TorhamDev | تورهام 😳
Открыть в Telegram
2 869
Подписчики
Нет данных24 часа
+107 дней
+6330 день
Архив постов
2 869
Repost from CodeNaline | کدنالین
سلام دوستان 👋.
اگر کسی میتونه و دوستداره که کاورهای پادکست رو طراحی کنه خیلی خوشحال میشم که داخل کامنت ها بهم بگه ❤️🧠.
کسی هم اگه میتونه و دوستداره که نویز صداهای پادکست رو بگیره خیلی خوشحال میشم بازم =)
2 869
Repost from CodeNaline | کدنالین
مصاحبه با سید ۵ دقیقه دیگه به صورت لایو در گروه تلگرام @python_dudes :)
2 869
تا کنون با ۹۸ رای موافق، ۶ رای مخالف و یک رای ممتنع دوره برگزار خواهد شد 🥳.
قسمت اول و دوم بزودی.
قسمت اول : توضیحات دوره
قسمت دوم : لینوکس چیست؟
(ایده بهتر برای قسمت اول دارید بگید که تو قسمت اول بگیم )
2 869
میخام یک دوره برگزار کنم. که lpic نباشه. اما بعد از تموم کردن دوره راحت بتونید بیایید رو لینوکس.
دوره اینطوری خواهد بود که داخلش یاد میگیریم از لینوکس مثل سیستم عامل روزانه استفاده کنیم و مشکل خاصی نداشته باشیم.
اسمش رو نمیدونم چی بزارم :) پیشنهاد بدید.
اگه با دوره موافقید ریکشن 👍 اگه مخالفید 👎 بگذارید.
با تشکر ستاد برگزاری دورههای تورهام
2 869
Repost from Semicolon
🟠 کلمات Numeronym در مهندسی نرم افزار 🟡
گاهی وقت ها در داکیومنت های پروژه ها، در کامنت هایی که بین کد ها قرار داره، با کلمات عجیبی مثل A11Y یا K8S روبرو خواهید شد.
به این نوع کلمات که ترکیب کلمه و عدد هستند، Numeronym میگوییم.
توی فایل زیر پر استفاده ترینNumeronym ها رو جمع آوری کردم.
#Numeronym
2 869
Repost from Seyed Mahdi Notes
میدونید چرا Kubernetes رو به صورت K8s مینویسن؟
چون کلمه Kubernetes طولانیه و برای راحتی نوشتن این کلمه از این فرمت استفاده میکنند:
حرف اول + تعداد حروف وسط + حرف اخر
پس چون unernete دارای ۸ حرفه، میشه K8s
2 869
https://youtube.com/shorts/gFGeCnWbdPc?feature=share
دستور CD در ۱۰ ثانیه 😂🤝
2 869
Repost from CodeNaline | کدنالین
قسمت بعدی با سید مهدی (@seyedmahdidiary ) متخصص DevOps.
سوالات خودتون از سیدمهدی رو میتونید داخل کامنتهای همین پست بپرسید :)
2 869
https://youtu.be/pb6PS91GM_w
تو این ویدیو ۳ ابزار مفید برای پایتون دولوپرها معرفی میکنیم، ابزارهایی که زندگیمون رو راحت تر میکنن :)
🧠 @TorhamDevCH
2 869
ویندوزم نمیاد بالا. یعنی فتوشاپ و ادوبی پریمیر ندارم که ویدیو اوک کنم. وقتشه بریم سراغ ابزارهای لینوکسی :)
2 869
اگر، بتونم بوتلودر ویندوز درست کنم عیدی ویدیو عمیق در پایتون میدم 😂❤️.
عیدی نمیدین؟🫠🥹
www.coffeete.ir/torham
#موقت
2 869
میگن داره عید میاد :).
راستشو بخوایید برای من فرقی با روزا دیگه نداره، فقط وقت بیشتری دارم رو چیز میزام کار کنم 😂❤️.
ولی عیدتون پیشاپیش مبارک 🫵🫀.
امسال دیگه یک حرکت خفن بزن
2 869
قسمت دوم از فصل دوم کدنالین 🖖.
این قسمت رو با صدرا، یک برنامهنویس که علاقه به ماشینلرنینگ و هوش مصنوعی داره، کسی که قبلا دوست داشته همه کارها رو خودش انجام بده =). پسری که یعی میکنه علمش رو به اشتراک بزاره و به همه کمک کنه 🤘.
Sadra : @lnxpylnxpy
🧠 @CodeNaline
💬 @TorhamDevCH
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
