200
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
200
هیچوقت از رفتن و حذف آدما ناراحت نشدم اگه قرار بود برام خوب باشن حذف نمیشدن و اگه میخواستن بمونن راهشو بلد بودن.
200
شاید اشتباه از خودمونه که از آدمها توقع داریم. توقع داریم دلمون رو نشکنن. توقع داریم ناامیدمون نکنن. توقع داریم تغییر نکنن و همون آدم قبلی بمونن.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
