G L I T C H
Open in Telegram
Glitch as a bug of what?!... [https://t.me/BChatBot?start=sc-fc95e7a078]
Show more264
Subscribers
No data24 hours
+87 days
+1930 days
Data loading in progress...
Similar Channels
Tags Cloud
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+28
in 4 channels
May '26
+1
in 1 channels
Get PRO
April '26
+3
in 0 channels
Get PRO
March '26
+2
in 0 channels
Get PRO
February '26
+5
in 0 channels
Get PRO
January '26
+4
in 1 channels
Get PRO
December '25
+17
in 4 channels
Get PRO
November '25
+5
in 5 channels
Get PRO
October '25
+7
in 5 channels
Get PRO
September '25
+5
in 0 channels
Get PRO
August '25
+18
in 2 channels
Get PRO
July '25
+20
in 6 channels
Get PRO
June '25
+8
in 4 channels
Get PRO
May '25
+15
in 5 channels
Get PRO
April '25
+5
in 3 channels
Get PRO
March '25
+17
in 2 channels
Get PRO
February '25
+4
in 0 channels
Get PRO
January '25
+7
in 3 channels
Get PRO
December '24
+15
in 8 channels
Get PRO
November '24
+7
in 7 channels
Get PRO
October '24
+10
in 2 channels
Get PRO
September '24
+8
in 4 channels
Get PRO
August '24
+22
in 5 channels
Get PRO
July '24
+18
in 3 channels
Get PRO
June '24
+19
in 3 channels
Get PRO
May '24
+8
in 2 channels
Get PRO
April '24
+15
in 4 channels
Get PRO
March '24
+12
in 4 channels
Get PRO
February '24
+17
in 2 channels
Get PRO
January '24
+160
in 5 channels
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 28 June | +2 | |||
| 27 June | 0 | |||
| 26 June | +5 | |||
| 25 June | +1 | |||
| 24 June | +2 | |||
| 23 June | 0 | |||
| 22 June | 0 | |||
| 21 June | +1 | |||
| 20 June | +2 | |||
| 19 June | 0 | |||
| 18 June | 0 | |||
| 17 June | 0 | |||
| 16 June | 0 | |||
| 15 June | 0 | |||
| 14 June | 0 | |||
| 13 June | +1 | |||
| 12 June | +1 | |||
| 11 June | +1 | |||
| 10 June | 0 | |||
| 09 June | +2 | |||
| 08 June | +1 | |||
| 07 June | +1 | |||
| 06 June | +1 | |||
| 05 June | +1 | |||
| 04 June | 0 | |||
| 03 June | 0 | |||
| 02 June | +6 | |||
| 01 June | 0 |
Channel Posts
تجربه منم اینکه دوست ندارم میکاپ کنم بعد هرجا میرم همه اینجورین که نههه یعنی چی دوست ندارم؟ اینجوری خوب نیستی حالا حداقل یک رژ بزن بیا دختری که آرایش نداره انگار غذای بدون نمکه و از این حرفا
| 2 | تجربه منم اینکه دوست ندارم میکاپ کنم بعد هرجا میرم همه اینجورین که نههه یعنی چی دوست ندارم؟ اینجوری خوب نیستی حالا حداقل یک رژ بزن بیا دختری که آرایش نداره انگار غذای بدون نمکه و از این حرفا | 1 |
| 3 | ولی کانسپت ناخن واقعا برای من عجیبه. چون تو خیلی از کارها خلل ایجاد میکنه. کارمندی که با کیبورد کار میکنه دستش کندتر میشه، کثیفتره، یه هزینهی کاملا اضافه است که سودش یک هفته و بعدش فقط تبدیل به یه بخش زشتتر از قبل میشه.
ولی راه نمیرم اینا رو به بقیه بگم. چرا؟ چون اگر کاری باعث میشه شما حس بهتری به خودت داشته باشی، بفرما. من کیم که دخالت کنم؟ ولی تو چرا فکر میکنی باید اون حس رو برای منم تجویز کنی؟ | 66 |
| 4 | من اصلا مشکلم با اینه که پولش بدرک، چرا این رو به چشم مشکل من که دنبال راه حلن براش میبینن؟ | 66 |
| 5 | میدونی من مشکلم از چیه؟ من مشکلم از اصلا قبل ایناست. قبل از اینکه به پول و به ربط داشتن برسه. مشکلم با اینه که چرا انقدر چنین چیزی تو چشم همه عادیه که وقتی یه چیز متفاوت میبینن حس میکنن موظفن اصلاحش کنن.
دستت رو دراز میکنی اگر چهارتا دونه مو روش باشه راجع به لیزر باهات حرف میزن، انگار نه انگار که مادرفاکر من از وقتی به بلوغ رسیدم دارم مو درمیارم. خیلی برات عجیبه زن رو با مو ببینی؟ نمیدونی فرق بچه و زن چیه؟ چرا باید موی روی دست من انقدر تو چشمت عجیب باشه؟
بعد همین آدم میشینه کنارت از این حرف میزنه که مردها نباید برن لیزر و مرد پشمالو دوست داره.
دو روزی یه بار بهت یادآوری میکنن که چرا نمیری ناخن بذاری؟ خیلی خوشگل میشه؟ درحالی که اصلا چرا باید انقدر چنین چیزی نرمال باشه که تو هربار دست من رو میبینی بهش فکر کنی؟ چرا نباید به این فکر کنی که ناخن گذاشتن باعث میشه ناخن خودت آسیب ببینه؟ چرا به این فکر نمیکنی که داری جلوی هوا خوردن ناخنت رو میگیری و خودت رو تبدیل به یه چیز دکوری میکنی؟ چرا اینکه یه وزن اضافه رو دستت باشه انقدر برات عادیه که ندیدنش رو دست من برات تعجب داره؟ چرا باید تن به چیزی بدم که یک هفته قشنگه و سه هفته بعدش رو منتظرم سر ماه بشه که بتونم باز برم ترمیمش کنم که قیافهش درست بشه چون مشخصا از پس هزینهش برنمیام؟ | 67 |
| 6 | یعنی مثل این معتادا در لحظه چرت میزنم. | 64 |
| 7 | خوابم رفت وسطش :)) | 64 |
| 8 | https://t.me/WhyOrWhat/19275
دقیقااا و مثلا پیشنهاد میدن چرا ناخن نمیکاری، چرا نمیری موهای بدنتو لیزر کنی؟:))
چرا دماغتو عمل نمیکنی و...
ینی در مقابل اینجور آدما فقط مجبورم لبخنددد بزنم و جلوی خودمو از گفتن اینکه اولا "به تو چه ربطی داره؟" و دوما "پولشو تو میدی؟" بگیرم. | 71 |
| 9 | ویدیو منشن شده: | 74 |
| 10 | اتفاقا منباب این قضیه چند روز پیش داشتم یه ویدیو میدیدم که اگر پیداش کنم میذارمش براتون، ولی اصل حرف دختره راجع به این بود که کانسپت وجود داشتن لوازم آرایشی ارزون خیلی چیز عجیبیه. چون بالاخره لوازم آرایش چیزیه که رو پوست استفاده میشه و یه چیز اضافه است و اینا، پس الزامی نداره واقعا همه بتونن بهش دسترسی داشته باشن. ولی لوازم آرایشی ارزون وجود داره که این پیام رو میرسونه که فارغ از طبقه اجتماعی تو هرچقدرم فقیر باشی بازم نباید فکر کنی اجازه داری از زیر این قضیه در بری و ما امکاناتش رو با کمترین قیمت در اختیارت میذاریم پس تلاش کن خودت رو pleasant تر کنی. | 72 |
| 11 | چقدر موافقم باهات
بنظرم میزان رایج بودن آرایش کردن باید خیلی کمتر از الان میبود. مثلا دیدی یه آیدول روی استیج یه لباس خیییلی عجیب باحال exaggerate میپوشه بعد خب طبیعتا ما هم دلمون میخواد بپوشیم ولی چند نفرمون واقعا میخریم؟ اسلا بخریم چند نفرمون بیرون میپوشیم؟ رایج نیست، کمه.
یا مثلا لباسای مجلسی
یا کفش پاشنه بلند برق برقی
آرایش ولی تبدیل ب یه باید فرهنگی شده فقط چون لوازمش ارزونه | 79 |
| 12 | لایک نه به این منظور که آرایش نکنید و ایناها، نه من خودم مصرف کنندهی خط اول این لوازم بالاخص سایه و خط چشمم، ولی تغییری در بنیاد قضیه ایجاد نمیکنه. | 83 |
| 13 | هیچوقت این مسئله که میگن آرایش فمینیستیه تو کتم نمیره. نه نیست. اینکه شما نصف جمعیت رو بهش امکانات بدی و هی بهش فشار بیاری که هرروز از سرمایه مالی و وقتیش صرف کنه تا فقط بهتر دیده شه درحالی که نصف جمعیت دیگه این فشار روش نیست، نمیتونه جز ایدیولوژیهای برابری جنسیتی باشه.
بله فمینیسم میتونه از آرایش برای اجرای خیلی از ایدیولوژیها و رسوندن خیلی پیامها استفاده کنه، ولی بیسش هرگز به برابری جنسیتی برنمیگرده. | 84 |
| 14 | و چرا زنها انقدررررر تلاش میکنن که تو رو خوشگلتر کنن؟ آقا من از قیافهم پول درنمیارم که تلاش کنم خوشگلتر شم. هروقت قیافهم درآمد داشت برای خرج هم میکنن. | 88 |
| 15 | پسر جدی این فرهنگ که زنها هر ثانیه به هم پیشنهاد یه کار جدید میدن که خوشگلتر شن از کجا میاد؟ چرا واقعا باید سی تا هشتاد میلیون پول دادن برای رنگ مو، چند میلیون دادن برای کوتاهیهای ساده، چند میلیون دادن برای لوازم آرایشی و هزارتا چیز دیگه عادی باشه؟ | 86 |
| 16 | حالا نه که چیز جدیدی باشهها. من روزی حداقل سهتا حرف راجع به ظاهرم میشنوم. حرفهای دیگهی فقط همین امروز شامل "عه چقدر کار خوبی کردی همیشه همین شکلی بیا خوشگلتری"، "آخیش اون سایه رو دادیم این رو گرفتیم، اون چی بود خوشمون نمیومد ازش"، "برو از این سشوار برسیها بگیر که راحت باشی و همیشه مرتب بیای" و"برو موهات رو کراتین کن شلاقی بریزی تو صورتت خیلی بهت میاد".
شاید چیزهای دیگه هم بود که یاد نمیاد. خدا رو شکر هرکس رد میشه اجازه داره راجع به ظاهر زنها نظر بده. ولی یه وقتایی یهو این خشمی که هی کنترلش میکنم بالاتر میاد و به هر تبدیل میشه. | 88 |
| 17 | دیروز سرحال بودم موهام رو سشوار کردم، امروز یکی از بچهها میگه موهات رو شونه کردی؟
من مقصر این حرف رو حماقت خودش و زنهایی که از زندگیشون میزنن که برن کراتین کنن که شش ماه موهاشون مرتب باشه یا هر فاکینگ بار براشینگ میکنن که مرتبترین دیدهشن میدونم. | 88 |
| 18 | این دعوای ج.ا و آمریکا سر توافقنامه که میگن سوتفاهم شده و برداشتها متفاوته رو میبینید؟ احتمال اینکه این بازی سیاسی باشه زیاده ولی میدونید کجاش خندهدار و ترسناکه؟ اینکه احتمال واقعی بودنش هم در مسخرهترین حالت زیاده.
شما اگر تا حالا تو سه تا جلسه که اکثریت جمعیت مرد باشن نشسته باشی میبینی به یه بخش خوبیشدن به طرز عجیبی حرف همدیگه رو اصلا نمیفهمن. یه چرت و پرتی از حرف هم برداشت میکنن و با همون ادامه میدن و یهو تو دو ماه بعد میبینی طرف کلا اشتباه زده و یه گند بزرگتر به بار اومده.
واقعا بعید نیست اینا واقعا برداشتهای متفاوتی از توافقنامه کرده باشن و الان جفتشون شاکی باشن چرا اون یکی عمل نمیکنه مگه ما لیدرهای برتر جهان باهم حرف نزدیم؟ | 86 |
| 19 | ما که از جنگ خیری ندیدیم، کاش حداقل ترامپ دوباره یه حمله بکنه امتحانات مجازی شن. | 88 |
| 20 | بچهها لینک ناشناس رو جایگزین کردم فقط همچنان حواستون باشه دیگه، هیچ اطلاعی از امنیت این رباتها نداریم.
ترجیحا اگر مسئله حساس یا سیاسیه، از دایرکت استفاده کنید. | 101 |
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
