•°Study Time With Admin°•📚
Open in Telegram
•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆
Show more6 780
Subscribers
-324 hours
-187 days
-6830 days
Posts Archive
Well pray for me untuk esok,saya doakan semua yang duduki exam mendapat markah yang memuaskan dan membanggakan mak ayah,kita berjaya sama sama👍
Aku tengah struggle jaga solat, but bila aku mula tak jaga solat kau cakap "Dia tu mana solat", hati-hati bro. Taulah kau tu solat tak tinggal tapi kifarah is real.
Doakan sy dapat jawab exam esok,org kata kalau 40 org doakan boleh makbul
we hm aku thun lps ad pub satu wattpad ni og la , then aku biar trngtung smpai skrg sbb time tu view tk smpai 100 plus vote pun tkdknya , then tuptup bukak dk 1k lebih view + org spam suruh aku update (rip aku tkdk idea)
weh nk luah tp tktau nk luah kt sp , even kt ma sndiri pun tkut nk luah sbb tkut kna judge 😞
WEH IKAN AKU KNTOI USYA AKU HEHEHEEGEG DIA BLASHING LA TU SBB TU DIA LARI TMPT LAIN 🤭🤭🤭
hi i got 73 fr my geo , but ofocos fam tknmpk sbb tk dpt A 😘 (LITERALLY SHOCK SBB AKU TK SUKA GEO AKU STUDY MLM TU BCA JA LIKE HOW)
paper geo aku tulis "sry cg msuk lmbt td msuk ii lupa smua , cg jgn bg failed ya" cg balas dgn "kamu yg jwb failed failed la"
bm aku lukis hagemaru astu tulis "sori cg server otak lag, dh archieve , cg amikla hagemaru ni"
smpa nyesal hm
nyesal la conteng , smua cg mengadu rmai org conteng paper 😵💫 , lps ni mmgg tk conteng dla😓
weh aku conteng paper geo en, astu tdi cg mention "sp yg conteng tu" aku ngku la astu dia ckp "oh kau la conteng , nsib mrkh tnggi jgk" 🥰🙏
