en
Feedback
TorhamDev | تورهام 😳

TorhamDev | تورهام 😳

Open in Telegram

زه گهواره تا گور، زور است زور

Show more
2 869
Subscribers
No data24 hours
+107 days
+6330 days
Posts Archive
قسمت اول و دوم رکورد شد. بزودی منتشر خواهد شد =)

Json Web Token :) 🧠 @TorhamDevCH
Json Web Token :) 🧠 @TorhamDevCH

سلام دوستان 👋. اگر کسی میتونه و دوست‌داره که کاورهای پادکست رو طراحی کنه خیلی خوشحال میشم که داخل کامنت ها بهم بگه ❤️🧠. کسی هم اگه میتونه و دوست‌داره که نویز صداهای پادکست رو بگیره خیلی خوشحال میشم بازم =)

مصاحبه با سید ۵ دقیقه دیگه به صورت لایو در گروه تلگرام @python_dudes :)

1-12 Mockingbird.m4a8.41 MB

تا کنون با ۹۸ رای موافق، ۶ رای مخالف و یک رای ممتنع دوره برگزار خواهد شد 🥳. قسمت اول و دوم بزودی. قسمت اول : توضیحات دوره قسمت دوم : لینوکس چیست؟ (ایده بهتر برای قسمت اول دارید بگید که تو قسمت اول بگیم )

میخام یک دوره برگزار کنم. که lpic نباشه. اما بعد از تموم کردن دوره راحت بتونید بیایید رو لینوکس. دوره اینطوری خواهد بود که داخلش یاد میگیریم از لینوکس مثل سیستم عامل روزانه استفاده کنیم و مشکل خاصی نداشته باشیم. اسمش رو نمیدونم چی بزارم :) پیشنهاد بدید. اگه با دوره موافقید ریکشن 👍 اگه مخالفید 👎 بگذارید. با تشکر ستاد برگزاری دوره‌های تورهام

Repost from Semicolon
Numeronym.pdf2.22 MB

Repost from Semicolon
🟠 کلمات Numeronym در مهندسی نرم افزار 🟡 گاهی وقت ها در داکیومنت های پروژه ها، در کامنت هایی که بین کد ها قرار داره، با کلمات عجیبی مثل A11Y یا K8S روبرو خواهید شد. به این نوع کلمات که ترکیب کلمه و عدد هستند، Numeronym میگوییم. توی فایل زیر پر استفاده ترینNumeronym ها رو جمع آوری کردم. #Numeronym

Repost from Seyed Mahdi Notes
میدونید چرا Kubernetes رو به صورت K8s مینویسن؟ چون کلمه Kubernetes طولانیه و برای راحتی نوشتن این کلمه از این فرمت استفاده میکنند: حرف اول + تعداد حروف وسط + حرف اخر پس چون unernete دارای ۸ حرفه، میشه K8s

https://youtube.com/shorts/gFGeCnWbdPc?feature=share دستور CD در ۱۰ ثانیه 😂🤝

قسمت بعدی با سید مهدی (@seyedmahdidiary ) متخصص DevOps. سوالات خودتون از سیدمهدی رو میتونید داخل کامنت‌های همین پست بپرسید :)

https://youtu.be/pb6PS91GM_w تو این ویدیو ۳ ابزار مفید برای پایتون دولوپر‌ها معرفی میکنیم، ابزار‌هایی که زندگی‌‌مون رو راحت تر میکنن :) 🧠 @TorhamDevCH

امشب ویدیو جدید : معرفی 4 ابزار مفید برای پایتونی‌ها

ویندوزم نمیاد بالا. یعنی فتوشاپ و ادوبی پریمیر ندارم که ویدیو اوک کنم. وقتشه بریم سراغ ابزارهای لینوکسی :)

تا الان سال خوبی بوده. هنو سیفه

اگر، بتونم بوت‌لودر ویندوز درست کنم عیدی ویدیو عمیق در پایتون میدم 😂❤️. عیدی نمیدین؟🫠🥹 www.coffeete.ir/torham #موقت

میگن داره عید میاد :). راستشو بخوایید برای من فرقی با روزا دیگه نداره، فقط وقت بیشتری دارم رو چیز میزام کار کنم 😂❤️. ولی عیدتون پیشاپیش مبارک 🫵🫀. امسال دیگه یک حرکت خفن بزن

قسمت دوم از فصل دوم کدنالین 🖖. این قسمت رو با صدرا، یک برنامه‌نویس که علاقه به ماشین‌لرنینگ و هوش مصنوعی داره، کسی که قبلا دوست داشته همه کارها رو خودش انجام بده =). پسری که یعی میکنه علمش رو به اشتراک بزاره و به همه کمک کنه 🤘. Sadra : @lnxpylnxpy 🧠 @CodeNaline 💬 @TorhamDevCH