Tutifruti
Kanalga Telegram’da o‘tish
819
Obunachilar
+124 soatlar
+47 kunlar
+5730 kunlar
Postlar arxiv
820
مثلاً تو رابطههای لانگ، اینکه هر بار یکی بخواد چند روز بمونه لزوماً بهترین حالت نیست. گاهی انقدر هزینه و هماهنگی میخواد که باعث میشه کلاً دیدارها دیر به دیر بشن تا شرایط کاملاً جور بشه و همهچی به اصطلاح پرفکت باشه.
ولی به نظر من تو این موقعیت، خودِ دیدن خیلی مهمتر و باارزشتره. اینکه بتونی حتی برای یکی دو روز بری و زودبهزود همدیگه رو ببینی، یا این امکان رو داشته باشی که هر وقت دلت خواست و شرایطش بود، حتی با جیب نهچندان پر، بری پیش طرف مقابل.
گاهی وقتی زیادی روی پرفکت بودن شرایط تمرکز میشه، اصل ماجرا فراموش میشه. در حالی که برای خیلی از آدمها مهمترین چیز اینه که طرفشون رو ببینن، حالا با هر شرایطی. اینطوری هم فشار و هزینه کمتره، هم آدم مجبور نیست مدت زیادی منتظر دیدار بعدی بمونه و هر وقت اراده کرد راحتتر بتونه برای دیدار برنامهریزی کنه و همدیگه رو ببینن.
820
عیسی میگوید «هر که با من نیست، بر من است» (متّی ۱۲:۳۰، لوقا ۱۱:۲۳)
مثلا گاها دیدی میگن
«بله اما مواظب باش...» یا میگن «نه ولی حالا چون تویی...»
یا تا تهش باش سر یه چیزی یا ولش کن مابین این دو قطعا شیطان لونه کرده
820
نه این موضوع درمورد احساسات برای من جواب نیست
به قول دوستم اگه طرف نصفه دوسم داشته باشه که دیوونه میشم😂ولی همونا که گفتم
820
سلام
من درمورد عاشق کسی بودن این فکر به ذهنم رسیده، دقیقا مثل شما نمیتونم توضیحش بدم. برای من اینطوریه که این حس تا قبل اینکه به طرف مقابل بگم خیلی ارزشمند تره با اینکه اون هیچی در این مورد نمی
دونه.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
