مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Open in Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Show more717
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-730 days
Posts Archive
Repost from کی(زن-زندگی-آزادی)وان
من طرفدار تلاش کردن و بهتر شدن هستم ولی گاهی احساس میکنم واقعا تلاش هام جوری مفتضح بنظر میاد که بهتره تلاش نکنم اصلا.
جدی ED وجود داره و به بدترین نحو ممکن هم وجود داره و در هرشکلی افتضاحه و حالم از این موضوع بهم میخوره و زندگی رو سخت میکنه و میخودم خودم رو بابتش بکش-
خیلی وقته دیگه کسی از خط چشمام تعریف نمیکنه احساس میکنم زشت شدن شاید خودم رو کشتم
Repost from Chinawhite With Fully Mature Frontal Lobe
ولی الان داشتم ادیت از the skin I live in میدیدم و یادمون اومد چقدر سادیسم این فیلمو دوست دارم و بعد فکر کردم چرا سادیسم این فیلم بهجاست و به این نتیجه رسیدم چون همه لیاقت دارن بدترین بلاها سرشون بیاد.
اگر از ادبیات کلاسیک اروپا گذر کنم متوجه میشم که دیگه هیچچیز نمیتونه من رو بکشه.
Repost from Eternity and a day
امتحان دادن توی شهریور رو شاید یه جوری بپذیرم، ولی شروع شدن ترم بعدی بلافاصله بعد امتحانا رو اجازه بدید نپذیرم.
نمایش در شرق فریبم داد، مکاتب ادبی عذابم میدهد و از ادبیات کلاسیک اروپا وحشت دارم.
Repost from Eternity and a day
من تموم شدم ولی این بهترین سه ماه سالی که میگفتید نه.
نمیتونم تصمیم بگیرم آیا شیش ساعت خواب ارزشش رو داره و باید بخوابم یا اینکه بیدار بمونم و مستقیم برم سر جلسه امتحان.
فقط من میتونم کار شنبه رو انجام بدم درحالی که هنوز کار فردا رو انجام ندادم.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
