en
Feedback
819
Subscribers
+124 hours
+47 days
+5730 days
Posts Archive
مثلاً تو رابطه‌های لانگ، اینکه هر بار یکی بخواد چند روز بمونه لزوماً بهترین حالت نیست. گاهی انقدر هزینه و هماهنگی می‌خواد که باعث میشه کلاً دیدارها دیر به دیر بشن تا شرایط کاملاً جور بشه و همه‌چی به اصطلاح پرفکت باشه. ولی به نظر من تو این موقعیت، خودِ دیدن خیلی مهم‌تر و باارزش‌تره. اینکه بتونی حتی برای یکی دو روز بری و زودبه‌زود همدیگه رو ببینی، یا این امکان رو داشته باشی که هر وقت دلت خواست و شرایطش بود، حتی با جیب نه‌چندان پر، بری پیش طرف مقابل. گاهی وقتی زیادی روی پرفکت بودن شرایط تمرکز میشه، اصل ماجرا فراموش میشه. در حالی که برای خیلی از آدم‌ها مهم‌ترین چیز اینه که طرفشون رو ببینن، حالا با هر شرایطی. اینطوری هم فشار و هزینه کمتره، هم آدم مجبور نیست مدت زیادی منتظر دیدار بعدی بمونه و هر وقت اراده کرد راحت‌تر بتونه برای دیدار برنامه‌ریزی کنه و همدیگه رو ببینن.

یکی میشه اینو برام توضیح بده سه بار خوندم

‎ عیسی می‌گوید «هر که با من نیست، بر من است» (متّی ۱۲:۳۰، لوقا ۱۱:۲۳) مثلا گاها دیدی میگن «بله اما مواظب باش...» یا میگن «نه ولی حالا چون تویی...» یا تا تهش باش سر یه چیزی یا ولش کن مابین این دو قطعا شیطان لونه کرده

دلم برای مامانمم تنگ شده

بازم ممنونم

تازه دروغگو هم هستن

تیریبون خوبی دارم

بچه ها یه چیز دیگه هم بگم اینکه ادما همشون مزخرفن ممنونم

گاهی یه سری تجربه ها هم درش دخیلن

شوخی میکنم این بحث واقعا چیری نیست که همه درکش کنن

نه بابا ( انقد بهم خندیدن که اره )😂😂

https://t.me/aa012ELIXIR88/14635 یعنی می‌خوای بگی دوستات بی درکو فهمن؟

نه این موضوع درمورد احساسات برای من جواب نیست به قول دوستم اگه طرف نصفه دوسم داشته باشه که دیوونه میشم😂ولی همونا که گفتم

سلام من درمورد عاشق کسی بودن این فکر به ذهنم رسیده، دقیقا مثل شما نمی‌تونم توضیحش بدم. برای من اینطوریه که این حس تا قبل اینکه به طرف مقابل بگم خیلی ارزشمند تره با اینکه اون هیچی در این مورد نمی دونه.

سپاسگذارم❤️

شکرگذاری امشب خداوندا

ممنونم از این همه ادم با فهم و کمالات در چنلم

افرین باید قشنگ قاتق کنی تا حال بده😂

غذا هم کمترش خوش‌مزه تره و میچسبهههه😂

چمیدونم