en
Feedback
notes !!!

notes !!!

Open in Telegram
3 095
Subscribers
+224 hours
+17 days
-830 days

Data loading in progress...

Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
September '24
September '24
+11
in 0 channels
August '24
+11
in 0 channels
Get PRO
July '24
+6
in 0 channels
Get PRO
June '24
+8
in 0 channels
Get PRO
May '24
+3
in 0 channels
Get PRO
April '24
+7
in 0 channels
Get PRO
March '24
+9
in 0 channels
Get PRO
February '24
+7
in 0 channels
Get PRO
January '24
+11
in 0 channels
Get PRO
December '23
+5
in 0 channels
Get PRO
November '230
in 0 channels
Get PRO
October '23
+1
in 0 channels
Get PRO
September '23
+3
in 0 channels
Get PRO
August '23
+9
in 0 channels
Get PRO
July '23
+4
in 0 channels
Get PRO
June '23
+2
in 0 channels
Get PRO
May '23
+6
in 0 channels
Get PRO
April '23
+4
in 0 channels
Get PRO
March '23
+4 192
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
20 September0
19 September+1
18 September0
17 September0
16 September0
15 September0
14 September0
13 September0
12 September+1
11 September+1
10 September+2
09 September0
08 September+2
07 September0
06 September0
05 September0
04 September+2
03 September0
02 September+1
01 September+1
Channel Posts
Kinda late but all the best for batch 06 for your addmath paper

2
Hye gys , it's been sooooo long since min tk aktif tele. How have u been lately gys ?
1 384
3
Oh ye utk new form 4! Korang amik aliran apa??
1 530
4
Hi geng!! Cuti2 sekolah ni taktau nk buat apa? Nk study tp tkde tuition yg tutor yg "murmur" ? Lagi2 yg calon spm 2024 tu. Kena la start study topik form 5 dari sekarang. Kawan2 yg baru naik upper form tu pun mesti nk tgk2 sikit topik form 4 kan? Min cadangkan kalian join tuition mcplus!! Sbb min pun join gak! Best Woods. Untuk new user boleh guna code " 6ab769b85f " utk dpt discount!! Well jumpa u guys kat kelas nanti!! ( tu pun kalau u guys nk join la)
1 537
5
ohh actually min baru tau yang korang kalau kena reject tak bole buat permohonan 😓😓 unless kalau korang still kena simpan dia takde bagitau “ tidak berjaya “ or something maksudnya ada peluang , tak tau kenapa mara buat macam tu tahun ni 😓
1 931
6
dapat mana 👀
1 914
7
hello ! so how your mrsm result ?
1 892
8
Selamat pulang ke asrama
2 055
9
larutan obor2 tu asid ke alkali weyh sbnrnya????
2 600
10
random but antara larutan A dan B , larutan mana yg sheila guna utk kurangkan rasa sakit apabila disengat oleh obor2, larutan A alkali, larutan B asid. iykyk
2 588
11
Apa pendapat korang pasal humanising technology?
836
12
Goodluck batch 06!! Do your best for ur trial!!
806
13
spill la korang apply mrsm mana
933
14
dah apply mrsm ke tu
854
15
Amende monopoli ni?
1 284
16
Kuatkan mental kalian utk tgk results, gudnitee
1 305
17
Gudluck tengok results exam <333
1 414
18
Btw asramarians!! KATIL KERAJAAN MEMANGGIL WOEEE!!!
1 407
19
And welcome back for those yang nak kembali ke katil kerajaan😘
1
20
Hah?? Esok Last Day cuti??!!
1 393