ماذا بعد! 🖤
Open in Telegram
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚♀️💙
Show more637
Subscribers
No data24 hours
-37 days
-830 days
Posts Archive
637
ماما خلاص مطمنه ورتبت ع انه فطار بكرا هيبقى باقي أكل النهارده..
أنا ف المطبخ مع باقي الأكل =
637
للأسف شوفتها بعد م فطرنا🥲😂.
المهم ربنا يوفقكم ويجبر بخاطركم جميعا ويقر اعينكم بما تتمنوا يا رب💗🎀. "
637
متنسوش اخواتنا ف غزة ف دعواتكم، آمن روعاتهم وأستر عوراتهم، ونجهم من الخوف والجوع والعطش، اللهم النصر القريب يا رب 🤎.
637
لأ بس انا مش كدا 😂🤎، عامةً انتي جميله ومميزه كمان جداً جداً، وماله الميكس مهو عسل الميكس😂🤎🤎🤎🤎، يدوم الحمد يارب 🤎🎀.
637
اتغلبي ع خوفك، محدش هيعملك حاجه ولا حد هيقتلك عشان تخافي، تضغطي ع نفسك كدا وتدخلي، بعد كدا هتتعودي خالص، والامور هتبقى تمام، واحده واحده كدا وهتلاقي الدنيا مشيت، انتي قدها وعارفاكي هتتغلبي بإذن الله 💗.
637
+1
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته، بخير الحمدلله، علينا وعليكم 💗.
عارفه لو اتغلبتي ع نفسك واحتجتي حاجه ونزلتي تجبيها لوحدك، هتتعودي تعتمدي ع نفسك، انتي مش قليله، ولا حد احسن منك، واللي ينتقدك ردي عليه او ولا كأنك سمعتي حاجه خالص، أنتي جميله والناس اذواق، يعني انا ممكن أجيب حاجه تحفه واو وتعجب ناس كتير، بس بردو مش هتعجب ناس كتير، رضا الناس غاية لا تدرك، اتعودي متقوليش لحد كل حتيجاتك، وبجد جربي بس تنزلي مره لوحدك وتحيبي حاجتك، هتلاقي نفسك مرتاحه كدا وهتتعودي.
637
" اللهم أعوذ بك من شتات الأمر ومسّ الضُّر و ضيق الصدر ربي إن كان هناك ذنب يحول بيني وبين تيسير أموري اغفره لي اللهم وأسعدنا سعادة لا نشقى بعدها أبدا ، ربي اني استودعتك ادعيه فاض بها قلبي فأستجبها لي ياكريم "🤎
637
﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾
- سُبحان الله .
- الحَمد لله .
- لا إله إلا الله .
- الله أكبر .
- لا حَول و لا قوة إلا بالله .
- سُبحان الله و بِحمده .
- سُبحان الله العَظيم .
- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ.
-لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ.
-اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ.
-يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .
637
كل ما ألمح حد أقوله ادعيلي، وحقيقي الإنسان في أمس الحاجة للدعاء.
لا تغفلوا عنّي:")❤️🩹
637
أقولُ:" ياربِّ" ثُمَّ ينعقدُ لساني!
أقولُها فيغلبُني ضيقُ صدري، و تُسكِتُي قِلَّةُ حيلتي.
ياربِّ!
لا أبالي بعجزي و أنت قادرٌ على أمري.
ياربِّ!
أنت وليُّ حاجتي، فـاقضِها
و أنت العليمُ بنفسي فـأرضِها، و ارضَ عنها.❤️🩹
637
+1
وانا بجد زعلت جداً والله، يا رب يهديها ويردها ليه يا رب، بصي انتي طول ما انتي ف البيت قوليلها يلا نصلي جماعه يماما، خدي بإديها، قوليلها انتي بتقولي كل ما اصلي تحصل مصيبه، قوليلها يماما مفيش مصيبه اكبر واصعب انك تاركه الصلاة، وبعدين مهو لازم تحصل مصيبه دي الدنيا، وربنا بيختبر قوة إيمانك وصبرك وللأسف انتي بتفشلي بدل ما تجري ع مصليتك وتدعي وتقولي يا رب انا صابره، أنتي بتبعدي عنه وبتقطعي صلتك بيه، قوليلها قراءة القرآن والذكر يعتبر مش بتاخدي أجرهم بدون صلاة، قوليلها الشيطان بيهيئ ليكي انك كدا تقدري تدخلي الجنه وان حياتك فل، بس انتي ف بلاء كدا، يماما المفروض انتي اللي تاخدي بإيدي لو تكاسلت مش العكس، قوليلها مش هستحمل انك تكوني معايا ف الجنه، قوليلها انا واخواتي وجوزك ومالك وجوزك محدش هينفعك يوم القيامة، يوم يفر المرء من أبيه وامه وبنيه وصاحبته وأخيه، ف للأسف انتي كدا معملتيش حاجه هتنفعك ف الأخره بدون الصلاة.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
