en
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

Open in Telegram
1 986
Subscribers
+124 hours
-67 days
+230 days
Posts Archive
Kabullenmek lazım artık. Kendine anlatman gerekiyor. Mesela sevseydi gelirdi, özleseydi arardı. Ya da sevseydi zaten gitmezdi diyelim,konu kapansın.

Seni senden çok sevdim de görmedin.

Varlığı birṣey kazandırmayan insanların yokluğu birṣey kaybettirmez...♡

Bazı yaralar güzel kelimelerle iyileştirilemez.

merak ediyorum senin tarafından sevilmek nasıl hissettirirdi çok merak ediyorum.

Onur Can Özcan - Hırka.mp33.58 MB

Sevilen de sanıyor ki seven hiç vazgeçmeyecek...

لن يتحملك ... الا من يحمل في روحه شيء من روحك ... ولا يفتقدك ... الا من وجد الدنيا في غيابك غربة ... ليس الحب أن تأخذ قلب احدهم ... ولكن الحب ان تخلق مكاناً ... لايمكن لاحد ان ياخذه ...🫀🕊

Ara sıra uğra kalbime🤍'

Sen beni üzmedin ben sadece seninle ilgili boş beklentilere girerek kendimi üzdüm.

“Sadece ölüm bizi ayırır”diyordun Söylesene hangimiz öldük?

bizden olmayacağına o kadar eminim ki ben sadece kendimi kandırıyorum

Bazı aşklar mahşere kaldı..

Kafanı yastığa koysan da kafandakileri bir yere koyamazsın.