en
Feedback
چیاکو 🕊

چیاکو 🕊

Open in Telegram

"آزاد و رها" 🌧🤍🕊☕️

Show more
589
Subscribers
-124 hours
+77 days
+1130 days
Posts Archive
من هرگز نمی گویم در هیچ لحظه‌ای از این سفر دشوار، گرفتار ناامیدی نباید شد. من می‌گویم: به امید بازگردیم، قبل از اینکه ناامیدی نابودمان کند...
- نادر ابراهیمی

هر کلمه سنگی‌است که به رودخانهٔ تنهایی پرتاب می‌کنیم.

ویگن جدایی.mp38.68 MB

ویگن سوگند.mp33.64 MB

ویگن خَزان(پاییز).mp33.66 MB

ویگن عشقِ ابدی.mp34.67 MB

ویگن خداحافظ.mp34.47 MB

ویگن شاه دوماد .mp37.44 MB

ویگن،پوران سپیده‌دَم.mp38.43 MB

ویگن اگه یه روز.mp33.09 MB

ویگن گُمشده.mp34.63 MB

ویگن فریادِ انتظار.mp33.46 MB

ویگن عشقایِ قدیم.mp35.85 MB

ویگن بی‌ ستاره.mp34.66 MB

ویگن دادِ غریبی؛.mp38.17 MB

تاریکم اسماعیل؛ اما مگر نه‌ اینکه زندگی تقلایی طولانی در تاریکی‌ست؟
- رضا براهنی

Piano Concerto in A major, K 488 - Adagio.mp35.78 MB

بخشی از پریشانیِ تو ناشی از یک خشم مدفون است. چیزی در تو هست، نوعی ترس و کم‌رویی، که اجازه‌ی ابرازِ خشمت را نمی‌دهد. به جای آن به فروتنی‌ات می‌نازی. نوعی پاکدامنیِ اجباری برای خود پدید آورده‌ای: احساسات را در عمق مدفون می‌کنی و چون دیگر خشمی را تجربه نمی‌کنی، تصور می‌کنی یک قدیسی. فرو خوردنِ خشم، انسان را بیمار می‌کند.
- اروین یالوم | وقتی نیچه گریست

آن‌قدر در تبعید زندگی کرده بود، با قامتی خمیده راه می‌رفت مثل این‌که وطنش را زیر بالَش گرفته باشد.
- عدنان الصائغ | ترجمه‌ی سیدمهدی حسینی‌نژاد

زمانهٔ سیاه سپری می‌شود؛ روشنایی بر آستانه ایستاده است، باران می‌نشیند، آسمان صاف خواهد شد، آرامش فراخواهد رسید، و شوربختی‌ها پایان می‌گیرد، امّا تا اینهمه در رسد، چه رنج‌ها که بر ما نخواهد رفت، چه رنج‌ها...
- اشتفان تسوایگ | وجدان بیدار