**🎓ඉලක්කය ජයගන්න🎓** සවියක් 💪-A/l Channel
Open in Telegram
Channel එකෙන් නැ නොකියන්න ලොකු වැඩක් ගත්තහැකි... #All_Subject_Plan & #Notes, #විවරණ, #voice_notes #Motivation, #Papers, #Study_Tips, #Live_session, #Short_Notes, #Mind_Maps, #Resourse_Book, #Practical_guide, #practical_Video, තවත් බොහෝ දේ.😇💟
Show more6 743
Subscribers
-1424 hours
-737 days
-33630 days
Data loading in progress...
Similar Channels
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
September '26
September '26
+3
in 0 channels
August '26
+29
in 0 channels
Get PRO
July '26
+43
in 0 channels
Get PRO
June '26
+28
in 0 channels
Get PRO
May '26
+34
in 2 channels
Get PRO
April '26
+35
in 2 channels
Get PRO
March '26
+13
in 0 channels
Get PRO
February '26
+54
in 2 channels
Get PRO
January '26
+40
in 1 channels
Get PRO
December '25
+94
in 1 channels
Get PRO
November '25
+171
in 1 channels
Get PRO
October '25
+60
in 0 channels
Get PRO
September '25
+54
in 0 channels
Get PRO
August '25
+80
in 0 channels
Get PRO
July '25
+220
in 0 channels
Get PRO
June '25
+70
in 0 channels
Get PRO
May '25
+72
in 0 channels
Get PRO
April '25
+73
in 0 channels
Get PRO
March '25
+124
in 2 channels
Get PRO
February '25
+57
in 0 channels
Get PRO
January '25
+337
in 5 channels
Get PRO
December '24
+390
in 9 channels
Get PRO
November '24
+996
in 7 channels
Get PRO
October '24
+625
in 3 channels
Get PRO
September '24
+907
in 1 channels
Get PRO
August '24
+618
in 0 channels
Get PRO
July '24
+1 670
in 17 channels
Get PRO
June '24
+1 953
in 27 channels
Get PRO
May '24
+1 913
in 28 channels
Get PRO
April '24
+1 870
in 20 channels
Get PRO
March '24
+633
in 4 channels
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 03 September | +2 | |||
| 02 September | +1 | |||
| 01 September | 0 |
Channel Posts
+6
මේ තියෙන්නේ අපේ Biology PDF සෙට් 10, සති දෙකකට කලින් ගත්ත group ළමයින්ගේ අදහස් කිහිපයක්...🔥
ඉතින් Inbox මැසේජ් පිරිලා ඔන්න හෙට සහ අනිද්දාත් Rs.1100 ටම ගන්න පුලුවන්.Mcq, Seq ලකුණු අඩුනම්,පාඩම් කරන්න එපා වෙනවානම් මේක අරන් බලන්න අවශ්යය අය... වැඩි විස්තර විඩියෝ එකෙන්-:https://youtu.be/Mnd9v2VMW0g?si=Bt0DwwqB2fiWs3BA අවශ්යය අය-:@Civic23 මැසේජ් එකක් දාන්න
| 2 | දෙයක් කියන්නද ළමයී තමන් කරන කියන දේවල් හරියට කරනවානම් අනිවාර්යයෙන්ම ප්රතිඵල එනවාමයී.🥹🔥
මේ කියන PDf සෙට් එක හදන්න මහන්සි වුන තරම්.😓...
ඉතින් Biology MCQ, SEQ ලකුණු අඩුනම්,පාඩම් හිටින්නැත්තම්, එපා වෙලානම් මෙන්න හරිම, ලේසිම විසදුම..😱
ගන්න අය @Civic23 මේකට මැසේජ් එකක් දාන්න. | 71 |
| 3 | මේ PDF සෙට් එක 10 ම අද ගන්න පුලුවන් 1100 ට ළමයී
Self & Team විදියට Study කරන අයට මාරම වැදගත්..
Biology MCQ, SeQ අඩුඅයට ලකුණු වැඩි වෙන්න කෙටිම මගක් මේ
මේකේ අන්තර්ගතය Wow...
අරන් බලපු අයගේ Feedback ඉදිරියට දාන්නම්😍
ගන්න අය-:@Civic23 මෙයාට මැසේජ් එකක් දාන්න | 211 |
| 4 | Contact-:@Civic23 | 27 |
| 5 | AL Biology වලට Essay ලියන්න අමාරුයි වගේද? Essay Class යන්නම ඕනේද? නැත්තම...
https://youtube.com/watch?v=48_UT5GhjoY&si=JB8ORzRkBa6tzJLt | 295 |
| 6 | PDF සෙට් ගන්න අය ඉක්මන් කරන්න ළමයී.
Self Study කරන අයට මාරම වැදගත්.පන්ති යන්නැති අය ඉන්නවානම් ලොකු ගේමක් ගහගන්න පුලුවන්.
මේ නංගිට මැසේජ් එකක් දාන්න.
@Civic23 | 369 |
| 7 | https://youtu.be/Mnd9v2VMW0g?si=Bt0DwwqB2fiWs3BA | 371 |
| 8 | ඔන්න Biology ළමයී ඔයාලට සුභ ආරංචියක්!!!😍(ලකුණූ ගොඩාක්)
Biology Q&A PDF 10 කියන්නේ මොකකද්ද?
ලකුණු කීයක් ගන්න පුලුවන්ද?
අන්තර්ගතය කොහොමද?
කවද වෙනකම් ගන්න පුලුවන්ද?
🛑මගහැරුණොත් මාරම අපරාදයක්.Voice එක අහන්න.🙂
අවශ්යය අය-:@Civic23 | 347 |
| 9 | ඔන්න Biology ළමයී ඔයාලට සුභ ආරංචියක්!!!😍
Biology Q&A PDF 10 කියන්නේ මොකකද්ද?
ලකුණු කීයක් ගන්න පුලුවන්ද?
අන්තර්ගතය කොහොමද?
කවද වෙනකම් ගන්න පුලුවන්ද?
🛑☝️ඔයාලා අහපු හැම ප්රශ්නයකටම පිළිතුරු මේකේ තියෙනවා.මගහැරුණොත් මාරම අපරාදයක්.🙂 | 1 |
| 10 | Biology Group Class
සැප්තැම්බර් 10 පටන්ගැනේ.
🛑මෙම මාසේ 1, 2 පාඩම් සම්පූර්ණයෙන් ආවරණය කෙරේ.
1.පාඩම් කරවීම සහ Guide Progamme
2.Papers ලියවීම සහ සාකච්ඡාව
3.Essay Practice සහ අඩුපාඩු සියල්ල හැදවීම(Theory සමග)
4.MCQ සහ SEQ වලට Paper හරහා පුහුණුව
5.සියලු පළාත් Papers කරවීම සහ පුහුණුව
6.Quiz කරවීම
7.Voice Note ලබාදීම
8.Short Notes ලබාදීම
🛑1 සිට 10 පාඩම දක්වා හැම මාසයකම Mix Papers පුහුණුවද සිදුකෙරේ.
✨Live සහ Recordings ලබාදේ.
✨Paper Sessions තියේ.
✨Ranks සහ ලකුණූ ලබාදේ.
එක මාසයක් සෙට් වෙලා😌 බලන්න මේ වගේ මුදලකට Papers වලටත් පුහුණු කරලා,Theory ත් Cover කරලා, ලමයින්ගේ අඩුපාඩුත් හදවලා, පාඩනුත් කරවන වෙන Biology Class තියේද??? කියලා.😳
Class Feedback-:https://t.me/EssayClass2027/250?single
උඩ ඉදන් කියවලා Class එකට එන අය සම්පූර්ණ නම,පාසල, Shy එක,කලින් අවුරුද්දේ Bio Result එක පහත contact එකට දාන්න.
Contact-:@Civic23 | 401 |
| 11 | ළමයී 2027 ට අපේ Biology Class එන්න බලාපොරොත්තු වෙන සේරම මේ Channel එකට join වෙන්න.
මේ පාර ඔයාලට විශේෂ Group Class ගොඩක් ක්රියාත්මකයී.🤓(එකිනෙකා අනුව Plans ද සමග) | 475 |
| 12 | https://t.me/EssayClass2027 | 497 |
| 13 | ළමයී ඔයාලා හැමෝම මේ Channel එක Share කරලා කට්ටියව එකතු කරගන්න.
මට වෙලාව නැති නිසයී කරන්න බැරිවුනේ මේ අවුරුද්දේ..😥අපේ 2026 Exam කරපු කෙනෙක්ට Admin දුන්නා.😍
ඔන්න ඔක්තොම්බර් මාසේ සිට වැඩ පටන්ගන්නවා.Ready වෙලා ඉන්න.✨🔥 | 861 |
| 14 | ඉවර වෙනකම් බලලා මේ විදියටම කරන්න ළමයී..🔥 | 893 |
| 15 | 2026 A/L Chemistry 2 Part එකට බයයිද? ෆේල් වෙයි කියලා හිතෙනවාද?මෙන්න Pla...
https://youtube.com/watch?v=qIP4GaRfeBk&si=gCpEV7a_NiZKdxKV | 871 |
| 16 | Chemistry SEQ, Essay ගොඩදාන්න වීඩියෝ එකක් ගේන්නම්..
Plan එකක්.
හා නම් -😇 එකක් දාන්යමූ ළමයී. | 726 |
| 17 | 2026 A/L Biology Paper එකට අපේ Guessing කොච්චර ආවාද? පුදුම ප්රතිචාර ...
https://youtube.com/watch?v=_Eedw202EWs&si=hwDeBPlfm8HoKMtS | 839 |
| 18 | 2026 A/L Chemistry | ඔයා ෆේල් වෙයි කියලා බයද? 😢මෙන්න සුපිරි MCQ PLAN එක...
https://youtube.com/watch?v=aGM4UP4FTjw&si=LFXLrei6QZ5CSKnm | 701 |
| 19 | 2027, 2028 ළමයී ඉන්නවාද????
🔥 මේකක් දාන් යන්න... | 810 |
| 20 | Attention ✨️✨️
Applied Paper එකට ගොඩක් ප්රයෝජනවත් මේක හොඳට බලා ගන්න ළමයි අමතක තැන් කීප සැරයක් හරි බලලා මතක් කරගන්න.📚✏️
විභාගෙට යන්න කලින් ආයේම බලාගන්න මේකෙන් අවශ්ය කොටස්.සැක පිට යන්න එපා. සමහරක් කොටස්වලදි ඒවගේ Mistakes නිසා දන්න දේවල් වලින් එන ලකුණුත් නැති වෙයි පොඩි දෙයක් හින්දා.🔖
Good luck ළමයි🔥.හැමෝම උපරිමයක් කරන්න📝👊 | 975 |
