en
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Open in Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Show more
717
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-730 days
Posts Archive
Repost from N/a
وقتی ویل گفت i don't find you that interesting هانیبال اینجوری بود که :
وقتی ویل گفت i don't find you that interesting هانیبال اینجوری بود که :

جدی دوست دخترم خیلی نازه واقعا آدم دلش می‌خواد بچلونتش و قورتش بده و هرروز کله‌ش رو ماچ کنه و قربونشم بشه.

لطفا برامون اپلودش کن سیت‌کام جدید میخوام🌹

زندگیم رو. لحظه‌ایه که عزرائیل اومده و زندگیم از جلوی چشمم رد می‌شه. حتی خنده‌دار هم نیست.

چه سیت‌کامی رو داری مبینی؟

چیه این حرف که می‌گید دخترهای هات معده درد دارن؟ من ساعت دوازده نصف شب با هوملس‌ترین و معتادگونه‌ترین حالت ممکن اومدم اینجا و حس می‌کنم برای مردم یک جامپ‌اسکر متحرکم واقعا.

دکتر بجای سرم و آمپول بیا آمپول هوا تجویز کن مرسی❤️

بله زیادی کصونه‌واویلا هستم و دارم از مسمومیت شکنجه می‌شم خدایا من نمیخوام قوی‌ترین سربازت باشم لطفا من رو بکش

معده‌م رو در میارم میندازم سطل زباله که الان مجبورم برم بیمارستان به‌جای اینکه تو تخت بمونم و سیت‌کام جدیدم رو ببینم

Repost from Lia's 🌧
if I was lazy I would enjoy doing nothing, but I hate everything single second of it. because I feel like I am wasting all my potential and time and I’m falling behind from everyone. I feel like garbage when I do nothing. Like I shouldn’t be existing. And yet again I can’t get my shit together to do something. and it’s a never ending loop that I do nothing and it leads to me hating myself over and over and over again. so no I wouldn’t call it laziness. It’s not.

Repost from Helter Skelter
نمی‌خواهم به جامعه بازگردم.

ایو نر ایرانی تو این چنل چیکار می‌کنه-

یک شب بدون اورثینک بخواب محض رضای خدا.

ببخشید پس کی قراره خوشگل باشم❤️