en
Feedback
“requiem for a dream

“requiem for a dream

Open in Telegram
1 898
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-1030 days
Posts Archive
🩵🤍🩵🤍
+1
🩵🤍🩵🤍

🤍🩵🤍🩵

طلسم شکست؟

شرمنده واقعاً

+

sticker.webp0.18 KB

photo content

تا الان هرررربازی ای دیدم ۰-۰ ، ۱-۱ و خلاصه بیخود تموم شده؛

شاید براتون سوال شه آرژانتین چرا تا الان گلی نزده؟ چرا مسی نتونست اون دوتارو گل کنه باید بگم چیزی نیست، من دارم بازی رو می‌بینم..

من خون‌نگار می‌خوام-

بالکن چون کسی جلوت نیست دید بهتری داره نسبتا ولی خب از بالاست دیگه

این ردیف ۵ یا ۶ (یادم نیست) همکف

صابر ابر عزیز🤍 -مالی سویینی/تالار وحدت

این دید بالکن ۱

—ای‌در‌دلم‌نشسته‌از‌تو‌کجاگریزم..؟
رابعه، گفته بودی زاده‌ی زلزله‌ای بانویِ من!

بذار با رسم شکل بگم واست؛

عزیزم یه سوال داشتم ازت چون تاحالا خودم نرفتم تالار وحدت، بالکن ۱ خیلی دیدش با همکف فرق میکنه؟!

هرچی نزدیک تر باشه به جایگاه ویژه
هرچی نزدیک تر باشه به جایگاه ویژه

میگممم بالکن ۱ کدوم ورودی بهتره ؟

واسه تالار وحدت من تجربه شخصیم این بوده اگه تا ردیف پنج و شیش نتونستم بگیرم، برم بالکن ا، ترجیحاً هرچی به وسط نزدیک تر بهتر دید بالکن بهتر میشه دیگه از یه جایی نسبت به همکف

“requiem for a dream - Statistics & analytics of Telegram channel @requimfordream