200
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-130 days
Posts Archive
200
هیچوقت از رفتن و حذف آدما ناراحت نشدم اگه قرار بود برام خوب باشن حذف نمیشدن و اگه میخواستن بمونن راهشو بلد بودن.
200
شاید اشتباه از خودمونه که از آدمها توقع داریم. توقع داریم دلمون رو نشکنن. توقع داریم ناامیدمون نکنن. توقع داریم تغییر نکنن و همون آدم قبلی بمونن.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
