ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍
Open in Telegram
1 984
Subscribers
-224 hours
-87 days
-130 days
Posts Archive
Biriyle bunca zaman geçirip, sonunada onun sadece bir yabancı olduğunu idare etmek ne büyük bir kayıp.
Eski bir piyeste de söylendiği gibi ''yolun sonu sevenlerin kavuşma noktasıdır''.
Ben her dakika başı cevap verdi mi diye telefona bakarken onun hiç yazmadan tüm günü geçirebildiğini görünce ne kadar aptal gözüktüğümü fark ettim.
Repost from 𝑯𝒊𝒓𝒂𝒆𝒕𝒉
Konuşmak istiyorsa;
Senim yazmanı beklemez yazar.
Sesini duymak istiyorsa arar.
Görüşmek istiyorsa bir fırsatını bulur.
Sevmek istiyorsa sana saçma sapan bir anlam yükler kendine bahane yaratır yine sever insan bu istese yapmayacağı şey yok ama istememiş demek ki.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
