en
Feedback
Freak ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Freak ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Open in Telegram

‌‌ ‌‌ ‌ https://t.me/Xqoecq ‌ ‌ ‌ ‌

Show more
504
Subscribers
-324 hours
-47 days
+530 days
Posts Archive
لئو ، یادش بخیر. چقدر الکی براش غصه میخوردی.

اوکی مثلا کون پارگی تا کجا مگه کون یه آدم چقدر توان داره که این بدترم میشه

دمتم که

لئو، یه‌روز یه‌جوری ترک می‌شی که کلا از زندگی کردن متنفر می‌شی‌.

لئو ، چرا به همه‌چیز شک داری ؟

لئو، آره. کارت اشتباهه‌.

اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی

لئو، این دفعه خودت خودتو وارد دردسر کردی عزیزم.

کیرم تو خودش و حرفاش

Repost from ar : witchyechoes.
لئو، می‌دونم می‌دونم گاهی اوقات حرف‌هاش از تیزی چاقو هم بدتره.

لئو ، به خودت بی‌خوابی نده.

لئو ، یه چیزی این وسط درست نیست.

Repost from Tarootiska
لئو، بشین سرجات و کرم نریز

Repost from RegaPlus
اگه هیچ‌وقت رها نکنی، دیگه نوری به زندگیت نمی‌تابه.

من بیشتر

تو میگفتی بریم بگا میگفتم اوکیه بریم🗣🗣🗣🗣🗣🗣

عاشقتم