BMT Trading 🧙♂️🪄
前往频道在 Telegram
显示更多
📈 Telegram 频道 BMT Trading 🧙♂️🪄 的分析概览
频道 BMT Trading 🧙♂️🪄 (@bmttradingfx) 荷兰语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 211 名订阅者,在 经济与金融 类别中位列第 6 504,并在 荷兰 地区排名第 26 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 211 名订阅者。
根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -508,过去 24 小时变化为 -19,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 4.52%。内容发布后 24 小时内通常能获得 1.55% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 869 次浏览,首日通常累积 298 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 28。
📝 描述与内容策略
尚未提供频道描述。
凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 经济与金融 类别中的关键影响点。
19 211
订阅者
-1924 小时
-1207 天
-50830 天
帖子存档
19 211
Repost from BMT Trading 🧙♂️🪄
Motorsss, rustig aan…. Ik begrijp dat jullie hongerig zijn. Geduld wordt beloond, deze aankomende week gaat helpdesk reageren op jullie allemaal !!! 🤘🏽🤘🏽🫱🏽🫲🏼
19 211
Motorsss, rustig aan…. Ik begrijp dat jullie hongerig zijn. Geduld wordt beloond, deze aankomende week gaat helpdesk reageren op jullie allemaal !!! 🤘🏽🤘🏽🫱🏽🫲🏼
19 211
Repost from N/a
Saluuuutttt met BABO🤟🏽 << als jullie dit zien is het trouwens altijd mijn bericht!!
We zijn bijna zover, volgende week gaan we van start. Nog even duidelijk paar dingen wil ik vermelden.
Je winst per maand kan schelen tussen 8 en 30%. Een verliezende dag kan altijd bijzitten.
Je maximale loss kan maar max oplopen tot 15% van je equity (meeste bots 40-60%) maar tot nu toe 12 maanden tijd is die nooit getikt!!
We sturen ook over 1/2 maanden XAUUSD trades van onze GOLDMASTER, die trades MAG je ook pakken voor het snellere geld wel meer risico maar we hebben een fitte trader dus doe voorzichtig!!
Minimaal 450€ storten (geld maakt geld onthoud dat). Ik laat later ook LIVE zien op DEZELFDE BROKER hoe ik 20/30K stort voor ‘ degene die het niet vertrouwen’ .. IK DOE OOK MEE!!!
IN SHAA ALLAH (met gods wil) gaan we allemaal verdienen!!!
Stuur @BmtTradingHelpdesk met ‘bot’ ALLEEN ALS JE BEREID BENT OM TE JOINEN!!! Niet tijd verspillen van onze helpdesk aub.
LOVE VOOR VERTROUWEN EN LETSGOOOO BABY 🤟🏽❤️✔️
19 211
1000 aanmeldingen….. nog even geduld familia! Volgende week gaan we live en dan legt @bmttradinghelpdesk precies uit hoe je kan joinen!🫡
19 211
Repost from N/a
Geen 1 maand verloren, je ziet het…
3mo Babo komt aan met serieuze werk geen halfgebakken werk !!
Stuur onze helpdesk ‘BOT’
We gaan volgende week van start, ook komen er signals af en toe, die jullie kunnen pakken voor de snelle werkers die wat meer risico willen voor groter geld!!!
LETSGOOOOO BABY
19 211
Repost from N/a
Wij werken alleen samen met serieuze brokers die naar jullie luisteren!
Stortingsbonus van 50%! Als je start met €1000 krijg je €500 extra aan trading kapitaal. Hoe meer kapitaal hoe meer je kan verdienen.
19 211
Repost from N/a
https://www.ultimamarkets.com/promotions/50-deposit-bonus/
Wij werken alleen samen met serieuze brokers die naar jullie luisteren!
Stortingsbonus van 50%! Als je start met €1000 krijg je €500 extra aan trading kapitaal. Hoe meer kapitaal hoe meer je kan verdienen.
Neem alvast een kijkje en wees fit ja!
19 211
Het is eindelijk zover! Volgende week gaan we live met de bot familia!
https://babofx.com op de site kan je alvast zien en onderzoek doen van wat wij allemaal gaan aanbieden! Stuur alvast “BOT” naar @bmttradinghelpdesk en je krijgt volgende antwoord als we live zijn!
We gaan gas geven en de geld printer aanzetten 💰
19 211
Repost from N/a
Brothers goedenavond met 3MO BABO het is bijna zo ver!! Nu hebben we wel de mid and high risk weggehaald en bewerkt!! Er is maar 1 keuze en die draait tussen de 8 en 25% winst per maand. Max equity stopp is 15% in plaatsvan 40/50 zoals bij andere groepen.
Minimaal start kapitaal is wel 450€
Ik zou zeggen stap er flink in dat die ook flink draait amigooo 🤟🏽
En daarnaast voor de echte verdieners kunnen ze ook onze goud trades nemen van onze big man gold master matcha boy, hij is weer terug!!
Daarnaast geef ik 5 mensen 1000€
Als 3 personen via jou komen
En 10 mensen 250€ als 1 iemand via jou komt
(Naam moet vermeld worden)
LETSGOOOOOO BISMILALLAH
19 211
Zal niet meer lang duren familia! De bot draait lekker en binnenkort gaan we knallen!
Om de VIP te joinen voor de bot zijn er enkele voorwaardes:
- Je moet een account aanmaken via onze broker waarmee we samenwerken.
- De minimale storting is €450! Meer is altijd beter om meer winst te draaien, maar er is een minimum.
Voor de rest regelen wij alles voor jullie. We komen ook met een aanbrengbonus, maar meer informatie komt binnenkort!❤️
19 211
Familia!
Zijn we ready voor de BABOBOT??? 🤖💰
Binnenkort droppen we ’m op jullie, en het beste is…
👉 volledig kosteloos als je onze instructies volgt💸
Bij het aanmelden via de helpdesk geef je zelf je setting door:
* 🟢 Low risk → 1% per trade
* 🟡 Mid risk → 2% per trade
* 🔴 High risk → 3% per trade
Gemiddeld pakt dat ongeveer:
• Low: ±5–12% pm
• Mid: ±8–20% pm
• High: ±10–30% pm
(kan altijd iets verschillen per maand, maar dit is de range)
En het mooiste is dit:
👉 je hoeft geen charts te kijken
👉 geen trades te pakken
👉 geen stress in de groep
Je zet ’m aan en laat die bot gewoon voor je werken 🤟🏽😈
Door de instellingen kan je ook niet ineens je hele account of de helft kwijt raken zoals bij normaal traden, alles is netjes gecontroleerd.
LATEN WE MET ZE ALLEN VERDIENEN ❤️💰🔥
19 211
Binnenkort gaan we live! Hou je meldingen aan, want binnenkort droppen we meer info! Een ding kan ik je wel zeggen en dat is dat deze bot anders is dan de rest op de markt….
19 211
Bot is super fit bezig. Wij halen de zorgen weg en jij kan genieten van geld verdienen zonder iets te doen!
19 211
Repost from N/a
Ik zeg jullie eerlijk superfit net Olise tegen Real Madrid🔮….
Veel vraag ook naar via Snapchat dus we gaan de procedure versnellen een weekje !! 🤟🏽
Wees er tijdig mij met ons voordeel als je mensen via jou binnenbrengt!! ✔️
19 211
Zoals eerder aangegeven gaat deze bot anders zijn dus nog even geduld familia!
19 211
Repost from N/a
Even duidelijkheid over de BOT.
Hij pakt automatisch trades zonder dat je ervoor wat hoeft te doen! Heel simpel geld storten en laten rollen.
Je hebt zelf een keuze uit:
-conservative
-balanced
-aggresive
De keuze naar wat jij wilt dat die behaalt en hoeveel risico je wilt nemen.
Het mooie eraan is wij zijn niet zoals alle andere, hun BOT kan zomaar crashen of een verlies pakken en dan ben je 50-70% ineens kwijt. Onze BOT werkt met een vaste SL en TP.
Dus slechste geval verlies je op een trade 2-4% van je kapitaal!!! Als ik met wat kom dan kom ik met wat goeds onthoud dat amigo’s!!
EN VOLLEDIG KOSTENLOOS 🫱🏽🫲🏼
19 211
Voor de vele mensen die niet kunnen wachten heb ik een kleine sneak peak voor jullie
19 211
De groep is even stol, maar dat is niet voor niets familia! We zijn hele tijd aan het werk om de bot te testen en optimaal te draaien.
De BOT en de broker zijn op ander niveau! Nog even geduld familia.
Binnenkort komt meer info!🫡
19 211
Repost from N/a
Afgelopen vrijdag goede winst gedraaid weer!! Geef me nog kleine maandje brothers even goed testen !!!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
