාෂය වේ. අදාල නිබන්ධන අපගේ Telegaram චැනලයේ පලකෙරේ. අපේ YouTube Channel එක Subscribe කර තියාගන්න. පණිවිඩය යහලුවන්ටත් ලබාදෙන්න. https://www.youtube.com/@digitalmissionofphysics

💠 ළමයී Exam එකට කලින් මේකත් කරන්න ඒ ඒ ප්‍රශ්න වලට අදාල theory මතක නැත්තන් ඒවත් Revise කරගන්න Credit - Uddika Sir 🔥

https://youtube.com/@digitalmissionofphysics?si=invDxYtJerjdNJu8 ඔන්න ළමයි කැමති අය වැඩක් ගන්න මේ සර්ගෙ වෙනම වැඩ පිළිවෙලක් යන
https://youtube.com/@digitalmissionofphysics?si=invDxYtJerjdNJu8 ඔන්න ළමයි කැමති අය වැඩක් ගන්න මේ සර්ගෙ වෙනම වැඩ පිළිවෙලක් යනවා .... 🌚♥️

He Dreamed ✨ He Worked 🔥 He Conquered 🏆
Have a Dream 1st...then Work for it...definitely YOU will achieve it...! 🤍

⚀ මෙතන 2000-2014 වෙනකක් අවුරුදු වල ආපු ටිකක් හොද conecpt එකක් තියන A/B/C මට්ටමේ ගනන් ටික වෙන් කරල තියනව. ටිකක් මැද මට්ටමේ ඉන්
මෙතන 2000-2014 වෙනකක් අවුරුදු වල ආපු ටිකක් හොද conecpt එකක් තියන A/B/C මට්ටමේ ගනන් ටික වෙන් කරල තියනව. ටිකක් මැද මට්ටමේ ඉන්න ළමයි ඔයාලගෙ plans වලට පුලුවන්නම් මේකත් ඇඩ් කරගෙන තව ටිකක් polish කරගමු 🌝❤️

පාඩම් වලට අදාලව past papers mcq වෙන් කරලා ගහපු චාට් එකක් එක එක මාතෘකා කවර් කරගෙන යන ගමන් ප්‍රශ්න ටික කරලා කොටුව කපලා දාන්න 😁
+1
පාඩම් වලට අදාලව past papers mcq වෙන් කරලා ගහපු චාට් එකක් එක එක මාතෘකා කවර් කරගෙන යන ගමන් ප්‍රශ්න ටික කරලා කොටුව කපලා දාන්න 😁 මන් මේ ටික කපන්න කලින් කාට හරි ප්‍රයොජනයක් වෙයි කියලා දැම්මෙ 🌝❤️

Guess Papers තුළ යාන්ත්‍ර විද්‍යාව ප්‍රශ්න එකතුව.... ඒකක හා මාන Gp 01-01 Gp 02-01 Gp03 -01,02 Gp04 -01,02 Gp05 -01 Gp06 -01 මිනුම් උපකරණ Gp05-02 Gp06-02 දෛශික Gp06-03 යාන්ත්‍ර විද්‍යාව රේඛීය චලිතය... Gp01-13 Gp02-22 Gp03-42 Gp04-10 Gp05-04,23,50 Gp06-10 භ්‍රමණ චලිතය... Gp02-20 Gp03-16 Gp04-31,33 Gp05-42,49 Gp06-14 වෘත්ත චලිතය... Gp03-46 Gp04-34 Gp06-06 සමතුලිතතාව... Gp01-15,24 Gp02-23 Gp03-03 Gp04-08,11,30 Gp05-22 Gp06-25,38 නිව්ටන් නියම,ඝර්ශණය,ගම්‍යතාව... Gp01-04,06,19,35 Gp02-02,10,12 Gp03-04,25,32 Gp04-09 Gp06-04,15,16,46 කාර්‍ය ශක්තිය ක්ශමතාව... Gp01-47 Gp02-16,50 Gp06-09 ද්‍රවස්තිථිකය... Gp01-25,26,34 Gp02-05,07,38,40 Gp03-43 Gp04-24,32,44,50 Gp05-07,19,20,26,35,41 Gp06-12,20,47 ද්‍රවගතිය... Gp02-11,14,35 Gp03-40 Gp04-22,24 පන්නරය Chem by Navinxth

🔥 මේකනම් පට්ටම වටිනව finnal pprs වල mcq මාතෘකා වලට වෙන් කරල තියනව . Thankuu හදපු කෙනාට ❤️😍
🔥 මේකනම් පට්ටම වටිනව finnal pprs වල mcq මාතෘකා වලට වෙන් කරල තියනව . Thankuu හදපු කෙනාට ❤️😍

🇱🇰 𝘼/𝙇 𝘽𝙞𝙤 𝘼𝙥𝙞🧬 25/26 අවුරුද්දේ BIO වලින් AL කරන Studentsල වෙනුවෙන්ම වෙන් වූ එකම Telegram චැනලය✌ 23 ,24 A/L කරපු අ
🇱🇰 𝘼/𝙇 𝘽𝙞𝙤 𝘼𝙥𝙞🧬 25/26 අවුරුද්දේ BIO වලින් AL කරන Studentsල වෙනුවෙන්ම වෙන් වූ එකම Telegram චැනලය✌ 23 ,24 A/L  කරපු  අයියලා අක්කලා අපිත් එක්ක එකතු වෙලා ඉන්නවා ඔයාලට උදව් කරන්න. ❤ ඒ වගේම ඔයාලට අපේ Channel එකෙන් 👇 ▫️️Class notes ▪️Quiz pool ▫️️Past Papers ▪️Resources Book ▫️️Study tips ▪️Motivation වගේ දේවලුත් අපේ channel එකෙන් ගන්න පුලුවන්. ඉතින්, ඔයාලත් අපිත් එක්ක Join වෙන්න කැමති නම් පහළ 👇👇තියෙන Linksවලින් Join වෙන්න. 1.Telegram Official Channel Link = https://t.me/+-syw5aJRWJQ2MmY1 2.Telegram Discussion Group Link = https://t.me/Notes_By_Kavee_Discussion_Group

Fact : Most of the people are DOWNLOADING the notes...You will READ notes 🔥
Choice is Yours...✨

🛑 මේක බලපු නැති ළමයී අද රෑම බලලා වැඩ පටන් ගන්න...අමතක කරන්නෙපා Exam ඉවර නෑ...ඊටත් වඩා අමතක කරන්නෙපා Exam එකේ තීරණාත්මකම subject එක තාම ඉවර නෑ ඒකෙන් තමයි මුලු Exam එකම තීරණේ වෙන්නේ...ඒ නිසා අනිත් subject වලත් චුටි චුටි අවුල් තියේ නම් ඒ ඔක්කොම ඇරියස් cover කරගෙන මේක උපරිම ගොඩ දාන්න...හැමදේම වෙනස් වෙයී තාම ඔයා කොහෙට ද යන්නෙ මොකද කරන්නෙ කියල තීරණේ කරල නෑ 🥰❤️🔥

🔴ගේමක් ගහමු අනිවාම අපි 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
+2
🔴ගේමක් ගහමු අනිවාම අපි 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥