1 986
订阅者
+124 小时
-67 天
+230 天
帖子存档
Kabullenmek lazım artık. Kendine anlatman gerekiyor. Mesela sevseydi gelirdi, özleseydi arardı. Ya da sevseydi zaten gitmezdi diyelim,konu kapansın.
Repost from 1𝓼𝓮𝓷𝓰𝓲𝓽𝓶𝓮 ♡
Varlığı birṣey kazandırmayan insanların yokluğu birṣey kaybettirmez...♡
merak ediyorum senin tarafından sevilmek nasıl hissettirirdi çok merak ediyorum.
لن يتحملك ... الا من يحمل في روحه شيء من روحك ... ولا يفتقدك ... الا من وجد الدنيا في غيابك غربة ... ليس الحب أن تأخذ قلب احدهم ... ولكن الحب ان تخلق مكاناً ... لايمكن لاحد ان ياخذه ...🫀🕊
Sen beni üzmedin ben sadece seninle ilgili boş beklentilere girerek kendimi üzdüm.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
