3 095
Subscribers
+224 hours
+17 days
-830 days
Posts Archive
3 095
Hi geng!! Cuti2 sekolah ni taktau nk buat apa? Nk study tp tkde tuition yg tutor yg "murmur" ? Lagi2 yg calon spm 2024 tu. Kena la start study topik form 5 dari sekarang. Kawan2 yg baru naik upper form tu pun mesti nk tgk2 sikit topik form 4 kan?
Min cadangkan kalian join tuition mcplus!! Sbb min pun join gak! Best Woods. Untuk new user boleh guna code " 6ab769b85f " utk dpt discount!!
Well jumpa u guys kat kelas nanti!! ( tu pun kalau u guys nk join la)
3 095
ohh actually min baru tau yang korang kalau kena reject tak bole buat permohonan ππ unless kalau korang still kena simpan dia takde bagitau β tidak berjaya β or something maksudnya ada peluang , tak tau kenapa mara buat macam tu tahun ni π
3 095
random but antara larutan A dan B , larutan mana yg sheila guna utk kurangkan rasa sakit apabila disengat oleh obor2, larutan A alkali, larutan B asid. iykyk
