ru
Feedback
**🎓ඉලක්කය ජයගන්න🎓** සවියක් 💪-A/l Channel

**🎓ඉලක්කය ජයගන්න🎓** සවියක් 💪-A/l Channel

Открыть в Telegram

Channel එකෙන් නැ නොකියන්න ලොකු වැඩක් ගත්තහැකි... #All_Subject_Plan & #Notes, #විවරණ, #voice_notes #Motivation, #Papers, #Study_Tips, #Live_session, #Short_Notes, #Mind_Maps, #Resourse_Book, #Practical_guide, #practical_Video, තවත් බොහෝ දේ.😇💟

Больше
Buy Ad
6 754
Подписчики
-1124 часа
-657 дней
-33230 дней

Загрузка данных...

Облако тегов
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
сентябрь '26
сентябрь '26
+1
в 0 каналах
август '26
+29
в 0 каналах
Get PRO
июль '26
+43
в 0 каналах
Get PRO
июнь '26
+28
в 0 каналах
Get PRO
май '26
+34
в 2 каналах
Get PRO
апрель '26
+35
в 2 каналах
Get PRO
март '26
+13
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+54
в 2 каналах
Get PRO
январь '26
+40
в 1 каналах
Get PRO
декабрь '25
+94
в 1 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+171
в 1 каналах
Get PRO
октябрь '25
+60
в 0 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+54
в 0 каналах
Get PRO
август '25
+80
в 0 каналах
Get PRO
июль '25
+220
в 0 каналах
Get PRO
июнь '25
+70
в 0 каналах
Get PRO
май '25
+72
в 0 каналах
Get PRO
апрель '25
+73
в 0 каналах
Get PRO
март '25
+124
в 2 каналах
Get PRO
февраль '25
+57
в 0 каналах
Get PRO
январь '25
+337
в 5 каналах
Get PRO
декабрь '24
+390
в 9 каналах
Get PRO
ноябрь '24
+996
в 7 каналах
Get PRO
октябрь '24
+625
в 3 каналах
Get PRO
сентябрь '24
+907
в 1 каналах
Get PRO
август '24
+618
в 0 каналах
Get PRO
июль '24
+1 670
в 17 каналах
Get PRO
июнь '24
+1 953
в 27 каналах
Get PRO
май '24
+1 913
в 28 каналах
Get PRO
апрель '24
+1 870
в 20 каналах
Get PRO
март '24
+633
в 4 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
02 сентября+1
01 сентября0
Посты канала
දෙයක් කියන්නද ළමයී තමන් කරන කියන දේවල් හරියට කරනවානම් අනිවාර්යයෙන්ම ප්‍රතිඵල එනවාමයී.🥹🔥 මේ කියන PDf සෙට් එක හදන්න මහන්සි
දෙයක් කියන්නද ළමයී තමන් කරන කියන දේවල් හරියට කරනවානම් අනිවාර්යයෙන්ම ප්‍රතිඵල එනවාමයී.🥹🔥 මේ කියන PDf සෙට් එක හදන්න මහන්සි වුන තරම්.😓...
ඉතින් Biology MCQ, SEQ ලකුණු අඩුනම්,පාඩම් හිටින්නැත්තම්, එපා වෙලානම් මෙන්න හරිම, ලේසිම විසදුම..😱 ගන්න අය @Civic23 මේකට මැසේජ් එකක් දාන්න.

2
මේ PDF සෙට් එක 10 ම අද ගන්න පුලුවන් 1100 ට ළමයී Self & Team විදියට Study කරන අයට මාරම වැදගත්.. Biology MCQ, SeQ අඩුඅයට ලකුණු වැඩි වෙන්න කෙටිම මගක් මේ මේකේ අන්තර්ගතය Wow... අරන් බලපු අයගේ Feedback ඉදිරියට දාන්නම්😍 ගන්න අය-:@Civic23 මෙයාට මැසේජ් එකක් දාන්න
135
3
Contact-:@Civic23
27
4
AL Biology වලට Essay ලියන්න අමාරුයි වගේද? Essay Class යන්නම ඕනේද? නැත්තම... https://youtube.com/watch?v=48_UT5GhjoY&si=JB8ORzRkBa6tzJLt
233
5
PDF සෙට් ගන්න අය ඉක්මන් කරන්න ළමයී. Self Study කරන අයට මාරම වැදගත්.පන්ති යන්නැති අය ඉන්නවානම් ලොකු ගේමක් ගහගන්න පුලුවන්. මේ නංගිට මැසේජ් එකක් දාන්න. @Civic23
288
6
https://youtu.be/Mnd9v2VMW0g?si=Bt0DwwqB2fiWs3BA
346
7
ඔන්න Biology ළමයී ඔයාලට සුභ ආරංචියක්!!!😍(ලකුණූ ගොඩාක්) Biology Q&A PDF 10 කියන්නේ මොකකද්ද? ලකුණු කීයක් ගන්න පුලුවන්ද? අන්තර්ගතය කොහොමද? කවද වෙනකම් ගන්න පුලුවන්ද? 🛑මගහැරුණොත් මාරම අපරාදයක්.Voice එක අහන්න.🙂 අවශ්‍යය අය-:@Civic23
332
8
ඔන්න Biology ළමයී ඔයාලට සුභ ආරංචියක්!!!😍 Biology Q&A PDF 10 කියන්නේ මොකකද්ද? ලකුණු කීයක් ගන්න පුලුවන්ද? අන්තර්ගතය කොහොමද? කවද වෙනකම් ගන්න පුලුවන්ද? 🛑☝️ඔයාලා අහපු හැම ප්‍රශ්නයකටම පිළිතුරු මේකේ තියෙනවා.මගහැරුණොත් මාරම අපරාදයක්.🙂
1
9
Biology Group Class සැප්තැම්බර් 10 පටන්ගැනේ. 🛑මෙම මාසේ 1, 2 පාඩම් සම්පූර්ණයෙන් ආවරණය කෙරේ. 1.පාඩම් කරවීම සහ Guide Progamm
Biology Group Class සැප්තැම්බර් 10 පටන්ගැනේ. 🛑මෙම මාසේ 1, 2 පාඩම් සම්පූර්ණයෙන් ආවරණය කෙරේ. 1.පාඩම් කරවීම සහ Guide Progamme 2.Papers ලියවීම සහ සාකච්ඡාව 3.Essay Practice සහ අඩුපාඩු සියල්ල හැදවීම(Theory සමග) 4.MCQ සහ SEQ වලට Paper හරහා පුහුණුව 5.සියලු පළාත් Papers කරවීම සහ පුහුණුව 6.Quiz කරවීම 7.Voice Note ලබාදීම 8.Short Notes ලබාදීම 🛑1 සිට 10 පාඩම දක්වා හැම මාසයකම Mix Papers පුහුණුවද සිදුකෙරේ. ✨Live සහ Recordings ලබාදේ. ✨Paper Sessions තියේ. ✨Ranks සහ ලකුණූ ලබාදේ. එක මාසයක් සෙට් වෙලා😌 බලන්න මේ වගේ මුදලකට Papers වලටත් පුහුණු කරලා,Theory ත් Cover කරලා, ලමයින්ගේ අඩුපාඩුත් හදවලා, පාඩනුත් කරවන වෙන Biology Class තියේද??? කියලා.😳 Class Feedback-:https://t.me/EssayClass2027/250?single උඩ ඉදන් කියවලා Class එකට  එන අය සම්පූර්ණ නම,පාසල, Shy එක,කලින් අවුරුද්දේ Bio Result එක පහත contact එකට දාන්න. Contact-:@Civic23
367
10
ළමයී 2027 ට අපේ Biology Class එන්න බලාපොරොත්තු වෙන සේරම මේ Channel එකට join වෙන්න. මේ පාර ඔයාලට විශේෂ Group Class ගොඩක් ක්‍රියාත්මකයී.🤓(එකිනෙකා අනුව Plans ද සමග)
425
11
https://t.me/EssayClass2027
411
12
ළමයී ඔයාලා හැමෝම මේ Channel එක Share කරලා කට්ටියව එකතු කරගන්න. මට වෙලාව නැති නිසයී කරන්න බැරිවුනේ මේ අවුරුද්දේ..😥අපේ 2026 Exam කරපු කෙනෙක්ට Admin දුන්නා.😍 ඔන්න ඔක්තොම්බර් මාසේ සිට වැඩ පටන්ගන්නවා.Ready වෙලා ඉන්න.✨🔥
763
13
ඉවර වෙනකම් බලලා මේ විදියටම කරන්න ළමයී..🔥
814
14
2026 A/L Chemistry 2 Part එකට බයයිද? ෆේල් වෙයි කියලා හිතෙනවාද?මෙන්න Pla... https://youtube.com/watch?v=qIP4GaRfeBk&si=gCpEV7a_NiZKdxKV
807
15
Chemistry SEQ, Essay ගොඩදාන්න වීඩියෝ එකක් ගේන්නම්.. Plan එකක්. හා නම් -😇 එකක් දාන්යමූ ළමයී.
697
16
2026 A/L Biology Paper එකට අපේ Guessing කොච්චර ආවාද? පුදුම ප්‍රතිචාර ... https://youtube.com/watch?v=_Eedw202EWs&si=hwDeBPlfm8HoKMtS
801
17
2026 A/L Chemistry | ඔයා ෆේල් වෙයි කියලා බයද? 😢මෙන්න සුපිරි MCQ PLAN එක... https://youtube.com/watch?v=aGM4UP4FTjw&si=LFXLrei6QZ5CSKnm
701
18
2027, 2028 ළමයී ඉන්නවාද???? 🔥 මේකක් දාන් යන්න...
810
19
Attention ✨️✨️ Applied Paper එකට ගොඩක් ප්‍රයෝජනවත් මේක හොඳට බලා ගන්න ළමයි අමතක තැන් කීප සැරයක් හරි බලලා මතක් කරගන්න.📚✏️ විභාගෙට යන්න කලින් ආයේම බලාගන්න මේකෙන් අවශ්‍ය කොටස්.සැක පිට යන්න එපා. සමහරක් කොටස්වලදි ඒවගේ Mistakes නිසා දන්න දේවල් වලින් එන ලකුණුත් නැති වෙයි පොඩි දෙයක් හින්දා.🔖 Good luck ළමයි🔥.හැමෝම උපරිමයක් කරන්න📝👊
975
20
Biology බස්නාහිර පළාත් Paper සාකච්ඡාව-Part 2 #Science#WesternPapers#202... https://youtube.com/watch?v=jIqtX3kbg2k&si=5NMVBkRp48OY0Ueh
708