uz
Feedback
Freak ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Freak ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌‌ ‌ https://t.me/Xqoecq ‌ ‌ ‌ ‌

Ko'proq ko'rsatish
508
Obunachilar
-224 soatlar
-17 kunlar
+930 kunlar
Postlar arxiv
اوکی من همیشه هلو بودم ولی اون پیاز میخواست

نکنه فقط برای من کیریه

کیرم تو این بهترین سه ماه سال

Repost from 𝐍𝐨𝐯𝐚
یه رابطه کات شده رو میشه فهمید ولی اونی که نفهمیدی چی بینتون بود، هرگز.

sticker.webp0.16 KB

مشکل اینه که راسته

ماله من هم همش چرت و پرته

بابا جدیدا بد شدن اصلا

هرشب داره بهم میگه دیوونه روانی تراپیست لازم که ثبات روانی نداره

قربونت برم میخوای باهام حرف بزنی؟

دقیقا مشکل همینه

من کی جدی بودم که اللن باشم

اه من جدی نیستم

باشه ولی من جدیم

پلن و بچینیم ۵ تایی بریم برج میلاد دیگه رفیق

همینی که فاطمه خانوم گفت

صیکتیر

خدانکنه دیوونه

کاش زودتر بمیرم

Repost from Tarootiska
لئو، خیلی دیوانه‌ای

Freak ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ - Telegram kanali @qxceq statistikasi va tahlili