ar
Feedback
“requiem for a dream

“requiem for a dream

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 899
المشتركون
-324 ساعات
-47 أيام
-1130 أيام
أرشيف المشاركات
من خون‌نگار می‌خوام-

بالکن چون کسی جلوت نیست دید بهتری داره نسبتا ولی خب از بالاست دیگه

این ردیف ۵ یا ۶ (یادم نیست) همکف

صابر ابر عزیز🤍 -مالی سویینی/تالار وحدت

این دید بالکن ۱

—ای‌در‌دلم‌نشسته‌از‌تو‌کجاگریزم..؟
رابعه، گفته بودی زاده‌ی زلزله‌ای بانویِ من!

بذار با رسم شکل بگم واست؛

عزیزم یه سوال داشتم ازت چون تاحالا خودم نرفتم تالار وحدت، بالکن ۱ خیلی دیدش با همکف فرق میکنه؟!

هرچی نزدیک تر باشه به جایگاه ویژه
هرچی نزدیک تر باشه به جایگاه ویژه

میگممم بالکن ۱ کدوم ورودی بهتره ؟

واسه تالار وحدت من تجربه شخصیم این بوده اگه تا ردیف پنج و شیش نتونستم بگیرم، برم بالکن ا، ترجیحاً هرچی به وسط نزدیک تر بهتر دید بالکن بهتر میشه دیگه از یه جایی نسبت به همکف

میشه یه راهنمایی راجب صندلی ها بکنی کن راجب تالار وحدت اطلاعی ندارم بالکن ها و اینا ممنونممم

یخبستگی✨✨✨✨ بیشترین چیزی که از یخبستگی دوست داشتم ‌نمایشنامه‌ش بود.

به جاش میریم یخبستگی فعلا😔🤌✨

قربونت برررم🤍

https://t.me/requimfordream/15523 اره واقعا:))) اصلا اسم پانته‌آ پناهی‌ها به تنهایی برای دیدن یک اثر کافیه دیگه بقیشون هم که اصلا ✨🤌 اره حتمااااا اگه دیدم خبری از اجرای سری اول و دوم نیست بلیط میگیرم حتما🫠💕 بازم ممنونمممم خوشگله

آره واقعاً هم به ارائه رسیدم هم به بلیت😌

دیدی اون روز گفتم گیرت میااد🙏

کست‌ش هم واسم خیلی جذابه
کست‌ش هم واسم خیلی جذابه

خواهش می‌کنممم🤍 ولی دروغ چرا به نظرم اگر ندیدی اونارو هم ببین اینو سر اجرای دوم یادمه یه سری بودن اصلا اجرای اولو ندیده بودن و نمی‌دونم چرا حس می‌کنم خیلی اجرای جالبی قراره باشه😔😂🤍