en
Feedback
TZN NLP CERTIFICATION (NFNLP, USA)

TZN NLP CERTIFICATION (NFNLP, USA)

Open in Telegram

PERINGATAN MESRA Pastikan perbincangan di sini melibatkan ilmu NLP dan soalan-soalan berkaitan sahaja. Ini adalah untuk menjaga keselesaan semua. Perbincangan di luar drp ruang likup NLP tidak digalakkan dan boleh diambil tindakan oleh pihak Admin. Tq.

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
945
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days

Data loading in progress...

Similar Channels
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Channel Posts
Hehehe, kak fizah memang suka bercerita πŸ˜€

2
Wasalam tuan. Boleh hubungi saya ye www.wasap.my/6019418809/bukuPSB Boleh order Buku PSB kat sini ya, Klik πŸ‘‰πŸ‘‰ http://PercayaBerjaya.com/ Boleh pilih PAKEJ PLATINUM untuk dapatkan semua produk digital Tuan Zuhairi. Terima kasih atas kerjasama Percaya Sebelum Berjaya! πŸ’ͺπŸ’ͺ βœ… ATTRACTIVE LEARNING ☎️ 019-418 8809 Sebarkan Kebaikan
0
3
Aiii!
0
4
No text...
0
5
https://vt.tiktok.com/ZSNQGu2hN/
0
6
Assalammualaikum tn, boleh share semula detail utk kelas NLP prac Oct ni..ada sahabat berminat nak join..πŸ₯°
0
7
Bila waktu yang sesuai untuk TZN buat FB Live? Tolong klik supaya TZN boleh share Rahsia Travel 5x ke Oversea secara Percuma!😍
0
8
ya saya nak baiki n improve diri sendiri tuan πŸ’ͺ
0
9
No text...
0
10
Aiiiii. Terima kasih byk2 ya tuan zuhairi ilmu ni sangat membantu dlm kehidupan saya sekarang. Bila kita bljr NLP..kita Mula kenal diri kita Dan org sekeliling dgn lebih baik
0
11
Wahh! Ramai juga yang nak offline. Camna nih?πŸ˜…πŸ˜ƒπŸ˜ƒ
0
12
Minat
0
13
Aamiin. ❀️ Tq kak. Allahuakbar, betul2 terkesan dengan bab kawal emosi dan ada fikiran penyudah tu.. it just happened to me, kak. Itu yang β€œZaaasss” rasanya. hihi Bila kita settle dengan emosi kita dan fikiran kita.. kita rasa nak capai sasaran makin jelas dan happy dengan apa kita buat. xstress.
0
14
*bila dah lead, close.
0
15
Banyak lagi nak kena belajar dengan Tuan. Boleh kan ?🀩
0
16
Sangat berbaloi
0
17
No text...
0
18
No text...
0
19
Ulasan Kuiz (Part 3) "The Map is Not The Territory" Faham kan? Ke ada soalan?..πŸ˜„ #TZN Sebarkan kebaikan
0
20
Alhamdulillah..πŸ˜ŠπŸ‘
0