uz
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

Kanalga Telegram’da o‘tish
1 984
Obunachilar
-224 soatlar
-87 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
Seni bi ben istedim Sen bi beni istemedin.

Gözlerin gördü Ama kalbin bana kördü..

Biriyle bunca zaman geçirip,  sonunada onun sadece bir yabancı olduğunu idare etmek ne büyük bir kayıp.

Eski bir piyeste de söylendiği gibi ''yolun sonu sevenlerin kavuşma noktasıdır''.

Repost from N/a
Sevmesen de severim gurur benim neyime?💔

Ben güçlü biriydim Bi' tek sana yenildim.

Görmezden gelmene rağmen seni seven bana yazıklar olsun.

Bensiz oluyorsa, sensiz de olunur.

İyi geceler sayın dinleyenler Tabi eğer böyle bir şey mümkünse.

Özlemek inan yaşamaktan daha zor.

Ben her dakika başı cevap verdi mi diye telefona bakarken onun hiç yazmadan tüm günü geçirebildiğini görünce ne kadar aptal gözüktüğümü fark ettim.

Konuşmak istiyorsa; Senim yazmanı beklemez yazar. Sesini duymak istiyorsa arar. Görüşmek istiyorsa bir fırsatını bulur. Sevmek istiyorsa sana saçma sapan bir anlam yükler kendine bahane yaratır yine sever insan bu istese yapmayacağı şey yok ama istememiş demek ki.

Ve bi daha asla eski sen olamadın :)

🥺❤️‍🩹❤️‍🩹🫶🏻🫶🏻.

Bazen çok istersin ama olmaz.

Madem sevmeye yüreğin yoktu neden umut verem gözlerle baktın..