en
Feedback
𝗘𝗗𝗨𝗖𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡𝗔𝗟 ᴴᴱᴸᴾᴱᴿ

𝗘𝗗𝗨𝗖𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡𝗔𝗟 ᴴᴱᴸᴾᴱᴿ

Open in Telegram

📚 A/L සඳහා අත්වැලක් 📚 👉 Telegram Channel :- https://t.me/Edu_helper 👉 Telegram Group :- https://t.me/AL_Batch 👉 Contact Admin :- https://t.me/Educational_Helper_Bot

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel 𝗘𝗗𝗨𝗖𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡𝗔𝗟 ᴴᴱᴸᴾᴱᴿ

Channel 𝗘𝗗𝗨𝗖𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡𝗔𝗟 ᴴᴱᴸᴾᴱᴿ (@edu_helper) in the Sinhala language segment is an active participant. Currently, the community unites 20 739 subscribers, ranking 9 523 in the Education category and 85 in the Sri Lanka region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 20 739 subscribers.

According to the latest data from 03 September, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -980 over the last 30 days and by -31 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.90%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 10.17% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 676 views. Within the first day, a publication typically gains 2 110 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 10.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
📚 A/L සඳහා අත්වැලක් 📚 👉 Telegram Channel :- https://t.me/Edu_helper 👉 Telegram Group :- https://t.me/AL_Batch 👉 Contact Admin :- https://t.me/Educational_Helper_Bot

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 04 September, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Education category.

20 739
Subscribers
-3124 hours
-2607 days
-98030 days
Posts Archive
Repost from N/a
FFF ක මට්ටමක ඉන්න කෙනෙක්ට AAA කට යන්න පුළුවන් ද? || Amila Dasanayake Watch Now 👇 https://youtu.be/e8Epeo8xEmk?si=UvbeHOEyIyu
FFF ක මට්ටමක ඉන්න කෙනෙක්ට AAA කට යන්න පුළුවන් ද? || Amila Dasanayake Watch Now 👇 https://youtu.be/e8Epeo8xEmk?si=UvbeHOEyIyu4j3TO

Repost from N/a
සාමාන්‍යය පොදු පරීක්ෂණය Paper එක හැදෙන්නේ මෙහෙමයි Watch Now 👇 https://youtu.be/tMwXmnSzT18?si=l_CeNXM6XzCuYH8x
සාමාන්‍යය පොදු පරීක්ෂණය Paper එක හැදෙන්නේ මෙහෙමයි Watch Now 👇 https://youtu.be/tMwXmnSzT18?si=l_CeNXM6XzCuYH8x

Physics Paper එකට හරියටම උත්තර ලියන හැටි රෝසා සර්ගෙන් දැනගනිමු. Watch Now 👇 https://youtu.be/U--lZ4chLzw?si=LAmNu9QWt8_pNBv-
Physics Paper එකට හරියටම උත්තර ලියන හැටි රෝසා සර්ගෙන් දැනගනිමු. Watch Now 👇 https://youtu.be/U--lZ4chLzw?si=LAmNu9QWt8_pNBv-

ඔයාලට වැදගත් වෙන Videos තියෙනවා නම් මේ Playlist වලට ගිහින් බලන්න.👇 https://youtube.com/@sleduhelper?si=XaYCzuQF-sArkqOd
ඔයාලට වැදගත් වෙන Videos තියෙනවා නම් මේ Playlist වලට ගිහින් බලන්න.👇 https://youtube.com/@sleduhelper?si=XaYCzuQF-sArkqOd

සාමාන්‍යය පොදු පරීක්ෂණය Paper එක හැදෙන්නේ මෙහෙමයි https://youtu.be/tMwXmnSzT18?si=l_CeNXM6XzCuYH8x

+2
Physics Model Paper || MCQ Paper

Dear Professor , AL Bio, maths කරලා Medicine ,Engineering නැතුව වෙන degrees වල job opportunities අඩුයිද.. හොද z අගයන් තියාගෙන සමහරු medicine or eng ම යන්නෝන කියලා shy skip කර කර ආයෙ ආයෙ කරනවා විභාගෙ.. කරුණාකරලා සර්ගෙ වටිනා කාලයෙන් පොඩි කාලයක් වැය කරලා මේකෙ ඇත්තක් තීනවද නැද්ද කියලා කියන්න පුලුවන් ද..? ***උපාධියක් කරන කෙනෙක් පුළුල්ව හිතන්න ඕන. ලංකාවට සීමා නොවී අන්තර්ජාතිකව හිතන්න ඕන. වසර හතරක විශේෂ උපාධියක් සම්පූර්ණ කළ කෙනෙකුට විදේශ රටවල scholarship එකක් ලබාගන්න පුළුවන්කම තිබෙනව. Science කළ කෙනෙකුට තිබෙන එකම අවස්ථාව medicine කරල වෛද්‍යවරයෙකු වීම හෝ engineering කරල ඉන්ජිනේරුවරයෙකු වීම පමණක්ම නෙමේ. තවත් අවස්ථා ඕන තරම් තියෙනව. ඒකට බලපාන එක ම දෙය ඔයාගෙ a/l result එක. හොද result තිබෙනව නම් තමයි හොඳම අවස්ථා වැඩිම ගණනක් ලබාගන්න පුළුවන්කම තියෙන්නේ!

General Convocation 🎓 || University of Peradeniya 🏛️ https://youtube.com/shorts/RMqQRUB3Bao?si=Pf-4ZTe8hcor-qp8

Physics Paper එකට හරියටම උත්තර ලියන හැටි රෝසා සර්ගෙන් දැනගනිමු. Watch Now 👇 https://youtu.be/2c4z440Jqog?si=qCrnNBPAw55gP7Zb
Physics Paper එකට හරියටම උත්තර ලියන හැටි රෝසා සර්ගෙන් දැනගනිමු. Watch Now 👇 https://youtu.be/2c4z440Jqog?si=qCrnNBPAw55gP7Zb

Repost from N/a
A/L විභාගයට තව ටික කාලයයි... තවමත් වැඩ කරන්න හිතෙන්නෙ නැත්නම් අනිවාර්යයෙන් මේක බලන්න. Watch Now 👇 https://youtu.be/r8i4iAqGf
A/L විභාගයට තව ටික කාලයයි... තවමත් වැඩ කරන්න හිතෙන්නෙ නැත්නම් අනිවාර්යයෙන් මේක බලන්න. Watch Now 👇 https://youtu.be/r8i4iAqGfzw?si=T3lQmkBXyylULYLS

විභාගයට කලින් ජීව විද්‍යාව Unit 01, 02, 03, 04 වලින් MCQ 600+ කරමුද ?
විභාගයට කලින් ජීව විද්‍යාව Unit 01, 02, 03, 04 වලින් MCQ 600+ කරමුද ?

Sir වර්ගිකරනය කරපු past papers කරන එක ද හොදම මේ දවස් වල නැත්නම් එක එක past paper එක අරන් පැය 2ක් time තියල mcq paper කරන එකද? **** වර්ගීකරණය කල ගැටලු කරන්න හොද එමගින් විෂය කරුණු මතක්කර දෙන නිසා. එකම සිද්ධාන්ත ඇසුරෙන් එකිනෙකට වෙනස් ගැටලු එන හැටි වටහා ගැනීමට හැකියාව ලැබෙනව. හැබැයි අන්තිමට අවශ්‍ය වෙන්නේ හැම දෙයක්ම එකට තියෙන අවස්ථාවක කොහොමද එකකින් අනෙකට ක්ෂනිකව මාරු වෙන්නේ කියන එක. ඒකට හොඳම ක්‍රමය තමයි කාලය තියල past paper එකක් කරන එක!

Repost from N/a
බෑ කියන අයට කරල ම පෙන්නන්න Watch Now 👇 https://youtu.be/yJRvD0M0NFw?si=XYF3qwaZpJhAnUXP
බෑ කියන අයට කරල ම පෙන්නන්න Watch Now 👇 https://youtu.be/yJRvD0M0NFw?si=XYF3qwaZpJhAnUXP

Dear Students, Many students dream of achieving the highest results while putting in the minimum effort. But in reality, success does not work that way. If you expect more, you must be ready to give more. A/L is not only an examination — it is a long race. In every race, only a few may become winners. But remember, the most important thing is not simply winning; it is having the courage, discipline, and determination to complete the race without giving up. Those who keep moving forward, even slowly, are already ahead of those who stop trying. Work hard, stay consistent, and trust the process. Your effort today will become your success tomorrow. ආදරණීය දරුවනි, බොහෝ දෙනා අඩුම උත්සාහයෙන් වැඩිම ප්‍රතිඵල බලාපොරොත්තු වෙනවා. නමුත් ජීවිතයේවත්, A/L විභාගයේවත්, එය එතරම් සරල නැහැ. ඔබට වැඩි ප්‍රතිඵල අවශ්‍ය නම්, වැඩි උත්සාහයක් ද දිය යුතුමයි. A/L කියන්නේ විභාගයක් පමණක් නොවෙයි — එය දිගු තරඟයක්. එවැනි තරඟයක ජයග්‍රහණය කරන්නේ කිහිප දෙනෙක් පමණක් විය හැකියි. නමුත් සැබෑ වැදගත් දෙය ජයග්‍රහණය පමණක් නොවෙයි; මැදින් නතර නොවී, අවසානය දක්වා තරඟය සම්පූර්ණ කිරීමයි. මන්ද, අඩියෙන් අඩිය ඉදිරියට යන කෙනා, උත්සාහය අත්හැර දමන කෙනාට වඩා දැනටමත් ජයග්‍රාහකයෙකි. ඒ නිසා මහන්සි වෙන්න. නිරන්තර උත්සාහය තබා ගන්න. අද ඔබ කරන කැපවීම, හෙට ඔබේ ජයග්‍රහණය බවට පත්වේවි. — මහාචාර්ය කාලිංග බණ්ඩාර.

Repost from N/a
දවසට පැය කීයක් පාඩම් කරන්න ඕන ද? Watch Now 👇 https://youtu.be/5wYkYqbzRGk?si=WuumoCIMv-Anrgan
දවසට පැය කීයක් පාඩම් කරන්න ඕන ද? Watch Now 👇 https://youtu.be/5wYkYqbzRGk?si=WuumoCIMv-Anrgan