TZN NLP CERTIFICATION (NFNLP, USA)
Kanalga Telegramβda oβtish
PERINGATAN MESRA Pastikan perbincangan di sini melibatkan ilmu NLP dan soalan-soalan berkaitan sahaja. Ini adalah untuk menjaga keselesaan semua. Perbincangan di luar drp ruang likup NLP tidak digalakkan dan boleh diambil tindakan oleh pihak Admin. Tq.
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
945
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kun
Ma'lumot yo'q30 kun
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kanal postlari
| 2 | Wasalam tuan.
Boleh hubungi saya ye
www.wasap.my/6019418809/bukuPSB
Boleh order Buku PSB kat sini ya,
Klik ππ http://PercayaBerjaya.com/
Boleh pilih PAKEJ PLATINUM untuk dapatkan semua produk digital Tuan Zuhairi.
Terima kasih atas kerjasama
Percaya Sebelum Berjaya! πͺπͺ
β
ATTRACTIVE LEARNING
βοΈ 019-418 8809
Sebarkan Kebaikan | 0 |
| 3 | Aiii! | 0 |
| 4 | Matn yo'q... | 0 |
| 5 | https://vt.tiktok.com/ZSNQGu2hN/ | 0 |
| 6 | Assalammualaikum tn, boleh share semula detail utk kelas NLP prac Oct ni..ada sahabat berminat nak join..π₯° | 0 |
| 7 | Bila waktu yang sesuai untuk TZN buat FB Live?
Tolong klik supaya TZN boleh share Rahsia Travel 5x ke Oversea secara Percuma!π | 0 |
| 8 | ya saya nak baiki n improve diri sendiri tuan πͺ | 0 |
| 9 | Matn yo'q... | 0 |
| 10 | Aiiiii. Terima kasih byk2 ya tuan zuhairi ilmu ni sangat membantu dlm kehidupan saya sekarang. Bila kita bljr NLP..kita Mula kenal diri kita Dan org sekeliling dgn lebih baik | 0 |
| 11 | Wahh! Ramai juga yang nak offline.
Camna nih?π
ππ | 0 |
| 12 | Minat | 0 |
| 13 | Aamiin. β€οΈ Tq kak. Allahuakbar, betul2 terkesan dengan bab kawal emosi dan ada fikiran penyudah tu.. it just happened to me, kak. Itu yang βZaaasssβ rasanya. hihi
Bila kita settle dengan emosi kita dan fikiran kita.. kita rasa nak capai sasaran makin jelas dan happy dengan apa kita buat. xstress. | 0 |
| 14 | *bila dah lead, close. | 0 |
| 15 | Banyak lagi nak kena belajar dengan Tuan. Boleh kan ?π€© | 0 |
| 16 | Sangat berbaloi | 0 |
| 17 | Matn yo'q... | 0 |
| 18 | Matn yo'q... | 0 |
| 19 | Ulasan Kuiz (Part 3)
"The Map is Not The Territory"
Faham kan? Ke ada soalan?..π
#TZN
Sebarkan kebaikan | 0 |
| 20 | Alhamdulillah..ππ | 0 |
