مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Open in Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Show more712
Subscribers
-424 hours
-37 days
-1130 days
Posts Archive
احساس میکنم یکبازه از زمان هست هرسال که من باید به یقین حتما در گا باشم، منظورم تمام سال هست البته.
خداروشکر گریه تو خیابون و دانشگاه و کافه رو هم آنلاک کردم. انشالله فروپاشی روانیهای بیشتر در مکانهای جدیدتر❤️
نمیدونم چطور بگم ولی هرلحظه ممکنه از استرس بشینم همین وسط گریه کنم خودمو بکشم
ببخشید از محیطهایی که مردها توش زیادن بیزارم باعث میشن بخوام گریه کنم و فریاد بکشم و موهام رو دونه دونه جدا کنم و از دستشون فرار کنم برم تو یک جنگل پر از خرس. انواع خرسها. گریزلی و هرچی.
ببینید تنها بخش بامزهی کارم اینه که یه کاسکو هست اسمش فندوقه ولی حتی اونم نمیذاره بهش دست بزنم نازش کنم چون دوستم نداره
Repost from Eternity and a day
پی ام اس اصلا قضیهی جالبی نیست. آدم نمیفهمه واقعا حق داره ناراحت باشه، یا صرفا الکی یه حساسِ کصونه واویلا شده.
اولین روز کاری جوری بود که الان میخوام بخاطر تمام تغییراتی که ممکنه بوجود بیاد گریه کنم و فروپاشی روانی رو در آغوش بگیرم
I was looking for a job, and then I found a job
And heaven knows I'm miserable now
فردا اولین روز کاریای هست که قراره داشته باشم و نمیدونم از شدت اضطراب میخوام سر به کوه و دشت و بیابون بذارم یا اینکه فقط پنجمین لیوان چای رو بخورم و امیدوار باشم که فردا قرار نیست از شدت استرس درجا سکته کنم.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
