مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Відкрити в Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Показати більше717
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
-730 день
Архів дописів
Repost from N/a
وقتی ویل گفت i don't find you that interesting
هانیبال اینجوری بود که :
جدی دوست دخترم خیلی نازه واقعا آدم دلش میخواد بچلونتش و قورتش بده و هرروز کلهش رو ماچ کنه و قربونشم بشه.
زندگیم رو. لحظهایه که عزرائیل اومده و زندگیم از جلوی چشمم رد میشه. حتی خندهدار هم نیست.
چیه این حرف که میگید دخترهای هات معده درد دارن؟
من ساعت دوازده نصف شب با هوملسترین و معتادگونهترین حالت ممکن اومدم اینجا و حس میکنم برای مردم یک جامپاسکر متحرکم واقعا.
بله زیادی کصونهواویلا هستم و دارم از مسمومیت شکنجه میشم خدایا من نمیخوام قویترین سربازت باشم لطفا من رو بکش
معدهم رو در میارم میندازم سطل زباله که الان مجبورم برم بیمارستان بهجای اینکه تو تخت بمونم و سیتکام جدیدم رو ببینم
Repost from Lia's 🌧
if I was lazy I would enjoy doing nothing, but I hate everything single second of it. because I feel like I am wasting all my potential and time and I’m falling behind from everyone. I feel like garbage when I do nothing. Like I shouldn’t be existing. And yet again I can’t get my shit together to do something. and it’s a never ending loop that I do nothing and it leads to me hating myself over and over and over again.
so no I wouldn’t call it laziness. It’s not.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
