en
Feedback
BMT Trading ๐Ÿง™โ€โ™‚๏ธ๐Ÿช„

BMT Trading ๐Ÿง™โ€โ™‚๏ธ๐Ÿช„

Open in Telegram

๐Ÿ“ˆ Analytical overview of Telegram channel BMT Trading ๐Ÿง™โ€โ™‚๏ธ๐Ÿช„

Channel BMT Trading ๐Ÿง™โ€โ™‚๏ธ๐Ÿช„ (@bmttradingfx) in the Dutch language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 211 subscribers, ranking 6 504 in the Economy & Finance category and 26 in the Netherlands region.

๐Ÿ“Š Audience metrics and dynamics

Since its creation on ะฝะตะฒั–ะดะพะผะพ, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 211 subscribers.

According to the latest data from 20 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -508 over the last 30 days and by -19 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 4.52%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 1.55% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 869 views. Within the first day, a publication typically gains 298 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 28.

๐Ÿ“ Description and content policy

Channel description not provided.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 21 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Economy & Finance category.

19 211
Subscribers
-1924 hours
-1207 days
-50830 days
Posts Archive
Motorsss, rustig aanโ€ฆ. Ik begrijp dat jullie hongerig zijn. Geduld wordt beloond, deze aankomende week gaat helpdesk reageren
Motorsss, rustig aanโ€ฆ. Ik begrijp dat jullie hongerig zijn. Geduld wordt beloond, deze aankomende week gaat helpdesk reageren op jullie allemaal !!! ๐Ÿค˜๐Ÿฝ๐Ÿค˜๐Ÿฝ๐Ÿซฑ๐Ÿฝโ€๐Ÿซฒ๐Ÿผ

Motorsss, rustig aanโ€ฆ. Ik begrijp dat jullie hongerig zijn. Geduld wordt beloond, deze aankomende week gaat helpdesk reageren
Motorsss, rustig aanโ€ฆ. Ik begrijp dat jullie hongerig zijn. Geduld wordt beloond, deze aankomende week gaat helpdesk reageren op jullie allemaal !!! ๐Ÿค˜๐Ÿฝ๐Ÿค˜๐Ÿฝ๐Ÿซฑ๐Ÿฝโ€๐Ÿซฒ๐Ÿผ

Repost from N/a
Saluuuutttt met BABO๐ŸคŸ๐Ÿฝ << als jullie dit zien is het trouwens altijd mijn bericht!! We zijn bijna zover, volgende week gaan we van start. Nog even duidelijk paar dingen wil ik vermelden. Je winst per maand kan schelen tussen 8 en 30%. Een verliezende dag kan altijd bijzitten. Je maximale loss kan maar max oplopen tot 15% van je equity (meeste bots 40-60%) maar tot nu toe 12 maanden tijd is die nooit getikt!! We sturen ook over 1/2 maanden XAUUSD trades van onze GOLDMASTER, die trades MAG je ook pakken voor het snellere geld wel meer risico maar we hebben een fitte trader dus doe voorzichtig!! Minimaal 450โ‚ฌ storten (geld maakt geld onthoud dat). Ik laat later ook LIVE zien op DEZELFDE BROKER hoe ik 20/30K stort voor โ€˜ degene die het niet vertrouwenโ€™ .. IK DOE OOK MEE!!! IN SHAA ALLAH (met gods wil) gaan we allemaal verdienen!!! Stuur @BmtTradingHelpdesk met โ€˜botโ€™ ALLEEN ALS JE BEREID BENT OM TE JOINEN!!! Niet tijd verspillen van onze helpdesk aub. LOVE VOOR VERTROUWEN EN LETSGOOOO BABY ๐ŸคŸ๐Ÿฝโค๏ธโœ”๏ธ

1000 aanmeldingenโ€ฆ.. nog even geduld familia! Volgende week gaan we live en dan legt @bmttradinghelpdesk precies uit hoe je k
1000 aanmeldingenโ€ฆ.. nog even geduld familia! Volgende week gaan we live en dan legt @bmttradinghelpdesk precies uit hoe je kan joinen!๐Ÿซก

Repost from N/a
Geen 1 maand verloren, je ziet hetโ€ฆ 3mo Babo komt aan met serieuze werk geen halfgebakken werk !! Stuur onze helpdesk โ€˜BOTโ€™ W
Geen 1 maand verloren, je ziet hetโ€ฆ 3mo Babo komt aan met serieuze werk geen halfgebakken werk !! Stuur onze helpdesk โ€˜BOTโ€™ We gaan volgende week van start, ook komen er signals af en toe, die jullie kunnen pakken voor de snelle werkers die wat meer risico willen voor groter geld!!! LETSGOOOOO BABY

Repost from N/a
Wij werken alleen samen met serieuze brokers die naar jullie luisteren! Stortingsbonus van 50%! Als je start met โ‚ฌ1000 krijg je โ‚ฌ500 extra aan trading kapitaal. Hoe meer kapitaal hoe meer je kan verdienen.

Repost from N/a
https://www.ultimamarkets.com/promotions/50-deposit-bonus/ Wij werken alleen samen met serieuze brokers die naar jullie luisteren! Stortingsbonus van 50%! Als je start met โ‚ฌ1000 krijg je โ‚ฌ500 extra aan trading kapitaal. Hoe meer kapitaal hoe meer je kan verdienen. Neem alvast een kijkje en wees fit ja!

Het is eindelijk zover! Volgende week gaan we live met de bot familia! https://babofx.com op de site kan je alvast zien en on
Het is eindelijk zover! Volgende week gaan we live met de bot familia! https://babofx.com op de site kan je alvast zien en onderzoek doen van wat wij allemaal gaan aanbieden! Stuur alvast โ€œBOTโ€ naar @bmttradinghelpdesk en je krijgt volgende antwoord als we live zijn! We gaan gas geven en de geld printer aanzetten ๐Ÿ’ฐ

Repost from N/a
Brothers goedenavond met 3MO BABO het is bijna zo ver!! Nu hebben we wel de mid and high risk weggehaald en bewerkt!! Er is maar 1 keuze en die draait tussen de 8 en 25% winst per maand. Max equity stopp is 15% in plaatsvan 40/50 zoals bij andere groepen. Minimaal start kapitaal is wel 450โ‚ฌ Ik zou zeggen stap er flink in dat die ook flink draait amigooo ๐ŸคŸ๐Ÿฝ En daarnaast voor de echte verdieners kunnen ze ook onze goud trades nemen van onze big man gold master matcha boy, hij is weer terug!! Daarnaast geef ik 5 mensen 1000โ‚ฌ Als 3 personen via jou komen En 10 mensen 250โ‚ฌ als 1 iemand via jou komt (Naam moet vermeld worden) LETSGOOOOOO BISMILALLAH

Zal niet meer lang duren familia! De bot draait lekker en binnenkort gaan we knallen! Om de VIP te joinen voor de bot zijn er enkele voorwaardes: - Je moet een account aanmaken via onze broker waarmee we samenwerken. - De minimale storting is โ‚ฌ450! Meer is altijd beter om meer winst te draaien, maar er is een minimum. Voor de rest regelen wij alles voor jullie. We komen ook met een aanbrengbonus, maar meer informatie komt binnenkort!โค๏ธ

Familia! Zijn we ready voor de BABOBOT??? ๐Ÿค–๐Ÿ’ฐ Binnenkort droppen we โ€™m op jullie, en het beste isโ€ฆ ๐Ÿ‘‰ volledig kosteloos als je onze instructies volgt๐Ÿ’ธ Bij het aanmelden via de helpdesk geef je zelf je setting door: * ๐ŸŸข Low risk โ†’ 1% per trade * ๐ŸŸก Mid risk โ†’ 2% per trade * ๐Ÿ”ด High risk โ†’ 3% per trade Gemiddeld pakt dat ongeveer: โ€ข Low: ยฑ5โ€“12% pm โ€ข Mid: ยฑ8โ€“20% pm โ€ข High: ยฑ10โ€“30% pm (kan altijd iets verschillen per maand, maar dit is de range) En het mooiste is dit: ๐Ÿ‘‰ je hoeft geen charts te kijken ๐Ÿ‘‰ geen trades te pakken ๐Ÿ‘‰ geen stress in de groep Je zet โ€™m aan en laat die bot gewoon voor je werken ๐ŸคŸ๐Ÿฝ๐Ÿ˜ˆ Door de instellingen kan je ook niet ineens je hele account of de helft kwijt raken zoals bij normaal traden, alles is netjes gecontroleerd. LATEN WE MET ZE ALLEN VERDIENEN โค๏ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ”ฅ

Binnenkort gaan we live! Hou je meldingen aan, want binnenkort droppen we meer info! Een ding kan ik je wel zeggen en dat is dat deze bot anders is dan de rest op de marktโ€ฆ.

Bot is super fit bezig. Wij halen de zorgen weg en jij kan genieten van geld verdienen zonder iets te doen!

Repost from N/a
Ik zeg jullie eerlijk superfit net Olise tegen Real Madrid๐Ÿ”ฎโ€ฆ. Veel vraag ook naar via Snapchat dus we gaan de procedure versnellen een weekje !! ๐ŸคŸ๐Ÿฝ Wees er tijdig mij met ons voordeel als je mensen via jou binnenbrengt!! โœ”๏ธ

Repost from N/a
And Againnnnnnnnn
And Againnnnnnnnn

Zoals eerder aangegeven gaat deze bot anders zijn dus nog even geduld familia!

Repost from N/a
Even duidelijkheid over de BOT. Hij pakt automatisch trades zonder dat je ervoor wat hoeft te doen! Heel simpel geld storten en laten rollen. Je hebt zelf een keuze uit: -conservative -balanced -aggresive De keuze naar wat jij wilt dat die behaalt en hoeveel risico je wilt nemen. Het mooie eraan is wij zijn niet zoals alle andere, hun BOT kan zomaar crashen of een verlies pakken en dan ben je 50-70% ineens kwijt. Onze BOT werkt met een vaste SL en TP. Dus slechste geval verlies je op een trade 2-4% van je kapitaal!!! Als ik met wat kom dan kom ik met wat goeds onthoud dat amigoโ€™s!! EN VOLLEDIG KOSTENLOOS ๐Ÿซฑ๐Ÿฝโ€๐Ÿซฒ๐Ÿผ

Voor de vele mensen die niet kunnen wachten heb ik een kleine sneak peak voor jullie

De groep is even stol, maar dat is niet voor niets familia! We zijn hele tijd aan het werk om de bot te testen en optimaal te draaien. De BOT en de broker zijn op ander niveau! Nog even geduld familia. Binnenkort komt meer info!๐Ÿซก

Repost from N/a
Afgelopen vrijdag goede winst gedraaid weer!! Geef me nog kleine maandje brothers even goed testen !!!
Afgelopen vrijdag goede winst gedraaid weer!! Geef me nog kleine maandje brothers even goed testen !!!