ch
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

前往频道在 Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

显示更多
637
订阅者
无数据24 小时
-37
-830
帖子存档
ماما خلاص مطمنه ورتبت ع انه فطار بكرا هيبقى باقي أكل النهارده.. أنا ف المطبخ مع باقي الأكل =
ماما خلاص مطمنه ورتبت ع انه فطار بكرا هيبقى باقي أكل النهارده.. أنا ف المطبخ مع باقي الأكل =

للأسف شوفتها بعد م فطرنا🥲😂. المهم ربنا يوفقكم ويجبر بخاطركم جميعا ويقر اعينكم بما تتمنوا يا رب💗🎀. "
للأسف شوفتها بعد م فطرنا🥲😂. المهم ربنا يوفقكم ويجبر بخاطركم جميعا ويقر اعينكم بما تتمنوا يا رب💗🎀. "

رب جميل، ودين جميل، ونبي جميل، وقرآن جميل، فالحمد لله على واسع فضله.♡"

اللهم أشفي والدت دينا يا رب، أدعوا لماما بالشفاء ❤️‍🩹.

متنسوش اخواتنا ف غزة ف دعواتكم، آمن روعاتهم وأستر عوراتهم، ونجهم من الخوف والجوع والعطش، اللهم النصر القريب يا رب 🤎.

لأ بس انا مش كدا 😂🤎، عامةً انتي جميله ومميزه كمان جداً جداً، وماله الميكس مهو عسل الميكس😂🤎🤎🤎🤎، يدوم الحمد يارب 🤎🎀.
لأ بس انا مش كدا 😂🤎، عامةً انتي جميله ومميزه كمان جداً جداً، وماله الميكس مهو عسل الميكس😂🤎🤎🤎🤎، يدوم الحمد يارب 🤎🎀.

حبيبي تسلميلي، بس بتعاني منها ليه مش فاهمه😂🤎.
حبيبي تسلميلي، بس بتعاني منها ليه مش فاهمه😂🤎.

😂🤎.

Story

اتغلبي ع خوفك، محدش هيعملك حاجه ولا حد هيقتلك عشان تخافي، تضغطي ع نفسك كدا وتدخلي، بعد كدا هتتعودي خالص، والامور هتبقى تمام،
اتغلبي ع خوفك، محدش هيعملك حاجه ولا حد هيقتلك عشان تخافي، تضغطي ع نفسك كدا وتدخلي، بعد كدا هتتعودي خالص، والامور هتبقى تمام، واحده واحده كدا وهتلاقي الدنيا مشيت، انتي قدها وعارفاكي هتتغلبي بإذن الله 💗.

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته، بخير الحمدلله، علينا وعليكم 💗. عارفه لو اتغلبتي ع نفسك واحتجتي حاجه ونزلتي تجبيها لوحدك، ه
+1
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته، بخير الحمدلله، علينا وعليكم 💗. عارفه لو اتغلبتي ع نفسك واحتجتي حاجه ونزلتي تجبيها لوحدك، هتتعودي تعتمدي ع نفسك، انتي مش قليله، ولا حد احسن منك، واللي ينتقدك ردي عليه او ولا كأنك سمعتي حاجه خالص، أنتي جميله والناس اذواق، يعني انا ممكن أجيب حاجه تحفه واو وتعجب ناس كتير، بس بردو مش هتعجب ناس كتير، رضا الناس غاية لا تدرك، اتعودي متقوليش لحد كل حتيجاتك، وبجد جربي بس تنزلي مره لوحدك وتحيبي حاجتك، هتلاقي نفسك مرتاحه كدا وهتتعودي.

هموت😂😂😂، المفروض تسبيها لوقتها كدا، المهم المفروض متكلميش، ومتزعليش نفسك 💗.
هموت😂😂😂، المفروض تسبيها لوقتها كدا، المهم المفروض متكلميش، ومتزعليش نفسك 💗.

‏" اللهم أعوذ بك من شتات الأمر ومسّ الضُّر و ضيق الصدر ربي إن كان هناك ذنب يحول بيني وبين تيسير أموري اغفره لي اللهم وأسعدنا سعادة لا نشقى بعدها أبدا ، ربي اني استودعتك ادعيه فاض بها قلبي فأستجبها لي ياكريم "🤎

‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾ ‏- سُبحان الله . ‏- الحَمد لله . ‏- لا إله إلا الله . ‏- الله أكبر . ‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله . ‏- سُبحان الله و بِحمده . ‏- سُبحان الله العَظيم . ‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. -لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ. -اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ. -يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .

كل ما ألمح حد أقوله ادعيلي، وحقيقي الإنسان في أمس الحاجة للدعاء. لا تغفلوا عنّي:")❤️‍🩹

أقولُ:" ياربِّ" ثُمَّ ينعقدُ لساني! أقولُها فيغلبُني ضيقُ صدري، و تُسكِتُي قِلَّةُ حيلتي. ياربِّ! لا أبالي بعجزي و أنت قادرٌ على أمري. ياربِّ! أنت وليُّ حاجتي، فـاقضِها و أنت العليمُ بنفسي فـأرضِها، و ارضَ عنها.❤️‍🩹

ي ولد هذا أنا:
ي ولد هذا أنا:

وانا بجد زعلت جداً والله، يا رب يهديها ويردها ليه يا رب، بصي انتي طول ما انتي ف البيت قوليلها يلا نصلي جماعه يماما، خدي بإديه
+1
وانا بجد زعلت جداً والله، يا رب يهديها ويردها ليه يا رب، بصي انتي طول ما انتي ف البيت قوليلها يلا نصلي جماعه يماما، خدي بإديها، قوليلها انتي بتقولي كل ما اصلي تحصل مصيبه، قوليلها يماما مفيش مصيبه اكبر واصعب انك تاركه الصلاة، وبعدين مهو لازم تحصل مصيبه دي الدنيا، وربنا بيختبر قوة إيمانك وصبرك وللأسف انتي بتفشلي بدل ما تجري ع مصليتك وتدعي وتقولي يا رب انا صابره، أنتي بتبعدي عنه وبتقطعي صلتك بيه، قوليلها قراءة القرآن والذكر يعتبر مش بتاخدي أجرهم بدون صلاة، قوليلها الشيطان بيهيئ ليكي انك كدا تقدري تدخلي الجنه وان حياتك فل، بس انتي ف بلاء كدا، يماما المفروض انتي اللي تاخدي بإيدي لو تكاسلت مش العكس، قوليلها مش هستحمل انك تكوني معايا ف الجنه، قوليلها انا واخواتي وجوزك ومالك وجوزك محدش هينفعك يوم القيامة، يوم يفر المرء من أبيه وامه وبنيه وصاحبته وأخيه، ف للأسف انتي كدا معملتيش حاجه هتنفعك ف الأخره بدون الصلاة.

آه 🥹💗💗💗💗💗. "
آه 🥹💗💗💗💗💗. "

أمي يخواتي ، بعد ماخلصنا فطار دبت فيا الشوكه كانت فاكراني بسبوسه.