ru
Feedback
•°Study Time With Admin°•📚

•°Study Time With Admin°•📚

Открыть в Telegram

•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆

Больше
6 780
Подписчики
-324 часа
-187 дней
-6830 дней
Архив постов
Guys,sj senang gile,x sia sia amik kertas exam abg f3 tahun lepas😭👍

Well pray for me untuk esok,saya doakan semua yang duduki exam mendapat markah yang memuaskan dan membanggakan mak ayah,kita berjaya sama sama👍

Aku tengah struggle jaga solat, but bila aku mula tak jaga solat kau cakap "Dia tu mana solat", hati-hati bro. Taulah kau tu solat tak tinggal tapi kifarah is real.

Tomorrow I'll get cooked by sejarah😢

I was cooked by RBT💀

Doakan sy dapat jawab exam esok,org kata kalau 40 org doakan boleh makbul

bosan dooh

we hm aku thun lps ad pub satu wattpad ni og la , then aku biar trngtung smpai skrg sbb time tu view tk smpai 100 plus vote pun tkdknya , then tuptup bukak dk 1k lebih view + org spam suruh aku update (rip aku tkdk idea)

hai tlg doakan abh mi sehat sbb skrg dia tk bole jalan :(

07 L’AMOUR DE MA VIE.flac58.10 MB

weh nk luah tp tktau nk luah kt sp , even kt ma sndiri pun tkut nk luah sbb tkut kna judge 😞

tlg doakan we win our case 🙏.
tlg doakan we win our case 🙏.

WEH IKAN AKU KNTOI USYA AKU HEHEHEEGEG DIA BLASHING LA TU SBB TU DIA LARI TMPT LAIN 🤭🤭🤭

emo la aku cmni , dia nk A ja bru nk pujey 😓

hi i got 73 fr my geo , but ofocos fam tknmpk sbb tk dpt A 😘 (LITERALLY SHOCK SBB AKU TK SUKA GEO AKU STUDY MLM TU BCA JA LIKE HOW)

paper geo aku tulis "sry cg msuk lmbt td msuk ii lupa smua , cg jgn bg failed ya" cg balas dgn "kamu yg jwb failed failed la" bm aku lukis hagemaru astu tulis "sori cg server otak lag, dh archieve , cg amikla hagemaru ni" smpa nyesal hm

nyesal la conteng , smua cg mengadu rmai org conteng paper 😵‍💫 , lps ni mmgg tk conteng dla😓

weh aku conteng paper geo en, astu tdi cg mention "sp yg conteng tu" aku ngku la astu dia ckp "oh kau la conteng , nsib mrkh tnggi jgk" 🥰🙏

WEH NOVEL DH SMPAI YEY YEYEYEYEYEYE