en
Feedback
notes !!!

notes !!!

Open in Telegram
3 095
Subscribers
+224 hours
+17 days
-830 days
Posts Archive
Kinda late but all the best for batch 06 for your addmath paper

Hye gys , it's been sooooo long since min tk aktif tele. How have u been lately gys ?

Oh ye utk new form 4! Korang amik aliran apa??

Hi geng!! Cuti2 sekolah ni taktau nk buat apa? Nk study tp tkde tuition yg tutor yg "murmur" ? Lagi2 yg calon spm 2024 tu. Kena la start study topik form 5 dari sekarang. Kawan2 yg baru naik upper form tu pun mesti nk tgk2 sikit topik form 4 kan? Min cadangkan kalian join tuition mcplus!! Sbb min pun join gak! Best Woods. Untuk new user boleh guna code " 6ab769b85f " utk dpt discount!! Well jumpa u guys kat kelas nanti!! ( tu pun kalau u guys nk join la)

ohh actually min baru tau yang korang kalau kena reject tak bole buat permohonan πŸ˜“πŸ˜“ unless kalau korang still kena simpan dia takde bagitau β€œ tidak berjaya β€œ or something maksudnya ada peluang , tak tau kenapa mara buat macam tu tahun ni πŸ˜“

dapat mana πŸ‘€

hello ! so how your mrsm result ?

Selamat pulang ke asrama

larutan obor2 tu asid ke alkali weyh sbnrnya????

random but antara larutan A dan B , larutan mana yg sheila guna utk kurangkan rasa sakit apabila disengat oleh obor2, larutan A alkali, larutan B asid. iykyk

Apa pendapat korang pasal humanising technology?

Goodluck batch 06!! Do your best for ur trial!!

spill la korang apply mrsm mana

dah apply mrsm ke tu

Amende monopoli ni?

Kuatkan mental kalian utk tgk results, gudnitee

Gudluck tengok results exam <333

Btw asramarians!! KATIL KERAJAAN MEMANGGIL WOEEE!!!

And welcome back for those yang nak kembali ke katil kerajaan😘

Hah?? Esok Last Day cuti??!!